Nee, want die zijn in februari 2004 gewipt.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:28 schreef speknek het volgende:
Maar sowieso, er zijn al heel veel, hele uitgebreide managers geweest. Niet in de laatste plaats de EK2004 pool. Waarom werd die niet gerecycled? Of was dat ook nog van Arjen en Jorma?
Ik doe mee aan de WK-Poule van de KNVB. Sta nu eerste van Nederlandquote:Op maandag 12 juni 2006 20:05 schreef i2Them2 het volgende:
Me broertje doet mee met de wk-poule van de KNVB en staat verdomme boven aan. Hij heeft 3 keer precies de goede uitslag gegokt
. Dus hier thuis win ik ook niet
.
Ha, dat is wel tof jaquote:Op maandag 12 juni 2006 20:14 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik doe mee aan de WK-Poule van de KNVB. Sta nu eerste van Nederland![]()
Heb 3 uitslagen goed voorspeld, door mijn goede inzicht, en vele kennis van het internationale voetbal, sta ik dus eerste. Hier bewijs:
moet je links op de WK Poule Logo klikken![]()
SV Ens Site
Hier screenshot![]()
[afbeelding]
Bij ons in de kroeg ook gelukkig. Mijn enige hoop nog daar... Tenzij Ronaldo er vanavond een stuk of 10 in schiet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:47 schreef TheVulture het volgende:
In sommige pools waar ik aan mee doe is er een poedelprijs... daar maak ik nog wel kans op
Oh.... de hoofdprijs is 'maar' 300 euro... in drank!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef cyberax99 het volgende:
Kijk maar uit anders moet je straks nog extra belasting gaan betalen
Er valt niks te winnen in die KNVB-Poule... Ik sta nu 4de, ik houdt jullie op de hoogtequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef cyberax99 het volgende:
Kijk maar uit anders moet je straks nog extra belasting gaan betalen
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:23 schreef Dixidito het volgende:
Alle eerste wedstrijden zijn voorbij... gaan we nu iets te zien krijgen? Of moeten we wachten tot het hele WK voorbij is voor we weten wie er gewonnen heeft??
http://sport.fok.nl/wk2006/nieuws/25490quote:
Ja dagquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:37 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wk2006/nieuws/25490
Misschien gewoon eens de site waar het allemaal op draait bezoeken en eens te lezen?![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:04 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Mijn 7de juiste uitslag in 20 wedstrijden. Ik doe het niet slecht.
Nope.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:01 schreef TheVulture het volgende:
zijn de wedstrijden van gisteren daar nu al in verwerktof nog steeds niet?
mooi dan stijg ik nog want ik had NL- IVO goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |