En waarom?quote:
|Dat geldt alleen voor aankopen via electronische weg.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:27 schreef Philosocles het volgende:
Ik d8 dat de Nederlandse wet voorschrijft dat je 't binnen 8 dagen terug mag brengen - dus geef het i.i.g. nog ff tot na het weekend zou ik zeggen.
Ik wist gewoon dat ik die reactie zou krijgenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:37 schreef DutchTSE het volgende:
edit: leenbakker, dat verklaart een hoop, hele grote hoop![]()
klopt, vooral als je buikslaper bent niet een te soepel matras nemen, en kijken of er een 'soepele' en 'stevige' versie van het matras is, ivm met je lichaamsgewichtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:59 schreef basset het volgende:
Als je al een zwakke rug hebt kan ik je alleen maar met klem aanraden NIET op je matras te bezuinigen.
Je ligt er een heel groot gedeelte van de dag/nacht op.
Als je een buikslaper bent is het verstandig om te leren rugslapen. Buikslapen is op geen enkel matras echt goed voor je rug omdat je rug hol gaat staan op een zacht matras. En op een hard matras is het ook weer niet goed omdat ik meen de zwaartekracht aan je ruggewervel trekt. (Allemaal van horen zeggen, maar het klinkt op zich wel logisch)quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:52 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
klopt, vooral als je buikslaper bent niet een te soepel matras nemen, en kijken of er een 'soepele' en 'stevige' versie van het matras is, ivm met je lichaamsgewicht
Ja, ga naar een goede beddenwinkel en koop een goede matrasquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:29 schreef Kornovichvb het volgende:
Iemand trouwens nog tips voor een matras?
Ik heb een zwakke rug, maar verkies wel een zacht matras.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |