Met gym iets verkeerds gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Met gym iets verkeerds gedaan.
Deed salto, landde goed, en ging toen op de één of andere manier een rare zwaai met mn armen maken. Nu zit er ergens dat spiertje verkeerd, lachen doet zeer, doet trouwens de hele tijd zeer, kan nog maar amper keer fatsoenlijk ademhalen zonder dat het zeer doet
doet echt zo ontzettend zeerquote:
das kut......quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Deed salto, landde goed, en ging toen op de één of andere manier een rare zwaai met mn armen maken. Nu zit er ergens dat spiertje verkeerd, lachen doet zeer, doet trouwens de hele tijd zeer, kan nog maar amper keer fatsoenlijk ademhalen zonder dat het zeer doet
ziek melden voor het werk, en lekker in bed blijven liggenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
doet echt zo ontzettend zeeren dan moet ik morgen nog werken ook. En ik wil 's avonds ook nog uit ..
Toch niet je linkerarm eh ?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wat je zegtquote:
nee mn rechter. En das nog kutterquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Toch niet je linkerarm eh ?
Met Gym heb ik mijn eerste botbreuk opgelopen in mijn linkerarm ..
dat kan ik al, aangezien ik eerst met links alles deedquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Echt niet
Leer gewoon links schrijven en zo.
hoiquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:49 schreef Beroepsgokker het volgende:
hoi![]()
ik verveel me, iemand zin om te gokken??![]()
whehequote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:48 schreef Sebasser het volgende:
Oh, ik heb daarnet een toffe renesite irl foto gemaakt
Pff, kutmensen zijn datquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dat kan ik al, aangezien ik eerst met links alles deed
Wacht even.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wheheweer pauper cola van 13 ct gekocht?
ja hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Pff, kutmensen zijn dat
Oh, Toffe foto van lieke van lexmond en jij trouwens
quote:
En is hij ook gegaan ?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]![]()
Maar ik ga maar eens slapen
Ik hoor de telefoon van mijn depothouder om half 7 al zowat gaan
niks. Vind het grappig dat je met 4.95 betaalde voor die 21 centquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, wat nou
Het is best lekkere Cola voor dat geld hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |