Idd, en dat meen ik voor de goede orde serieus.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:48 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, dit soort mensen hebben vaak fantastische inzichten en ingevingen.
wat vonden zij ervan?quote:Op zondag 4 juni 2006 11:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Idd, en dat meen ik voor de goede orde serieus.
Hij is de enige fokker wiens posts ik wel eens aan niet fokkers heb voorgelezen, omdat ik ze zo prachtig vond
Het nadeel is dat dit soort mensen ook vaak denken dat ze geniale ideeen en inzichten hebben.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:48 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, dit soort mensen hebben vaak fantastische inzichten en ingevingen.
Net als ik, erg mooi.quote:
Nou, ik kan er in alle eerlijkheid geen touw aan vastknopenquote:Op zondag 4 juni 2006 11:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Net als ik, erg mooi.
Ik koos natuurlijk wel de fragmenten uit, hè.
Het is soms warrig opgeschreven, maar er staat wmb vaak geen onzin.
het is soms idd best mooi.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Net als ik, erg mooi.
Ik koos natuurlijk wel de fragmenten uit, hè.
Psies.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:54 schreef milagro het volgende:
zover ben ik nog niet met hem gegaan.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:08 schreef milagro het volgende:
Oh en Dromenvanger heeft prachtige ogen
Lees je mee, Dromenvanger
Kan je ook weer in je zak steken
Zo is dat.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:03 schreef Netflier het volgende:
En gezien zijn lange posts is hij in ieder geval een gozer met veel inhoud. Hij past niet in de grijze mensenmassa en da's alleen maar goed.
quote:Op zondag 4 juni 2006 12:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zover ben ik nog niet met hem gegaan.
Dat kun je toch niet menen?quote:Op zondag 4 juni 2006 12:08 schreef yvonne het volgende:
Het is gewoon een hele aardige gast, klaar.
Dat meen ik zeer zeker wel, dat jij het empathsch vermogen van een strontvlieg hebt is dan weer jouw gebrek.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:48 schreef Mainport het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet menen?
Nouja, ik vind kleine kinderen met het syndroom van Down ook wel schattig, moet ik zeggen. Feit blijft dat er iets mis met de beste kerel is, en dat kun je niet ontkennen.
Ik denk dat Dromenvanger juist bovengemiddeld intelligent is. Wat ik zei, hij is gewoon anders. Maar juist mensen die zich onderscheiden van de grijze massa kunnen iets betekenen voor de wereld.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:48 schreef Mainport het volgende:
Nouja, ik vind kleine kinderen met het syndroom van Down ook wel schattig, moet ik zeggen. Feit blijft dat er iets mis met de beste kerel is, en dat kun je niet ontkennen.
Hij wijkt inderdaad af van het gemiddelde, maar da's best okquote:Op zondag 4 juni 2006 12:48 schreef Mainport het volgende:
Feit blijft dat er iets mis met de beste kerel is, en dat kun je niet ontkennen.
Je zou van een bovengemiddeld intelligent iemand toch verwachten dat hij zich begrijpelijk kan uitdrukken voor mensen die minder intelligent zijn. Niet dat ik wil beweren dat Dromenvanger niet spoort ofzo, maar ik kan nooit een touw vastknopen aan zijn uitspraken, terwijl ik toch echt wel als intelligent te boek sta.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:57 schreef Netflier het volgende:
[..]
Ik denk dat Dromenvanger juist bovengemiddeld intelligent is. Wat ik zei, hij is gewoon anders. Maar juist mensen die zich onderscheiden van de grijze massa kunnen iets betekenen voor de wereld.
Och, ooit zal jij het wel begrijpen. Maar jij je middelbare school maar af en tegen die tijd ben je wel wat volwassener. Dan realiseer jij je wel dat dingen niet altijd zijn zoals ze lijken.
Dan kun je gewoon zijn gedachtengang niet volgen, waarschijnlijk omdat het gewoon niet in jouw belevingswereld past.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:04 schreef Seneca het volgende:
[..]
Je zou van een bovengemiddeld intelligent iemand toch verwachten dat hij zich begrijpelijk kan uitdrukken voor mensen die minder intelligent zijn. Niet dat ik wil beweren dat Dromenvanger niet spoort ofzo, maar ik kan nooit een touw vastknopen aan zijn uitspraken, terwijl ik toch echt wel als intelligent te boek sta.
Het gaat met deze pagina en het einde van pagina 1 toch wat verder dan uitsprakenquote:Op zondag 4 juni 2006 13:08 schreef Duiveltja het volgende:
-->>R&P
En DAT irriteert me aan hem! Ik haat het als ik iets niet begrijpquote:Op zondag 4 juni 2006 13:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dan kun je gewoon zijn gedachtengang niet volgen, waarschijnlijk omdat het gewoon niet in jouw belevingswereld past.
Empathie en geduldquote:Op zondag 4 juni 2006 13:18 schreef Seneca het volgende:
[..]
En DAT irriteert me aan hem! Ik haat het als ik iets niet begrijp
Idd, zo heb ik weer moeite met de posts van RM-RF , daar vind ik nu geen touw aan vast te knopenquote:Op zondag 4 juni 2006 13:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dan kun je gewoon zijn gedachtengang niet volgen, waarschijnlijk omdat het gewoon niet in jouw belevingswereld past.
Nee, jij zit helemaal lekker in elkaar. Jij bent denk ik wel de laatste die moet beoordelen of mensen een steekje los hebben.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:48 schreef Mainport het volgende:
[..]
Precies, soms is het even "mis"en dan ban ik hem heel kort, wat hij meestal ook begrijpt en beaamtquote:Op zondag 4 juni 2006 13:27 schreef Netflier het volgende:
Ordelijkheid heeft niets met intelligentie te maken.
En uit één van zijn posts maakte ik op dat Dromenvanger medicijnen tegen psychosen slikt. Hij zal echt niet zelf om die psychosen gevraagd hebben. Hij kan er niets aan doen. Er is dus geen enkele reden om hem iets te verwijten. Maar hij doet ook niets verkeerd. Hij heeft evenveel recht om te posten op Fok! als jij en ik en als Fok! zijn uitlaatklep is ben ik de laatste die hem dat ontneemt. Als ik zijn posts niet begrijp, lees ik ze niet. Punt. Geen reden om geïrriteerd te raken.
En hij is tenminste niet iemand die om de haverklap gebanned moet worden omdat hij zich niet aan de regels kan houden.
quote:Op zondag 4 juni 2006 13:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Idd, zo heb ik weer moeite met de posts van RM-RF , daar vind ik nu geen touw aan vast te knopen
iquote:Op zondag 4 juni 2006 13:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Precies, soms is het even "mis"en dan ban ik hem heel kort, wat hij meestal ook begrijpt en beaamt
True, maar het is moeilijk geduld te hebben met iemand als je niet eens weet waar te beginnen met het begrijpen van zijn posts. Er zijn genoeg mensen op dit forum die ik onnavolgbaar vind, maar waar ik in ieder geval nog een aantal aanknopingspunten heb om me proberen te verplaatsen in hun denkwereld. Bij Dromenvanger heb ik die aanknopingspunten niet, en dat irriteert en frustreertquote:
Dat snap ik dan weer niet, je hóeft zijn posts toch niet te lezenquote:Op zondag 4 juni 2006 13:39 schreef Seneca het volgende:
[..]
True, maar het is moeilijk geduld te hebben met iemand als je niet eens weet waar te beginnen met het begrijpen van zijn posts. Er zijn genoeg mensen op dit forum die ik onnavolgbaar vind, maar waar ik in ieder geval nog een aantal aanknopingspunten heb om me proberen te verplaatsen in hun denkwereld. Bij Dromenvanger heb ik die aanknopingspunten niet, en dat irriteert en frustreert
Dat ben ik met je eens, maar het frustreert me nou juist omdat ik Dromenvanger wel WIL begrijpenquote:Op zondag 4 juni 2006 13:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet, je hóeft zijn posts toch niet te lezen
Als ik merk dat ik me ga ergeren aan bepaalde users, dan scroll ik gewoon over hun bijdragen heen, als ik merk dat ik me erger aan bepaalde onderwerpen, dan klik ik gewoon niet op die topics, als ik merk dat ik me sowieso teveel erger, dan is het ws de tijd van de maand, of zit ik anderszins niet lekker in mijn vel
Nee, jammer hè?quote:Op zondag 4 juni 2006 13:46 schreef Mainport het volgende:
Jammer dat dit topic gekaapt is. Kunnen we vanaf nu weer lachen om de onbegrijpelijke en psychotische uitspraken van Dromenvanger?
Met hem belachelijk willen maken is hij waarschijnlijk niet echt geholpenquote:Op zondag 4 juni 2006 13:48 schreef Mainport het volgende:
En het is al helemaal erg als je wilt doen alsof hij normaal, of zelfs bovengemiddeld intelligent is. Die gast heeft hulp nodig; je moet hem niet ondersteunen.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hoe bedoel je
Ik begrijp jou vraagstelling niet.
Jij begrijpt mij dus vaak niet. En nu vraag je aan mij of ik weet hoe ik me voel????
Ik weet altijd hoe ik me voel. Daar hoef jij je geen seconde druk om te maken
Deze jongen heeft ze van 1 tot 10 en van A tot Z op een rijtje. Dat jij me niet begrijpt ligt misschien aan jou verstand en gevoel. Rude heeft ze niet op een rijtje. Deze jongen wel. Rude is ontspoort in al zijn visies en denkt dat hij een nieuwe revolutie gaat veroorzaken en Einstein even uit deze wereld gaat kloppen wat hem in geen miljoen jaar gaat lukken. Rude zal in geen miljard jaar het niveau van Einstein bereiken. Omdat hij het verstand niet heeft. Ik wilde zeggen dat hij het verstand van een mug heeft, maar ik hou me even netjes en ben een echte heer dus ik zeg dat niet
Ik lig in een deuk om mensen als jou. Mensen die bijdehand proberen te zijn richting mij. Ik erger me dus ook niet meer om zulke mensen.
Ik lach ze vierkant uit dus. Vierkant dus.
En als ik mensen vierkant uitlach die proberen bijdehand te zijn richting mijn adres, dan is de zaak afgerond, hoef ik me in ieder geval geen seconde druk te maken om zulke mensen.
Weer een probleem uit deze wereld geholpen
Jij kent mainport nog niet hè?quote:Op zondag 4 juni 2006 13:50 schreef Seneca het volgende:
[..]
Met hem belachelijk willen maken is hij waarschijnlijk niet echt geholpen![]()
Moet ik even al jouw uitspraken op de FPchat kopiëren hier?quote:Op zondag 4 juni 2006 13:51 schreef Mainport het volgende:
[..]
Zijn aversie dan wel repulsie jegens homo's is ook kenmerkend.
En zo te zien vind je al die aandacht alleen maar prachtig.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:03 schreef Mainport het volgende:
Jij zou ook je kalmeringspilletjes eens moeten slikken, yvonne. Wat laat je je opnaaien.
Ik vraag me af wat ik me daarbij moet voorstellen.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:02 schreef yvonne het volgende:
Jij hebt een aversie tegen alles dat niet "zo intelligent is"als jij.
Dat bedoel ik dusquote:Op zondag 4 juni 2006 14:04 schreef Seneca het volgende:
[..]
En zo te zien vind je al die aandacht alleen maar prachtig.
Ik ga straks m'n zin nog eens beter lezenquote:Op zondag 4 juni 2006 14:08 schreef Netflier het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ik me daarbij moet voorstellen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |