abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38476061
ey

weet iemand nog leuke plaats om heen te gaan en te feesten? ik zit nu te twijfelen tussen roadtrip naar zuid frankrijk of porec

iemand suggesties of opmerkingen over deze plaatsen?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:06:41 #2
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_38476095
eh. Ibiza misschien? is maar klein eindje van zuid-frankrijk verwijderd
pi_38476699
als ik aan ibiza denk denk ik aan 25/30 + rs die nog jong willen voelen (A) en aangezien ik 20 ben wilk me nog niet er tussen mengen:P
pi_38477708
Zou je iets specifieker kunnen zijn; wat is je budget, waar wil je absoluut niet naar toe, ga je er alleen heen of met vrienden, wil je hele dagen aan het strand zitten of wil je ook iets avontuurlijks doen etc....
pi_38478452
overdag aant strand hangen en af en toe stad bezoeken maar nix cultureels en savonds relax cafe/club achtig iets om te feesten

budget is normaal tiz niet dat ik elke dag 100 euro wil uitgeven aant uitgaan en het is tentje op de camping en geen hotel
ben paar jaar terug in porec geweest maar dat was om te duiken en heb nix van het uitgaans leven meegekregen vandaar deze post

en sorry voor onduidelijkheid in begin:)
pi_38495562
Salou schijnt ook goed toeven te zijn qua feesten.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40165839
Ben dus naar Porec geweest, TOP vakantie gehad, pure luxe prachtige zee super camping super sfeer super meiden. egte aanrader. heel veel discotheken//clubs in porec maar die heb je niet nodig om super tijd te hebben kortom porec is een plaats om heimwee naar te krijgen
pi_40166630
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:49 schreef Die4iT het volgende:
Ben dus naar Porec geweest, TOP vakantie gehad, pure luxe prachtige zee super camping super sfeer super meiden. egte aanrader. heel veel discotheken//clubs in porec maar die heb je niet nodig om super tijd te hebben kortom porec is een plaats om heimwee naar te krijgen
Dus je geeft antwoord op je eigen vraag?
pi_40166639
En wat kost het uitgaan nou zo gemiddeld daar?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40168401
uitgaan is net als hier, zelfde prijzen alleen zijn de barvrouwen zeeer lekker daar ^^

[ Bericht 1% gewijzigd door Die4iT op 25-07-2006 15:36:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')