nope niet gemailtquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:44 schreef Frazz het volgende:
[..]
Moet ik het eerst wegen, stuk of drie vier denk ik? Was jij trouwens die kerel die mij ooit gemailt heeft? Sorry dan ik heb het laatste tijd nogal druk gehad dus was een beetje dit topic vergeten
Is goed, mail maar even naar mail adres uit mn profiel voor verdere afhandeling.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nope niet gemailt![]()
geef je 5 euro inc verzending :-) (wel in een antistatisch zakje en iets zachts (keukenpapier ofzo) als extra bescherming ) in een enveloppe
Done.. :-) maar @zonnet.nl? dat bestaat toch al like 5 jaar niet meer?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:44 schreef Frazz het volgende:
[..]
Is goed, mail maar even naar mail adres uit mn profiel voor verdere afhandeling.
zonnet niet nee maar mn adsl verbinding werkt nog steeds en ik krijg tot op de dag van vandaag nog mailquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Done.. :-) maar @zonnet.nl? dat bestaat toch al like 5 jaar niet meer?
Een kaart waarmee je TV kan kijken op je pc, alleen het AGP slot is een verouderde versie waardoor hij niet past op de moderne AGP sloten (is mij verteld van degene van wie ik hem kreeg ooit)quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
Trouwens? TV kaart AGP?vraag me af wat ik me daar bij moet voorstellen?
ja dat had ik door maar in AGP variant?!quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:16 schreef Frazz het volgende:
[..]
Een kaart waarmee je TV kan kijken op je pc, alleen het AGP slot is een verouderde versie waardoor hij niet past op de moderne AGP sloten (is mij verteld van degene van wie ik hem kreeg ooit)
Het is een soort AGP slot ja, maar niet de moderne versie dus.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja dat had ik door maar in AGP variant?!
ben best benieuwd hoe dat er uit zietquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:14 schreef Frazz het volgende:
[..]
Het is een soort AGP slot ja, maar niet de moderne versie dus.
Sorry dat ik je avatar leuk vindquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:31 schreef Het_hupt het volgende:
zal ook wel gejatte troep zijn
ken je hardwarequote:
ohjaquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:38 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
ken je hardware
is een ati rage al in wonder
Zit dus een ati rage pro turbo met 4\8mb
en een ingebouwde analoge tv tuner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |