Idd, en dat meen ik voor de goede orde serieus.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:48 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, dit soort mensen hebben vaak fantastische inzichten en ingevingen.
wat vonden zij ervan?quote:Op zondag 4 juni 2006 11:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Idd, en dat meen ik voor de goede orde serieus.
Hij is de enige fokker wiens posts ik wel eens aan niet fokkers heb voorgelezen, omdat ik ze zo prachtig vond
Het nadeel is dat dit soort mensen ook vaak denken dat ze geniale ideeen en inzichten hebben.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:48 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, dit soort mensen hebben vaak fantastische inzichten en ingevingen.
Net als ik, erg mooi.quote:
Nou, ik kan er in alle eerlijkheid geen touw aan vastknopenquote:Op zondag 4 juni 2006 11:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Net als ik, erg mooi.
Ik koos natuurlijk wel de fragmenten uit, hè.
Het is soms warrig opgeschreven, maar er staat wmb vaak geen onzin.
het is soms idd best mooi.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Net als ik, erg mooi.
Ik koos natuurlijk wel de fragmenten uit, hè.
Psies.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:54 schreef milagro het volgende:
zover ben ik nog niet met hem gegaan.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:08 schreef milagro het volgende:
Oh en Dromenvanger heeft prachtige ogen
Lees je mee, Dromenvanger
Kan je ook weer in je zak steken
Zo is dat.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:03 schreef Netflier het volgende:
En gezien zijn lange posts is hij in ieder geval een gozer met veel inhoud. Hij past niet in de grijze mensenmassa en da's alleen maar goed.
quote:Op zondag 4 juni 2006 12:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zover ben ik nog niet met hem gegaan.
Dat kun je toch niet menen?quote:Op zondag 4 juni 2006 12:08 schreef yvonne het volgende:
Het is gewoon een hele aardige gast, klaar.
Dat meen ik zeer zeker wel, dat jij het empathsch vermogen van een strontvlieg hebt is dan weer jouw gebrek.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:48 schreef Mainport het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet menen?
Nouja, ik vind kleine kinderen met het syndroom van Down ook wel schattig, moet ik zeggen. Feit blijft dat er iets mis met de beste kerel is, en dat kun je niet ontkennen.
Ik denk dat Dromenvanger juist bovengemiddeld intelligent is. Wat ik zei, hij is gewoon anders. Maar juist mensen die zich onderscheiden van de grijze massa kunnen iets betekenen voor de wereld.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:48 schreef Mainport het volgende:
Dat kun je toch niet menen?
Nouja, ik vind kleine kinderen met het syndroom van Down ook wel schattig, moet ik zeggen. Feit blijft dat er iets mis met de beste kerel is, en dat kun je niet ontkennen.
Hij wijkt inderdaad af van het gemiddelde, maar da's best okquote:Op zondag 4 juni 2006 12:48 schreef Mainport het volgende:
Feit blijft dat er iets mis met de beste kerel is, en dat kun je niet ontkennen.
Je zou van een bovengemiddeld intelligent iemand toch verwachten dat hij zich begrijpelijk kan uitdrukken voor mensen die minder intelligent zijn. Niet dat ik wil beweren dat Dromenvanger niet spoort ofzo, maar ik kan nooit een touw vastknopen aan zijn uitspraken, terwijl ik toch echt wel als intelligent te boek sta.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:57 schreef Netflier het volgende:
[..]
Ik denk dat Dromenvanger juist bovengemiddeld intelligent is. Wat ik zei, hij is gewoon anders. Maar juist mensen die zich onderscheiden van de grijze massa kunnen iets betekenen voor de wereld.
Och, ooit zal jij het wel begrijpen. Maar jij je middelbare school maar af en tegen die tijd ben je wel wat volwassener. Dan realiseer jij je wel dat dingen niet altijd zijn zoals ze lijken.
Dan kun je gewoon zijn gedachtengang niet volgen, waarschijnlijk omdat het gewoon niet in jouw belevingswereld past.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:04 schreef Seneca het volgende:
[..]
Je zou van een bovengemiddeld intelligent iemand toch verwachten dat hij zich begrijpelijk kan uitdrukken voor mensen die minder intelligent zijn. Niet dat ik wil beweren dat Dromenvanger niet spoort ofzo, maar ik kan nooit een touw vastknopen aan zijn uitspraken, terwijl ik toch echt wel als intelligent te boek sta.
Het gaat met deze pagina en het einde van pagina 1 toch wat verder dan uitsprakenquote:Op zondag 4 juni 2006 13:08 schreef Duiveltja het volgende:
-->>R&P
En DAT irriteert me aan hem! Ik haat het als ik iets niet begrijpquote:Op zondag 4 juni 2006 13:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dan kun je gewoon zijn gedachtengang niet volgen, waarschijnlijk omdat het gewoon niet in jouw belevingswereld past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |