met de jouwe wel vóór veranderingquote:
En daarom vind ik jouw posts altijd zo geweldig.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:29 schreef milagro het volgende:
Ik erger me dus echt helemaal nooit aan hem
Het is of vermakelijk, als hij weer eens lekker doorslaat omdat hij ws aan zijn 30e bak koffie zit of er zit best wel iets ín in wat hij zegt en soms vind ik het zelfs ronduit (niet vierkant dus) prachtig
Dromenvanger
Ik ben het hier wel mee eens. Als kanttekening wil ik plaatsen dat hij best intelligent kan zijn, maar dat de teksten van hem binnen zijn psychiatrisch beeld kunnen vallen.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:48 schreef Mainport het volgende:
En het is al helemaal erg als je wilt doen alsof hij normaal, of zelfs bovengemiddeld intelligent is. Die gast heeft hulp nodig; je moet hem niet ondersteunen.
En zo werd het topic geslotenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Leer eens kwaliteit posten lul.
Je verpest onzin.
Als je niet weet hoe het moet, lees dan maar eens een goed boek en kijk een goede film en vraag je vervolgens af waar het om draait in het leven.
Neem een goede vakantie.
Geniet ervan. En post daarna eens met kwaliteit.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat is er grappig aan dan???
Je hebt ook films die niet in de smaak vallen.
Je hebt films die kas-successen worden. En je hebt films die belanden amper in de videotheek.
Dit is zo'n topic dat niet eens in de videotheek mag komen. Op tv niet. Op de radio niet. Nergens niet.
Een topic als deze heeft geen bestaansrecht
Make mequote:Op zondag 4 juni 2006 16:48 schreef Kurk het volgende:
Hé, hallo, dit is míjn topic! En nu wordt mijn topic gekaapt, ga maar ergens anders Dromenvanger ophemelen. Dit is het afzeiktopic! [afbeelding]
Ontopic aub, ook jij, yvonne! [afbeelding]
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Een eigen topic
Wat een eer
Komt niet vaak voor dat ik een eigen topic heb
En dat is mooi
Onzin voor je leven
Dan verzin je gewoon wat,quote:Op zondag 4 juni 2006 17:12 schreef Mainport het volgende:
Ik heb wel een quote van Dromenvanger, maar die is inmiddels weggehaald
quote:
En ook nog op 6 mei, de dag dat Fortuyn tegen de grond werd gelegd!quote:Op zondag 4 juni 2006 17:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tis toch ook onzin het leven?
Het leven is gewoon onzin
Het leven is nooit serieus bedoeld. Laten we het dan ook niet serieus maken.
Cartoons, komedies, stripboeken, games, muziek.
Allemaal niet serieus
Mooi tijdstip van regristratie heb jij hier
11:44
Prachtig tijdstip dat je hier geregristreerd bent gewordenNiet bent geworden, heb je zelf gedaan
Ik let vaker op de tijdstippen van regristratie.
Details
Details roepen straks de complete onzin tot leven
Wat heb je op te merken aan die van mijquote:Op zondag 4 juni 2006 17:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tis toch ook onzin het leven?
Het leven is gewoon onzin
Het leven is nooit serieus bedoeld. Laten we het dan ook niet serieus maken.
Cartoons, komedies, stripboeken, games, muziek.
Allemaal niet serieus
Mooi tijdstip van regristratie heb jij hier
11:44
Prachtig tijdstip dat je hier geregristreerd bent gewordenNiet bent geworden, heb je zelf gedaan
Ik let vaker op de tijdstippen van regristratie.
Details
Details roepen straks de complete onzin tot leven
jeps, en hoe leuk iedereen hem dan nog vindt...quote:Op zondag 4 juni 2006 17:29 schreef SEMTEX het volgende:
Je moet hem in z'n manische periodes hebben, dan post hij honderden posts om z'n gedachtengangen bij te houden. Al kan-ie daar soms wel in doorslaan. Die knakker moet gewoon braaf z'n medicijnen blijven slikken.
Sjezus, wat fijn dat het van JOU magquote:Op zondag 4 juni 2006 17:35 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
jeps, en hoe leuk iedereen hem dan nog vindt...![]()
Ik vind het leuk voor hem dat ie hier zijn energie in kwijtkan, en als het kan voorkomen dat hij of wel manisch of wel depressief wordt, heeft het mijn zegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |