quote:
quote:
Wie zijn 'we'?quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:50 schreef K33T het volgende:
Als we eens keer reageren
Humor.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:50 schreef K33T het volgende:
zeurendips
Nozem sloot af met 'welterusten'. Ik sloot af met een smiley, als je dat niet begrijpt, is jouw probleem.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:50 schreef K33T het volgende:
@random smiles plaatsen.
Je snapt het basisprincipe van Fok! niet. Dat zal ik je maar moeten vergeven, aangezienquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:50 schreef K33T het volgende:
Geeft algauw d'r niveau aan, en nu opbokken graag.
Mijn posts waren niet bedoeld om grappig te zijn. Het was gewoon een discussie. Ze mogen best vinden dat vrouwen geen humor hebben...quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:28 schreef milagro het volgende:
door zo door te zagen, bewijs je op een bepaalde manier wel hun gelijk, hè, Serendips
niets is humorlozer dan stampvoetend van verontwaardiging het tegendeel beweren
Jouw niveau is ook niet bepaald hoog dacht ik zo of is dat je enorme gevoel voor humor?quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:50 schreef K33T het volgende:
Als we eens keer reageren, kan de user zeurendips opeens niks anders dan @random smiles plaatsen.
Geeft algauw d'r niveau aan, en nu opbokken graag.
tip: Mannen hebben ook wel eens last van PMS. Alleen bij mannen is 't niet eens in de maand, maar komt 't aanwaaien.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:02 schreef ruby het volgende:
Jouw niveau is ook niet bepaald hoog dacht ik zo of is dat je enorme gevoel voor humor?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |