maar niet op de marketplace? athans ik vind em nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:08 schreef Bastard het volgende:
Er is een HALO3 documentaire te downloaden
Nee daar nog niet.. zal binnenkort wel.. staat bij Bungie http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?link=e3makingofquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
maar niet op de marketplace? athans ik vind em niet
ah dat is de reden dat je me hebt toegevoegd? ik doe niet mee met dat toernooi, werken enzo en ik vind er niet veel aan.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:34 schreef Morthill het volgende:
jorienvdherik, ik kan je Xbox Live tag niet toevoegen voor toernooi morgenavond, klopt het dat het MarsNL is?
Morgen toch maar even binnen halen dan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is tafeltennis achterlijk tof zeg.
Zelden zo vermaakt met zo'n simpel spelletje. En dat voor 40 euro!
Echt een wereldgame..
God mag weten waarom ik jou heb toegevoegdquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ah dat is de reden dat je me hebt toegevoegd? ik doe niet mee met dat toernooi, werken enzo en ik vind er niet veel aan.
Als het ook voor andere games is mag je me laten staan
Tuurlijk, gewoon doen voor dat geld.quote:
Er is alleen geen flikker aan om alle banen te unlocken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon doen voor dat geld.
SP is overigs ook niet, in tegenstelling wat de meeste reviews noemen, snel uitgespeeld, alle banen unlocken, alle kleding en alle characters vrij spelen ben je toch wel uren mee zoet.
En daarnaast vaak vele leuke tot nu toe lagvrije potjes op LIVE.
Oh ja vandaar dat je die achievment al hebt wil je zeggen .quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er is alleen geen flikker aan om alle banen te unlocken.
ja, gewoon dat plugje uit dat grote zwarte blok halen en rechtstreeks in je controller proppenquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:59 schreef jpg97 het volgende:
Kun je je oude xbox headset gewoon in de x360 controller proppen?
Godver, heb ik voor niks zo'n brakke x360 headset gehaaldquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja, gewoon dat plugje uit dat grote zwarte blok halen en rechtstreeks in je controller proppen
Gisternacht gezien op IGN, wat moooooooi... me hart begon steeds sneller te kloppenquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:08 schreef Bastard het volgende:
Er is een HALO3 documentaire te downloaden
die krijg je gewoon bij je 360?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:08 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Godver, heb ik voor niks zo'n brakke x360 headset gehaald![]()
Lelijker dan dit heb ik het nog niet gezien.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:46 schreef Tain het volgende:
Bomberman Act Zero
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Screensaverquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:48 schreef Tain het volgende:
AquaZone
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]