abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38563492
BS, het is net zo natuurlijk als heteroseksualiteit, en het is een aboluut oninteressante vraag.
  maandag 5 juni 2006 @ 17:25:33 #227
45379 Phooka
not applicable
pi_38563526
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:21 schreef HostiMeister het volgende:
Dat het in de natuur voorkomt wil nog niet zeggen dat het natuurlijk is.

Alles in de natuur is er op afgesteld om voort te planten, dat lukt niet middels homosexualiteit ergo, homosexualiteit is niet natuurlijk.
Here we are, Cronenberg Morty! A reality where everyone in the world got genetically Cronenberged. We'll fit right in, Cronenberg Morty. It'll be like we never even left Cronenberg World.
  maandag 5 juni 2006 @ 17:25:40 #228
8369 speknek
Another day another slay
pi_38563528
quote:
Alles in de natuur is er op afgesteld om voort te planten, dat lukt niet middels homosexualiteit ergo, homosexualiteit is niet natuurlijk.
Het tweede is een herhaling van de eerste assumptie, niet een gevolgtrekking.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_38563563
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:17 schreef Phooka het volgende:

[..]

Wel, ik kan je vanaf m'n werk effe niet verder helpen; de internetfilter blokkeert sites die te maken hebben met homoseksualiteit. Voorlopig dus uit m'n hoofd: wilde eenden, bonobo's, damherten, dolfijnen. Dat zijn al 2 tot 4 keer zoveel voorbeelden.
Ja, maar dat bedoel ik dus niet. Staatjes, deze diersoort zoveel procent homo's etc. Dán kun je pas een conclusie trekken dat het net zo vaak voorkomt.
pi_38563564
quote:

[..]

Dat het in de natuur voorkomt wil nog niet zeggen dat het natuurlijk is.

Right.
pi_38563630
De internetbronnen worden trouwens flink vervuild door (ID-)creationisten .
  maandag 5 juni 2006 @ 17:31:08 #232
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_38563694
Ik vind het wel apart dat er net wordt gedaan alsof homo's onvruchtbaar zijn. Ze kunnen zich wel voortplanten, maar niet met elkaar.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_38563747
Wie heeft het "kunnen" betwijfeld?
pi_38563788
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:33 schreef Autodidact het volgende:
Wie heeft het "kunnen" betwijfeld?
Waarom wordt het doen betwijfelt? Er zijn genoeg homo's die zich wel voortplanten.
ijs_beer fan!
pi_38563826
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:34 schreef NanKing het volgende:

[..]

Waarom wordt het doen betwijfelt? Er zijn genoeg homo's die zich wel voortplanten.
Tegenwoordig genoeg, inderdaad, hoe was dit honderdduizend jaar geleden?

Maar het kan prima hoor, dat ze zich toen ook voortplantten, dat zou een reden kunnen zijn dat ze nog steeds bestaan (geen uitsterving). Zou de andere assumptie over overbevolking teniet doen.
  maandag 5 juni 2006 @ 17:37:01 #236
45379 Phooka
not applicable
pi_38563857
Nou ja, die wikipedialink geeft m.i. goed weer wat op dit moment de trend is: op dit moment worden ook deze aspecten van dierlijke seksualiteit meer onderzocht. Zo uit m'n hoofd kan ik niet een link naar statistieken oplepelen (ik bedoel, ik vind het onderwerp interessant, maar niet zo interessant dat ik er een encyclopedische kennis over bezit), maar ik meen eens gelezen te hebben dat een onderzoek naar rammen een echt percentage gaf.

Overigens, je opmerking over de creationisten raakt precies de kern: vroeger was men te preuts/te bevooroordeeld om een gedrag juist te kunnen benoemen. Waar vroeger een bepaald gedrag van een dier als "een sterke vriendschap" tussen mannejes werd bestempeld, wordt dat nu als homoseksueel gedrag gezien.
Here we are, Cronenberg Morty! A reality where everyone in the world got genetically Cronenberged. We'll fit right in, Cronenberg Morty. It'll be like we never even left Cronenberg World.
pi_38563930
Rammen van wat?
  maandag 5 juni 2006 @ 17:41:05 #238
45379 Phooka
not applicable
pi_38563973
quote:
ram (de ~ (m.), ~men)
1 mannetje van het schaap
2 rammelaar, mannetje van het konijn of de haas
3 stormram
4 [inf.] klap, stoot => oplawaai
pi_38563974
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:35 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Maar het kan prima hoor, dat ze zich toen ook voortplantten, dat zou een reden kunnen zijn dat ze nog steeds bestaan (geen uitsterving). Zou de andere assumptie over overbevolking teniet doen.
Wie is er eigenlijk als eerste mee gekomen dat homoseksualiteit bestaat om de overbevolking tegen te gaan?
ijs_beer fan!
pi_38564096
MrBean.
pi_38564109
Niet in dit topic maar in algemeenheid.
ijs_beer fan!
pi_38564176
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:35 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Er bestaan nog genoeg genen die voortplanten tegen gaan. Zoals het gen voor de Tay-Sachs-ziekte, bij die ziekte overlijden kinderen voordat ze volwassen worden.
pi_38564234
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het wel apart dat er net wordt gedaan alsof homo's onvruchtbaar zijn. Ze kunnen zich wel voortplanten, maar niet met elkaar.
Natuurlijk kan dat wel. Maar ze willen het niet (altijd). Veel bi's wel natuurlijk.

Maar netto, als je naar het hoeveelheid nageslacht kijkt, is het hetzelfde als iemand die onvruchtbaar is.
pi_38564256
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:41 schreef Phooka het volgende:

[..]
http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/16750789/

Dus, rammen hebben ook een bepaald percentage hersenafwijkingen waardoor ze homo zijn. Hoe denk je dat dat evolutionair gezien komt? Doordaat schapen ook ooit met z'n allen op een overbevolkt eiland rondliepen? Of dat dit overbevolkingsincident al plaatsvond voordat (de voorouders van) schapen en mensen een andere soort gingen zijn? Of hoe?
pi_38564372
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:51 schreef MrBean het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat wel. Maar ze willen het niet (altijd). Veel bi's wel natuurlijk.

Maar netto, als je naar het hoeveelheid nageslacht kijkt, is het hetzelfde als iemand die onvruchtbaar is.
Dan zou er geen homo zijn die nageslacht heeft.

Hetero's willen ook niet altijd kinderen net zoals veel homo's dat niet willen. Het gross van de homo's en lesbo's die ik ken hebben een zelfde kinderwens als hetero's die ik ken.
ijs_beer fan!
pi_38564384
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:49 schreef MrBean het volgende:

[..]

Er bestaan nog genoeg genen die voortplanten tegen gaan. Zoals het gen voor de Tay-Sachs-ziekte, bij die ziekte overlijden kinderen voordat ze volwassen worden.
Je bent het met me eens dat dit gen evolutionair gezien weg zal gaan?
pi_38564547
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:55 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Je bent het met me eens dat dit gen evolutionair gezien weg zal gaan?
Ja, maar hoe is het evolutionair gezien hier gekomen?
  maandag 5 juni 2006 @ 18:01:11 #248
45379 Phooka
not applicable
pi_38564567
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:51 schreef Autodidact het volgende:
http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/16750789/

Dus, rammen hebben ook een bepaald percentage hersenafwijkingen waardoor ze homo zijn. Hoe denk je dat dat evolutionair gezien komt? Doordaat schapen ook ooit met z'n allen op een overbevolkt eiland rondliepen? Of dat dit overbevolkingsincident al plaatsvond voordat (de voorouders van) schapen en mensen een andere soort gingen zijn? Of hoe?
Gee! I did not expect the Spanish Inquisition!

Ík kwam niet met het overbevolkingsargument - just for the record - en die theorie lijkt mij ook niet juist. Ik wil je best vertellen wat ik aannemelijke theorieën mbt. homoseksualiteit vind, maar ik heb het idee dat ik dat net zo goed tegen een stenen muur kan gaan staan uitleggen, als op het fok!-forum.
pi_38564644
quote:
Op maandag 5 juni 2006 18:00 schreef MrBean het volgende:

[..]

Ja, maar hoe is het evolutionair gezien hier gekomen?
Misschien was het gen niet altijd zo?
  maandag 5 juni 2006 @ 18:06:07 #250
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_38564725
Over afwijkingen gesproken: 2% van de mensen heeft een IQ boven de 130. Ongeveer 5-10% is homoseksueel. Waarom wordt er nooit over hoogbegaafdheid gesproken als een ziekte of afwijking?

Over natuurlijk gesproken: welke definitie van natuurlijk wordt er bedoeld? De natuur als geheel, of de natuur van de bepaalde homo/hetero? De mens is de enige die een hittebron gebruikt bij het bereiden van voedsel. Dat zou ik eerder onnatuurlijk noemen dan homoseksualiteit. Maakt het koken slecht?

Over homoseksualiteit gesproken: wat valt daar onder? De veroordeelde die in de gevangenis een andere gedetineerde neukt? Iemand die levenslang en exclusief seksueel en emotioneel wordt aangetrokken tot hetzelfde geslacht? Iets er tussenin?

Over evolutie etc gesproken: met alleen een eitje bevruchten ben je er nog niet hoor. Je moet dat jong ook nog succesvol grootbrengen en daar kan een sociaal systeem met homo's best handig voor zijn.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')