Of je hebt het over een stelletje kleuters die een leuk spelletje onderbreken. Het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:37 schreef Ferdii het volgende:
haha top actie, hoe kan je een hele zooi mensen pissed maken door een stokje te jatten![]()
![]()
Dankjequote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:40 schreef kree het volgende:
Ik heb het opgenomen op me mp3 speler.
zal het zo even online zetten, is maar 20 seconden ofzo
Hoe kom je aan die pic?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:36 schreef Bloody_Hell het volgende:
[afbeelding]
Genoeg om hem te herkennen als we hem tegen komen![]()
Iemand nog kiezel over? Of veeeeel verf? Zo niet doneer ik wel iets voor het goede doel.
Zo denk ik er dus ook over.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Of je hebt het over een stelletje kleuters die een leuk spelletje onderbreken. Het is maar net hoe je het bekijkt.
Jij weet niets meer dan ik. Ik weet zelfs meer dan de gemiddelde usert want ik heb mails gewisseld met dat zogenaamd ludieke figuur. Niet dat dat wat boeit, interessant is het voorlopig nog niet, dat komt wel als we de tegenactie gaan uitvoeren.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:41 schreef Catch22- het volgende:
haha
ik weet nu ineens meer en ik moet lachen
0909-3000538 (60 cent per gesprek)quote:Trouwens, ik krijg zin om even te bellen en te schelden, kan dat een of andere boete opleveren ofzo? Zo nee, was het nummer
Ik stel voor een vrachtwagen kiezel te storten voor de deur van you know who. Onder andere.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:46 schreef thaduck het volgende:
Ik stel voor wat zendmasten van 538 te stelen
Hmm nog geld vragen ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:48 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
0909-3000538 (60 cent per gesprek)
Jouw avater lijkt verdacht veel op mijne... sterker nog: hij is exact hetzelfde..verklaar je nader.quote:
Die Erik-Jan van 538 woont in Nieuwegein-Hoog Zandveld als het goed is, we kunnen 'm wel ff stalken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:46 schreef thaduck het volgende:
Ik stel voor wat zendmasten van 538 te stelen
Lijkt die gast op die foto? Dan storten we die kiezel voor zijn voordeurquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:50 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Die Erik-Jan van 538 woont in Nieuwegein-Hoog Zandveld als het goed is, we kunnen 'm wel ff stalken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |