Ja.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:45 schreef Reza-impreza het volgende:
kut is dat hè
Ja maar wat is hetquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:47 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Een item die als 100% is verkocht maar dat niet is.![]()
Goh, daar hadden we veel aan. Wees is wat specifieker, wat heb je gekocht, en wat zat er niet bij?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:47 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Een item die als 100% is verkocht maar dat niet is.![]()
Dan zal het wel een vunzig sexspeeltje zijn ofzoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:49 schreef Life het volgende:
[..]
Goh, daar hadden we veel aan. Wees is wat specifieker, wat heb je gekocht, en wat zat er niet bij?
Ja dan mail ik hem, en wat zullen ze dan zeggen. Toen ik het verstuurde was het nog ok hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:50 schreef Hyperdude het volgende:
Dan mail je die gast toch ff.
En anders geef je een negatieve Feedback.
Of heb je op Marktplaats iets gekocht?![]()
Maikuuul.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:50 schreef Maikuuul het volgende:
De TS verbergt iets !!! hij durft de naam van de dildo niet te noemen !!
What the fuck wil je nog meer weten. Er was een plastic lipje afgebroken van het item waardoor bepaalde delen niet goed meer konden sluiten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:49 schreef Life het volgende:
[..]
Goh, daar hadden we veel aan. Wees is wat specifieker, wat heb je gekocht, en wat zat er niet bij?
Wat het is...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:59 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
What the fuck wil je nog meer weten.
hóe heet "het item"quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:59 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
What the fuck wil je nog meer weten. Er was een plastic lipje afgebroken van het item waardoor bepaalde delen niet goed meer konden sluiten.
Hij verbergt iets, ik zweer het jequote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:59 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
What the fuck wil je nog meer weten. Er was een plastic lipje afgebroken van het item waardoor bepaalde delen niet goed meer konden sluiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |