Bij mij precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:40 schreef Donaldo het volgende:
sorry :p maar volgens mij als je bij mijn ingevulde uitslagen kijkt zal er niks staan
even geduld hebben dus
Hoe lang nog? Nog maar 5 dagen voor 't WK.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:00 schreef Falco het volgende:
Als het goed is, wordt er later nog iets in geïmplementeerd, waarbij je alsnog de voorspellingen kan terugzien en veranderen.
Excuses voor het ongemak nu dus.
Misschien? Ik heb nu nog niks.quote:Op maandag 5 juni 2006 10:47 schreef oYo het volgende:
Misschien wil je voor de negende wel wat aanpassingen doorvoeren
Lezennnnn.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:30 schreef DJqbl5 het volgende:
zijn er prijzen te winnen?
Hoe bewijs je dat?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgens mij bewijs ik een van de meest originele poules te hebben ingevuld. Deels omdat ik op verrassingen kick en deels omdat ik vragen zo idioot mogelijk wil beantwoorden.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:21 schreef Nuongirl het volgende:
De pools van Arcee, MissX, Heerlijkheid en Donaldo zijn gereset
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:21 schreef Nuongirl het volgende:
De pools van Arcee, MissX, Heerlijkheid en Donaldo zijn gereset
Ik ga het doorgevenquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:39 schreef RRMH het volgende:
Zou de mijne geresed kunne worden. druk per ongeluk op enter, heb maar paar wedstrijden ingevuld en angola-portugal staat nu op 41-0 ofzo
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Is er al iets meer bekend over of je je voorspellingen ooit nog kunt terugzien?
En/Of met betrekking tot eventuele wisselmogelijkheden?
Niet dat ik geen vertrouwen heb in mijn inzending, maar het is toch leuk om wat te blijven puzzelen
quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb de mijne per ongeluk opgeslagen toen ik 'm aan het invullen was en nu heb ik alleen poule A ingevuld... zou iemand van de crew hem kunnen ressetten want ik heb wel een mail naar Feedback verstuurd maar weet niet zeker of ie is aangekomen
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De deadline nadert en ik word bang
![]()
dat hopen we dan maar... en anders moet ik het maar met mijn overige 6 pools doenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:26 schreef Falco het volgende:
Alleen een admin kan de boel resetten en die is er nu helaas niet. Ik weet verder ook van niks, maar misschien dat er morgen nog wel een uitzondering gemaakt kan worden. Ik zal iig vurig voor je pleiten TheVulture.
ik nietquote:
Ja.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil graag kunnen zien wat ik zelf heb ingevuld![]()
3-2 dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, 3-1 heb ik sowieso al niet ingevuld
quote:Op zondag 11 juni 2006 00:55 schreef oYo het volgende:
Hoe zien we wat we hebben ingevuld?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:18 schreef Nuongirl het volgende:
Dit weekend gaan we ons uiterste best doen om dat voor elkaar te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |