abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38524568
quote:
Op zondag 4 juni 2006 11:48 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, dit soort mensen hebben vaak fantastische inzichten en ingevingen.
Idd, en dat meen ik voor de goede orde serieus.
Hij is de enige fokker wiens posts ik wel eens aan niet fokkers heb voorgelezen, omdat ik ze zo prachtig vond
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 4 juni 2006 @ 11:50:09 #52
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38524578
quote:
Op zondag 4 juni 2006 11:49 schreef milagro het volgende:

[..]

Idd, en dat meen ik voor de goede orde serieus.
Hij is de enige fokker wiens posts ik wel eens aan niet fokkers heb voorgelezen, omdat ik ze zo prachtig vond
wat vonden zij ervan?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_38524590
quote:
Op zondag 4 juni 2006 11:48 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, dit soort mensen hebben vaak fantastische inzichten en ingevingen.
Het nadeel is dat dit soort mensen ook vaak denken dat ze geniale ideeen en inzichten hebben.
Ik heb niets tegen dromenvanger ik vind het grappig om sommige posts van hem te lezen.
ijs_beer fan!
pi_38524663
quote:
Op zondag 4 juni 2006 11:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat vonden zij ervan?
Net als ik, erg mooi.
Ik koos natuurlijk wel de fragmenten uit, hè.

Het is soms warrig opgeschreven, maar er staat wmb vaak geen onzin.
pi_38524733
Ik wou een keer een discussie met hem aangaan, zei hij iets in de zin van:

"Morgen, ik ga nu een ander pad belopen, het pad van het Engels"

Ik zo wtf?
Later begreep ik pas wat voor iemand het was
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_38524735
quote:
Op zondag 4 juni 2006 11:54 schreef milagro het volgende:

[..]

Net als ik, erg mooi.

Nou, ik kan er in alle eerlijkheid geen touw aan vastknopen
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_38524761
Wat een gelul.
Dit is Fok, hóór.
pi_38524836
Ik denk dat dit Dromenvanger wel mooi omschrijft:
http://redwing.hutman.net/%7Emreed/warriorshtm/bong.htm
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_38524886
Ik snap de ergenissen van sommige mensen eerlijk gezegd niet. Ten eerste omdat Dromenvanger voornamelijk post in TRUTH, daar waar het juist de bedoeling is dat je verder denkt dan je neus lang is. Als je het niet wilt lezen, hoef je er ook niet te komen. Maar wat doet hij eigenlijk verkeerd? Ik heb vaak het geduld niet om zijn posts helemaal uit te lezen, maar dat beschouw ik niet als "ergeren aan". Als dit zijn manier is om orde te scheppen in de chaos in zijn hoofd, moet hij dat vooral doen.

En gezien zijn lange posts is hij in ieder geval een gozer met veel inhoud. Hij past niet in de grijze mensenmassa en da's alleen maar goed.
  zondag 4 juni 2006 @ 12:04:04 #60
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38524887
quote:

[..]

Net als ik, erg mooi.

het is soms idd best mooi.
  Admin zondag 4 juni 2006 @ 12:05:53 #61
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_38524939
quote:

Psies.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_38524984
Oh en Dromenvanger heeft prachtige ogen

Lees je mee, Dromenvanger
Kan je ook weer in je zak steken
  Admin zondag 4 juni 2006 @ 12:08:50 #63
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_38524993
Het is gewoon een hele aardige gast, klaar.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zondag 4 juni 2006 @ 12:09:08 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38524999
quote:
Op zondag 4 juni 2006 12:08 schreef milagro het volgende:
Oh en Dromenvanger heeft prachtige ogen

Lees je mee, Dromenvanger
Kan je ook weer in je zak steken
zover ben ik nog niet met hem gegaan.
pi_38525059
quote:
Op zondag 4 juni 2006 12:03 schreef Netflier het volgende:

En gezien zijn lange posts is hij in ieder geval een gozer met veel inhoud. Hij past niet in de grijze mensenmassa en da's alleen maar goed.
Zo is dat.
Dat hij soms wat omslachtig is in zijn omschrijvingen, dat ik inderdaad wat jij zegt voor hem gewoon voor zichzelf om orde te scheppen in zijn chaos.
Als je daar allemaal een beetje 'omheen' kunt lezen, dan merk je dat hij heus wel wat te zeggen heeft.
Ik kan me vaak wel in zijn denkwijze vinden, alleen zijn zienswijze aangaande homoseksualiteit ben ik het dan weer niet mee eens.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_38525061
quote:
Op zondag 4 juni 2006 12:09 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zover ben ik nog niet met hem gegaan.

fotoboek en zo
pi_38525879
quote:
Op zondag 4 juni 2006 12:08 schreef yvonne het volgende:
Het is gewoon een hele aardige gast, klaar.
Dat kun je toch niet menen?

Nouja, ik vind kleine kinderen met het syndroom van Down ook wel schattig, moet ik zeggen. Feit blijft dat er iets mis met de beste kerel is, en dat kun je niet ontkennen.
Graag op anoniem
  Admin zondag 4 juni 2006 @ 12:49:58 #68
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_38525925
quote:
Op zondag 4 juni 2006 12:48 schreef Mainport het volgende:

[..]

Nouja, ik vind kleine kinderen met het syndroom van Down ook wel schattig, moet ik zeggen. Feit blijft dat er iets mis met de beste kerel is, en dat kun je niet ontkennen.
Dat meen ik zeer zeker wel, dat jij het empathsch vermogen van een strontvlieg hebt is dan weer jouw gebrek.

pi_38526153
quote:

Ik denk dat Dromenvanger juist bovengemiddeld intelligent is. Wat ik zei, hij is gewoon anders. Maar juist mensen die zich onderscheiden van de grijze massa kunnen iets betekenen voor de wereld.

Och, ooit zal jij het wel begrijpen. Maar jij je middelbare school maar af en tegen die tijd ben je wel wat volwassener. Dan realiseer jij je wel dat dingen niet altijd zijn zoals ze lijken.
pi_38526326
quote:
Feit blijft dat er iets mis met de beste kerel is, en dat kun je niet ontkennen.
Hij wijkt inderdaad af van het gemiddelde, maar da's best ok .
pi_38526348
quote:
Op zondag 4 juni 2006 12:57 schreef Netflier het volgende:

[..]

Ik denk dat Dromenvanger juist bovengemiddeld intelligent is. Wat ik zei, hij is gewoon anders. Maar juist mensen die zich onderscheiden van de grijze massa kunnen iets betekenen voor de wereld.

Och, ooit zal jij het wel begrijpen. Maar jij je middelbare school maar af en tegen die tijd ben je wel wat volwassener. Dan realiseer jij je wel dat dingen niet altijd zijn zoals ze lijken.
Je zou van een bovengemiddeld intelligent iemand toch verwachten dat hij zich begrijpelijk kan uitdrukken voor mensen die minder intelligent zijn. Niet dat ik wil beweren dat Dromenvanger niet spoort ofzo, maar ik kan nooit een touw vastknopen aan zijn uitspraken, terwijl ik toch echt wel als intelligent te boek sta.
pi_38526455
quote:
Op zondag 4 juni 2006 13:04 schreef Seneca het volgende:

[..]

Je zou van een bovengemiddeld intelligent iemand toch verwachten dat hij zich begrijpelijk kan uitdrukken voor mensen die minder intelligent zijn. Niet dat ik wil beweren dat Dromenvanger niet spoort ofzo, maar ik kan nooit een touw vastknopen aan zijn uitspraken, terwijl ik toch echt wel als intelligent te boek sta.
Dan kun je gewoon zijn gedachtengang niet volgen, waarschijnlijk omdat het gewoon niet in jouw belevingswereld past.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_38526464
-->>R&P
  † In Memoriam † zondag 4 juni 2006 @ 13:16:27 #74
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_38526676
quote:
Op zondag 4 juni 2006 13:08 schreef Duiveltja het volgende:
-->>R&P
Het gaat met deze pagina en het einde van pagina 1 toch wat verder dan uitspraken
Maar om het nou naar R&P te gooien
pi_38526726
quote:
Op zondag 4 juni 2006 13:08 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Dan kun je gewoon zijn gedachtengang niet volgen, waarschijnlijk omdat het gewoon niet in jouw belevingswereld past.
En DAT irriteert me aan hem! Ik haat het als ik iets niet begrijp
  Admin zondag 4 juni 2006 @ 13:26:29 #76
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_38526920
quote:
Op zondag 4 juni 2006 13:18 schreef Seneca het volgende:

[..]

En DAT irriteert me aan hem! Ik haat het als ik iets niet begrijp
Empathie en geduld

pi_38526961
Ordelijkheid heeft niets met intelligentie te maken.

En uit één van zijn posts maakte ik op dat Dromenvanger medicijnen tegen psychosen slikt. Hij zal echt niet zelf om die psychosen gevraagd hebben. Hij kan er niets aan doen. Er is dus geen enkele reden om hem iets te verwijten. Maar hij doet ook niets verkeerd. Hij heeft evenveel recht om te posten op Fok! als jij en ik en als Fok! zijn uitlaatklep is ben ik de laatste die hem dat ontneemt. Als ik zijn posts niet begrijp, lees ik ze niet. Punt. Geen reden om geïrriteerd te raken.

En hij is tenminste niet iemand die om de haverklap gebanned moet worden omdat hij zich niet aan de regels kan houden.
pi_38526983
quote:
Op zondag 4 juni 2006 13:08 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Idd, zo heb ik weer moeite met de posts van RM-RF , daar vind ik nu geen touw aan vast te knopen
pi_38527044
quote:

[..]

Nee, jij zit helemaal lekker in elkaar. Jij bent denk ik wel de laatste die moet beoordelen of mensen een steekje los hebben.

[ Bericht 9% gewijzigd door Tjapperd op 04-06-2006 13:35:38 (:'() ]
To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do be do be do - Sinatra
  Admin zondag 4 juni 2006 @ 13:32:31 #80
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_38527102
quote:
Op zondag 4 juni 2006 13:27 schreef Netflier het volgende:
Ordelijkheid heeft niets met intelligentie te maken.

En uit één van zijn posts maakte ik op dat Dromenvanger medicijnen tegen psychosen slikt. Hij zal echt niet zelf om die psychosen gevraagd hebben. Hij kan er niets aan doen. Er is dus geen enkele reden om hem iets te verwijten. Maar hij doet ook niets verkeerd. Hij heeft evenveel recht om te posten op Fok! als jij en ik en als Fok! zijn uitlaatklep is ben ik de laatste die hem dat ontneemt. Als ik zijn posts niet begrijp, lees ik ze niet. Punt. Geen reden om geïrriteerd te raken.

En hij is tenminste niet iemand die om de haverklap gebanned moet worden omdat hij zich niet aan de regels kan houden.
Precies, soms is het even "mis"en dan ban ik hem heel kort, wat hij meestal ook begrijpt en beaamt

Admin zondag 4 juni 2006 @ 13:33:00 #81
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_38527120
quote:
Op zondag 4 juni 2006 13:28 schreef milagro het volgende:

[..]

Idd, zo heb ik weer moeite met de posts van RM-RF , daar vind ik nu geen touw aan vast te knopen

zondag 4 juni 2006 @ 13:37:38 #82
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38527274
quote:
Op zondag 4 juni 2006 13:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Precies, soms is het even "mis"en dan ban ik hem heel kort, wat hij meestal ook begrijpt en beaamt
i fok!
pi_38527348
quote:
Op zondag 4 juni 2006 13:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Empathie en geduld
True, maar het is moeilijk geduld te hebben met iemand als je niet eens weet waar te beginnen met het begrijpen van zijn posts. Er zijn genoeg mensen op dit forum die ik onnavolgbaar vind, maar waar ik in ieder geval nog een aantal aanknopingspunten heb om me proberen te verplaatsen in hun denkwereld. Bij Dromenvanger heb ik die aanknopingspunten niet, en dat irriteert en frustreert
pi_38527529
quote:
Op zondag 4 juni 2006 13:39 schreef Seneca het volgende:

[..]

True, maar het is moeilijk geduld te hebben met iemand als je niet eens weet waar te beginnen met het begrijpen van zijn posts. Er zijn genoeg mensen op dit forum die ik onnavolgbaar vind, maar waar ik in ieder geval nog een aantal aanknopingspunten heb om me proberen te verplaatsen in hun denkwereld. Bij Dromenvanger heb ik die aanknopingspunten niet, en dat irriteert en frustreert
Dat snap ik dan weer niet, je hóeft zijn posts toch niet te lezen

Als ik merk dat ik me ga ergeren aan bepaalde users, dan scroll ik gewoon over hun bijdragen heen, als ik merk dat ik me erger aan bepaalde onderwerpen, dan klik ik gewoon niet op die topics, als ik merk dat ik me sowieso teveel erger, dan is het ws de tijd van de maand, of zit ik anderszins niet lekker in mijn vel
pi_38527579
Jammer dat dit topic gekaapt is. Kunnen we vanaf nu weer lachen om de onbegrijpelijke en psychotische uitspraken van Dromenvanger?
Graag op anoniem
pi_38527589
quote:
Op zondag 4 juni 2006 13:45 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat snap ik dan weer niet, je hóeft zijn posts toch niet te lezen

Als ik merk dat ik me ga ergeren aan bepaalde users, dan scroll ik gewoon over hun bijdragen heen, als ik merk dat ik me erger aan bepaalde onderwerpen, dan klik ik gewoon niet op die topics, als ik merk dat ik me sowieso teveel erger, dan is het ws de tijd van de maand, of zit ik anderszins niet lekker in mijn vel
Dat ben ik met je eens, maar het frustreert me nou juist omdat ik Dromenvanger wel WIL begrijpen
pi_38527618
En het is al helemaal erg als je wilt doen alsof hij normaal, of zelfs bovengemiddeld intelligent is. Die gast heeft hulp nodig; je moet hem niet ondersteunen.
Graag op anoniem
  Admin zondag 4 juni 2006 @ 13:50:23 #88
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_38527678
quote:
Op zondag 4 juni 2006 13:46 schreef Mainport het volgende:
Jammer dat dit topic gekaapt is. Kunnen we vanaf nu weer lachen om de onbegrijpelijke en psychotische uitspraken van Dromenvanger?
Nee, jammer hè?

pi_38527685
quote:
Op zondag 4 juni 2006 13:48 schreef Mainport het volgende:
En het is al helemaal erg als je wilt doen alsof hij normaal, of zelfs bovengemiddeld intelligent is. Die gast heeft hulp nodig; je moet hem niet ondersteunen.
Met hem belachelijk willen maken is hij waarschijnlijk niet echt geholpen
  zondag 4 juni 2006 @ 13:50:52 #90
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_38527695
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 00:08 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Hoe bedoel je

Ik begrijp jou vraagstelling niet.

Jij begrijpt mij dus vaak niet. En nu vraag je aan mij of ik weet hoe ik me voel????

Ik weet altijd hoe ik me voel. Daar hoef jij je geen seconde druk om te maken

Deze jongen heeft ze van 1 tot 10 en van A tot Z op een rijtje. Dat jij me niet begrijpt ligt misschien aan jou verstand en gevoel. Rude heeft ze niet op een rijtje. Deze jongen wel. Rude is ontspoort in al zijn visies en denkt dat hij een nieuwe revolutie gaat veroorzaken en Einstein even uit deze wereld gaat kloppen wat hem in geen miljoen jaar gaat lukken. Rude zal in geen miljard jaar het niveau van Einstein bereiken. Omdat hij het verstand niet heeft. Ik wilde zeggen dat hij het verstand van een mug heeft, maar ik hou me even netjes en ben een echte heer dus ik zeg dat niet

Ik lig in een deuk om mensen als jou. Mensen die bijdehand proberen te zijn richting mij. Ik erger me dus ook niet meer om zulke mensen.

Ik lach ze vierkant uit dus. Vierkant dus.

En als ik mensen vierkant uitlach die proberen bijdehand te zijn richting mijn adres, dan is de zaak afgerond, hoef ik me in ieder geval geen seconde druk te maken om zulke mensen.

Weer een probleem uit deze wereld geholpen
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
pi_38527718
quote:
Op zondag 4 juni 2006 13:50 schreef bolletje_25 het volgende:

[..]

Zijn aversie dan wel repulsie jegens homo's is ook kenmerkend.
Graag op anoniem
  Admin zondag 4 juni 2006 @ 13:57:28 #92
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_38527911
quote:
Op zondag 4 juni 2006 13:50 schreef Seneca het volgende:

[..]

Met hem belachelijk willen maken is hij waarschijnlijk niet echt geholpen
Jij kent mainport nog niet hè?
Die leeft van anderen belachelijk maken, triest maar waar.

zondag 4 juni 2006 @ 13:59:44 #93
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_38527968
Ik moet zeggen dat ik ook graag de posts van DV lees, en kan me ook heel goed in zijn gedachtengang verplaatsen. Natuurlijk zijn er mensen die niet verderkijken dan zijn of haar neus lang is, maar ik prik wel door die posts heen en soms is het idd wat aan de warrige kant maar dan moet je juist de héldere regels eruitpikken

Ik vind het iig een hele interessante en vriendelijke user, dus mijn respect heeft ie
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  Admin zondag 4 juni 2006 @ 14:02:38 #94
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_38528038
quote:
Op zondag 4 juni 2006 13:51 schreef Mainport het volgende:

[..]

Zijn aversie dan wel repulsie jegens homo's is ook kenmerkend.
Moet ik even al jouw uitspraken op de FPchat kopiëren hier?
Jij hebt een aversie tegen alles dat niet "zo intelligent is"als jij.
De LPF zou jou een mooie carriere kunnen bieden.

pi_38528057
Jij zou ook je kalmeringspilletjes eens moeten slikken, yvonne. Wat laat je je opnaaien.
Graag op anoniem
pi_38528082
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:03 schreef Mainport het volgende:
Jij zou ook je kalmeringspilletjes eens moeten slikken, yvonne. Wat laat je je opnaaien.
En zo te zien vind je al die aandacht alleen maar prachtig.
  zondag 4 juni 2006 @ 14:07:27 #97
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38528157
even voor de duidelijkheid. mijn eerste post in dit topic was niet zo negatief bedoeld als het misschien kan overkomen. ik heb een goede vriend met psychoses en middelen daartegen die hij absoluut moet nemen.
pi_38528175
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:02 schreef yvonne het volgende:
Jij hebt een aversie tegen alles dat niet "zo intelligent is"als jij.
Ik vraag me af wat ik me daarbij moet voorstellen.
  Admin zondag 4 juni 2006 @ 14:12:18 #99
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_38528253
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:04 schreef Seneca het volgende:

[..]

En zo te zien vind je al die aandacht alleen maar prachtig.
Dat bedoel ik dus
Mij snap je hopelijk wel?
Ik ben namelijk bij tijden net zo vaag

Admin zondag 4 juni 2006 @ 14:12:49 #100
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_38528268
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:08 schreef Netflier het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat ik me daarbij moet voorstellen.
Ik ga straks m'n zin nog eens beter lezen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')