Te schandalig voor woorden is dit. De VIP's krijgen al zoveel voorrang om kaarten te kopen, en dan gebruiken ze die niet eens. Om ze dan te verkopen aan de 'gewone man' om die echt een plezier te doen komt dan niet bij die achterlijken op. Nee, we gooien er wel wat soldaten neer.quote:Soldaat moet WK-stoel opvullen
Het organisatiecomité van de wereldtitelstrijd voetbal heeft het leger gevraagd of soldaten bereid zijn eventuele lege plaatsen in de stadions op te vullen. Dit meldt het Duitse magazine Der Spiegel.
De vrees bestaat dat veel VIP-plaatsen onbezet blijven en vele open plekken op de tribunes veroorzaken. De soldaten is wel gevraagd in burgerkleding plaats te nemen. Dat zou echter voor de legerleiding onbespreekbaar zijn.
Ik kijk ook de wedstrijden van het Nederlands Elftal thuis, maar ik vind het wel erg. Voetbal is van ons! Optyfen met die bobo's.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vind het op zich niet zo erg, omdat ik altijd thuis voor de TV de verrichtingen bekijk.
Ja, ze hadden ze ook aan minderbedeelde of terminaal zieke kinderen kunnen gevenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:00 schreef tong80 het volgende:
Wel weer typisch dat de moffen dan soldaten inschakelen.
Die kinderen verdienen ook weleens een pretjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:53 schreef DeTolk het volgende:
BELACHELIJK
De gewone man kan geen kaarten krijgen voor wedstrijden als Nederland - Argentinie, maar wedstrijden als Saudi Arabie - Tunesie / Oekraine zullen minder worden bezocht.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:58 schreef Dos37 het volgende:
Wat een idoot gedoen. De gewone man kan geen kaarten krijgen en die kut VIP's komen niet opdagen
Dan ken jij de gemiddelde soldaat niet, het zijn geen agenten, eerder het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:51 schreef Klonk het volgende:
als er relletjes uitbreken is het wel snel afgelopen
Waar denk je dat de gewone man onder andere werkt? Precies, als soldaat in het leger.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Om ze dan te verkopen aan de 'gewone man' om die echt een plezier te doen komt dan niet bij die achterlijken op. Nee, we gooien er wel wat soldaten neer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |