iddquote:
Moet je wel weer eerst naar minimaal Antwerpen Berchem. En daar heb ik destijds 9,40 euro voor betaald van Roosendaal Grens, superdagretour met OV korting.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:11 schreef Vava het volgende:
[..]
idden van die collega hoorde ik dat ze daar gisteren nog tickets voor 10 euro hadden
Kloptquote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Moet je wel weer eerst naar minimaal Antwerpen Berchem. En daar heb ik destijds 9,40 euro voor betaald van Roosendaal Grens, superdagretour met OV korting.
Fototje?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Hier zijn de treintickets gisteren bezorgd. Ik vind ze sexy.![]()
Iedereen had ze al gezien behalve ikquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Paris Nord
Trés sexy.![]()
We zijn volwassen, zie je dat?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
IEDEREEN! idd.
Je bent er nog snel bij.
Het logo en overige huisstijl-zooi van de NS.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:53 schreef Jaguarized het volgende:
Staat er op de envelop ook wat? Of is het een witte envelop?
Straks gaan mijn ouders weer vragen stellen..
Daar zijn ze mooi ingetrapt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:54 schreef melismay het volgende:
[..]
We zijn volwassen, zie je dat?Zitten we tegenover, of naast elkaar?
Nah ik ben benieuwd. Die tickets zouden nu ook op mijn Nederlandse adres in de bus moeten vallen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het logo en overige huisstijl-zooi van de NS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |