Zo type ik overdag ook hoorquote:
Wat een prachtige film was dat: The Straight Story.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:37 schreef golfer het volgende:
Straks dus als alternatief die roadmovie op Ned3 maar bekijken.
Dat zei ik net tegen Bluezzie die man kreeg alle prijzen van de wereld maar maakte 3 maanden daarna een einde aan zijn leven.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:36 schreef golfer het volgende:
Hoofdrolspeler:
Richard Farnsworth
1 September 1920
Los Angeles, California, USA
Date of death (details)
6 October 2000
Lincoln, New Mexico, USA. (suicide by gunshot)
Als je dan nog een kogel door je kop schiet, terwijl je al kanker hebt...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op je 80ste zelfmoord plegen, dan heb je echt geen geduld meer.
Makkelijk oordelen zo.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beetje lafjes.
Ben het een keer niet met je eens.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beetje lafjes.
Oe, vertel eens.quote:
Mwah. Dapper. Zelfmoord plegen omdat de pijn teveel is en dan gelijk maar een kogel door je kop te knallen. Het is vrij impulsief. Zeker als je nog iemand achter laat waar je lief en leed meedeelt.quote:Vind het op zich wel een dapper besluit om het na al die roem, na die laatste geweldige filmrol, toch te beeindigen en geen lange leidensweg met die k*t-ziekte nog te doorlopen.
Man, hij was 80!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is vrij impulsief. Zeker als je nog iemand achter laat waar je lief en leed meedeelt.
That sounds like a bad loserquote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:15 schreef Omnifacer het volgende:
marlene - malabata 8-4
marlene kampioen
we zijn genaaid
Ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:15 schreef Omnifacer het volgende:
marlene - malabata 8-4
marlene kampioen
we zijn genaaid
I will, Piston time, game 6 baby.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jeetje, popo. Heads up.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |