Ik ben niet trots op NL, wel op het koloniale verleden.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:19 schreef Halfgedraaide het volgende:
Trouwens veel allochtonen voelen zich ook superieur t.o.v. autochtonen Nederlanders. En dan zijn ze trots op het vaderland wat meestal gewoon een ontwikkelingsland is die echt nooit iets op de kaart hebben gezet qua techniek, welvaart en algemene ontwikkeling van de maatschappij.![]()
Tuurlijk, Nederlanders zakken er volledig voor terwijl de eerste lading allochtonen die hem heeft gemaakt er prima doorheen kwam.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:54 schreef Yildiz het volgende:
Och, hou nou op over dat integreren, loop eens door de stad, en je ziet dat de helft van de echte Nederlanders volledig zou zakken voor die inburgeringstest. Doe even normaal zeg.
Proeve van Kleine Gedigten voor Kinderen, 1779, Hieronymus van Alphenquote:Keesje zag eens Joden loopen,
Om _wat ouds! wat ouds!_ te koopen:
Hij werd bang, ja bleek van schrik;
Hij kroop weg, en ging aan 't huilen.
Pietje spotte met dat schuilen;
En zei lagchend: doe als ik!
Kees zei: zoudt gij niet ontstellen,
Als gij hun eens aan zaagt bellen?
Neen ik tog, zei Pietje toen:
Waarom zou ik altoos vreezen?
Men behoeft slegts bang te weezen,
Als men voorneemt kwaad te doen.
Och, je hebt cijfers die het tegenovergestelde beweren? Are you tokkie to me?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:08 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Tuurlijk, Nederlanders zakken er volledig voor terwijl de eerste lading allochtonen die hem heeft gemaakt er prima doorheen kwam.![]()
http://www.gutenberg.org/files/14088/14088-h/14088-h.htmquote:Een lange optocht van inboorlingenvrouwen, in losse groepjes verdeeld, kwam ons tegen en kondigde door gezang zich al in de verte aan. Het waren Berbervrouwen, die, zooals mijn gevolg meende, van een bruiloft terugkeerden. Heele dorpen schenen uitgetrokken, want telkens ontmoetten wij vroolijke drommen in dit stille berglandschap, waarin dorpen en kampen zeldzaam waren. Naar oud Berbergebruik, dat zelfs door de strenge voorschriften van den Islam niet op zij gezet is, waren alle vrouwen ongesluierd. Met trotsch opgericht hoofd, in haar kortgerokte kleeding, die niets heeft van de vermomming, waarin de arabische vrouw zich op straat beweegt, lieten deze Berberinnen zich door den Roemi bekijken. Zij zagen mij wederkeerig onbeschroomd aan, open en vriendelijk, eerder met welwillende belangstelling dan met boosheid of beschaamdheid. Er waren niet veel jonge vrouwen bij; maar alle hadden regelmatige trekken en mooie oogen.
In de Koran staat dat zolang een moslim in een niet moslim land woont hij zich aan moet passen aan de regels die gelden in dat land. Maar dat hij zodra er een moslim meerderheid is moet streven naar een moslimstaat, die gebaseerd is op de islamitische weten. Niet echt een prettig vooruitzicht gezien de de grootte van de gezinnen van moslims.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:19 schreef Arendt het volgende:
Waarom straalt de islam volgens jou negativiteit uit?
Gossie echt wáárquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:30 schreef Super7fighter het volgende:
Nederland wordt inderdaad xenofober en racistischer.![]()
Sorry dude, maar dit is KULquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
In de Koran staat dat zolang een moslim in een niet moslim land woont hij zich aan moet passen aan de regels die gelden in dat land. Maar dat hij zodra er een moslim meerderheid is moet streven naar een moslimstaat, die gebaseerd is op de islamitische weten.
In de koran staat verder wat er wat er moet gebeuren met ongelovigen, homo's, etc. Iets wat ook in de Bijbel staat, maar de christenen nemen het iets minder letterlijk op dan de gemiddelde moslim
In de koran staat ook dat een ware moslim best mag liegen en bedriegen zolang hij dat maar doet tegen een ongelovige. Die zijn er immers om bedonderd te worden.
Aanpassen is goed, maar het vooruitzicht van een Islamitische staat als Nederland is nog altijd beter en zoeter.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Gossie echt wáár![]()
Nou ja de allochtonen zijn dat alláng dus dan* passen * wij ons aan. Altijd een goede zaak je aanpassen![]()
![]()
Daar zal niet veel van terecht komen als wij ook zo xenofoob en rascistisch worden als de doorsnee allochtoonquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:02 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Aanpassen is goed, maar het vooruitzicht van een Islamitische staat als Nederland is nog altijd beter en zoeter.![]()
Aldus een homofoob die nooit openlijk afstand neemt van terrorisme. En wat is ''intellegentia'' ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:30 schreef Super7fighter het volgende:
Aldus enkele bijdragen van de intellegentia in Nederland.![]()
![]()
Nederland wordt inderdaad xenofober en racistischer.![]()
Met een vruchtbaarheidscijfer van 1,1 kind kom je niet zover.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daar zal niet veel van terecht komen als wij ook zo xenofoob en rascistisch worden als de doorsnee allochtoon![]()
Ik ben een man van de vrede, die zijn pacifistische (geloofs)leer en idealen niet onder stoelen en banken steekt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:16 schreef Apropos het volgende:
[..]
Aldus een homofoob die nooit openlijk afstand neemt van terrorisme. En wat is ''intellegentia'' ?
Daar kon je nog eens raar van opkijkenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:30 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Met een vruchtbaarheidscijfer van 1,1 kind kom je niet zover.![]()
![]()
vind je dit echt vredelievend?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:30 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Met een vruchtbaarheidscijfer van 1,1 kind kom je niet zover.![]()
![]()
Ik reageer op de provocaties van een meid die op haar toekomst is voorbereid.quote:
zolang jij je kinderen/neefjes maar goed en eerlijk opvoed.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:52 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik reageer op de provocaties van een meid die op haar toekomst is voorbereid.![]()
Dit is een feitelijke constatering. Het geboortecijfer van de gemiddelde Nederlander daalt. Overigens is het hogere geboortecijfer onder allochtonen geenszins bedreigend voor de autochtonen. Geef het tijd en het komt allemaal goed met de straatschoffies.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |