abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38537052
Ik vind 't geen nieuws. Dacht dat 't 'n oud topic was maar dat is 't niet eens.

Vind 't overigens wel raar dat zoveel procent zegt dat er gediscrimineerd word. Dat vind ik namelijk niet, of tenminste, ik ervaar 't niet zo.
pi_38537285
Normen en waarden via een inburgeringscursus? Lijkt me heel sterk en dan nog, dan zijn er zat NLders die zo'n cursus heel erg goed zouden kunnen gebruiken.
  zondag 4 juni 2006 @ 20:19:55 #128
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_38538924
Trouwens veel allochtonen voelen zich ook superieur t.o.v. autochtonen Nederlanders. En dan zijn ze trots op het vaderland wat meestal gewoon een ontwikkelingsland is die echt nooit iets op de kaart hebben gezet qua techniek, welvaart en algemene ontwikkeling van de maatschappij.
pi_38539664
quote:
Op zondag 4 juni 2006 20:19 schreef Halfgedraaide het volgende:
Trouwens veel allochtonen voelen zich ook superieur t.o.v. autochtonen Nederlanders. En dan zijn ze trots op het vaderland wat meestal gewoon een ontwikkelingsland is die echt nooit iets op de kaart hebben gezet qua techniek, welvaart en algemene ontwikkeling van de maatschappij.
Ik ben niet trots op NL, wel op het koloniale verleden.

Ach, je kunt best trots zijn op een land dat niets bereikt heeft in economische of technologische zin. Ik ben ook trots op mijn afkomst en daar hebben ze ook niets bereikt, ja een paar hunebedden, ook mooi
pi_38545561
quote:
Op zondag 4 juni 2006 01:54 schreef Yildiz het volgende:
Och, hou nou op over dat integreren, loop eens door de stad, en je ziet dat de helft van de echte Nederlanders volledig zou zakken voor die inburgeringstest. Doe even normaal zeg.
Tuurlijk, Nederlanders zakken er volledig voor terwijl de eerste lading allochtonen die hem heeft gemaakt er prima doorheen kwam.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_38575639
quote:
Keesje zag eens Joden loopen,
Om _wat ouds! wat ouds!_ te koopen:
Hij werd bang, ja bleek van schrik;
Hij kroop weg, en ging aan 't huilen.
Pietje spotte met dat schuilen;
En zei lagchend: doe als ik!

Kees zei: zoudt gij niet ontstellen,
Als gij hun eens aan zaagt bellen?
Neen ik tog, zei Pietje toen:
Waarom zou ik altoos vreezen?
Men behoeft slegts bang te weezen,
Als men voorneemt kwaad te doen.
Proeve van Kleine Gedigten voor Kinderen, 1779, Hieronymus van Alphen
http://www.gutenberg.org/files/17080/17080-8.txt
  maandag 5 juni 2006 @ 23:51:36 #132
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_38578193
quote:
Op zondag 4 juni 2006 23:08 schreef RuL0R het volgende:

[..]

Tuurlijk, Nederlanders zakken er volledig voor terwijl de eerste lading allochtonen die hem heeft gemaakt er prima doorheen kwam.
Och, je hebt cijfers die het tegenovergestelde beweren? Are you tokkie to me?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_38578322
PS Op gutenberg.org veel oude lectuur, waaronder ook oude reisverslagen naar allerlei landen. Onderstaand stukje komt uit een (oorspronkelijk Duits) reisverslag naar Marokko, gemaakt omstreeks 1903. Het schetst een beeld van het Marokko van toen en hoe er over en weer gekeken werd. De schrijver zelf heeft de reis overigens niet overleefd.
quote:
Een lange optocht van inboorlingenvrouwen, in losse groepjes verdeeld, kwam ons tegen en kondigde door gezang zich al in de verte aan. Het waren Berbervrouwen, die, zooals mijn gevolg meende, van een bruiloft terugkeerden. Heele dorpen schenen uitgetrokken, want telkens ontmoetten wij vroolijke drommen in dit stille berglandschap, waarin dorpen en kampen zeldzaam waren. Naar oud Berbergebruik, dat zelfs door de strenge voorschriften van den Islam niet op zij gezet is, waren alle vrouwen ongesluierd. Met trotsch opgericht hoofd, in haar kortgerokte kleeding, die niets heeft van de vermomming, waarin de arabische vrouw zich op straat beweegt, lieten deze Berberinnen zich door den Roemi bekijken. Zij zagen mij wederkeerig onbeschroomd aan, open en vriendelijk, eerder met welwillende belangstelling dan met boosheid of beschaamdheid. Er waren niet veel jonge vrouwen bij; maar alle hadden regelmatige trekken en mooie oogen.
http://www.gutenberg.org/files/14088/14088-h/14088-h.htm

http://www.gutenberg.org
  dinsdag 6 juni 2006 @ 09:55:40 #134
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_38583491
http://www.gutenberg.org/files/14088/14088-h/14088-h.htm
Interessant en best vermakelijk als hij per ongeluk op het dak van een moskee beland, maar wat een lap tekst !!
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 6 juni 2006 @ 20:30:22 #135
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_38603571
Ik nam de proef op de som en heb gekeken of de ongelovige Nederlander werkelijk zo intolerant en haatdragend is ten op zichte van allochtonen en moslims.

Enkele 'argumenten' van de ongelovige Nederlanders waren:

"Geert Wilders is de man".

"Criminele allochtonen moeten worden gedeporteerd".

"Antillianen komen hier om te stelen en beroven, zelfs studerende Antillianen gaan op rooftocht."

"Culturele identiteit? Laat ze lekker opdonderen/opkankeren naar hun eigen land."

" Turk of Marokkaan zijn doe je maar in je eigen land."

"Optieven met alle religies."

"Het is goed dat er onderscheid wordt gemaakt op basis van etniciteit voor mensen die Nederland binnenkomen. Zwarten voegen niks toe. Geert Wilders is de held".

"Turkije in de Eu? Waarom niet meteen Noord-Korea?"

Aldus enkele bijdragen van de intelligentia in Nederland.

Nederland wordt inderdaad xenofober en racistischer.

[ Bericht 4% gewijzigd door Super7fighter op 06-06-2006 21:31:12 ]
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_38604423
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 16:19 schreef Arendt het volgende:

Waarom straalt de islam volgens jou negativiteit uit?
In de Koran staat dat zolang een moslim in een niet moslim land woont hij zich aan moet passen aan de regels die gelden in dat land. Maar dat hij zodra er een moslim meerderheid is moet streven naar een moslimstaat, die gebaseerd is op de islamitische weten. Niet echt een prettig vooruitzicht gezien de de grootte van de gezinnen van moslims.

In de koran staat verder wat er wat er moet gebeuren met ongelovigen, homo's, etc. Iets wat ook in de Bijbel staat, maar de christenen nemen het iets minder letterlijk op dan de gemiddelde moslim

In de koran staat ook dat een ware moslim best mag liegen en bedriegen zolang hij dat maar doet tegen een ongelovige. Die zijn er immers om bedonderd te worden.

Dit is gewoon allemaal in de Koran en afgeleide documenten te vinden en er zijn veel meer van dit soort teksten. Komt op mij toch een beetje negatief over
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 20:48:04 #137
78780 deedeetee
pi_38604487
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:30 schreef Super7fighter het volgende:

Gossie echt wáár

Nou ja de allochtonen zijn dat alláng dus dan* passen * wij ons aan. Altijd een goede zaak je aanpassen
pi_38604588
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:46 schreef Boris_Karloff het volgende:

In de Koran staat dat zolang een moslim in een niet moslim land woont hij zich aan moet passen aan de regels die gelden in dat land. Maar dat hij zodra er een moslim meerderheid is moet streven naar een moslimstaat, die gebaseerd is op de islamitische weten.

In de koran staat verder wat er wat er moet gebeuren met ongelovigen, homo's, etc. Iets wat ook in de Bijbel staat, maar de christenen nemen het iets minder letterlijk op dan de gemiddelde moslim

In de koran staat ook dat een ware moslim best mag liegen en bedriegen zolang hij dat maar doet tegen een ongelovige. Die zijn er immers om bedonderd te worden.
Sorry dude, maar dit is KUL
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:02:38 #139
126836 Super7fighter
pi_38605125
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:48 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Gossie echt wáár

Nou ja de allochtonen zijn dat alláng dus dan* passen * wij ons aan. Altijd een goede zaak je aanpassen
Aanpassen is goed, maar het vooruitzicht van een Islamitische staat als Nederland is nog altijd beter en zoeter.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:08:15 #140
78780 deedeetee
pi_38605365
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:02 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Aanpassen is goed, maar het vooruitzicht van een Islamitische staat als Nederland is nog altijd beter en zoeter.
Daar zal niet veel van terecht komen als wij ook zo xenofoob en rascistisch worden als de doorsnee allochtoon
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:15:02 #141
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38605634
ik vind het oprecht jammer dat mensen een godsdienst negatief vinden. neemt niet weg dat mensen misschien voorbeelden zien van andere landen waar die godsdienst van dit topic nog wel eens ontspoort en aanslagen op personen, die wellicht tot de groep behoren die wel een nieuwe godsdienst in het westen tolereren, richten. die willekeurige acties maken mensen uit het westen defensief.

ik weet dat de grote meerderheid van de islam daar tegen is. neemt nogmaals niet weg dat ouders en imams er alles aan zullen moeten gaan doen om niet achteraf mee te lopen in een demonstratie die eigenlijk helemaal niet de hunne is, maar pro-actief hun zoons (en soms dochters) zo opvoeden dat ze nooit radicaal gaan worden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_38605689
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:30 schreef Super7fighter het volgende:
Aldus enkele bijdragen van de intellegentia in Nederland.

Aldus een homofoob die nooit openlijk afstand neemt van terrorisme. En wat is ''intellegentia'' ?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:30:48 #143
126836 Super7fighter
pi_38606309
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:08 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Daar zal niet veel van terecht komen als wij ook zo xenofoob en rascistisch worden als de doorsnee allochtoon
Met een vruchtbaarheidscijfer van 1,1 kind kom je niet zover.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:32:22 #144
126836 Super7fighter
pi_38606378
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:16 schreef Apropos het volgende:

[..]

Aldus een homofoob die nooit openlijk afstand neemt van terrorisme. En wat is ''intellegentia'' ?
Ik ben een man van de vrede, die zijn pacifistische (geloofs)leer en idealen niet onder stoelen en banken steekt.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:43:03 #145
78780 deedeetee
pi_38606838
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:30 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Daar kon je nog eens raar van opkijken

[ Bericht 2% gewijzigd door deedeetee op 06-06-2006 21:49:07 ]
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:45:28 #146
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38606953
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:30 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

vind je dit echt vredelievend?
pi_38607123
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

Sorry dude, maar dit is KUL
Ach wat weet jij nou man?
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:52:18 #148
126836 Super7fighter
pi_38607294
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vind je dit echt vredelievend?
Ik reageer op de provocaties van een meid die op haar toekomst is voorbereid.

Dit is een feitelijke constatering. Het geboortecijfer van de gemiddelde Nederlander daalt. Overigens is het hogere geboortecijfer onder allochtonen geenszins bedreigend voor de autochtonen. Geef het tijd en het komt allemaal goed met de straatschoffies.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:53:38 #149
78780 deedeetee
pi_38607353
Negatief over de islam?
Goh hoe zou dat toch komen

Opgepakte Canadese moslims wilden premier onthoofden
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:53:54 #150
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38607370
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:52 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ik reageer op de provocaties van een meid die op haar toekomst is voorbereid.

Dit is een feitelijke constatering. Het geboortecijfer van de gemiddelde Nederlander daalt. Overigens is het hogere geboortecijfer onder allochtonen geenszins bedreigend voor de autochtonen. Geef het tijd en het komt allemaal goed met de straatschoffies.
zolang jij je kinderen/neefjes maar goed en eerlijk opvoed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')