Kan natuurlijk per moment verschillen. Nu was er waarschijnlijk net een grote aanvoer geweest van de wintercollectie. En is het natuurlijk maar net waar je voor komt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:45 schreef Tuutje het volgende:
Hier ben ik een aantal maanden geleden ook geweest. Vond het vooral een grote bende in de verschillende winkels en de prijzen waren echt niet veel lager als in NL.
Je reisverzekering misschien...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:06 schreef steve2003 het volgende:
Ik ben een aantal weken geleden in Parijs geweest, echt een fantastisch weekend gehad
Alleen eindigde het nogal naarOp de laatste dag zijn de tickets van de Thalys uit mijn hotelkamer gepikt... Moest dus voor 70 euro een nieuw ticket kopen
![]()
Denken jullie dat ik nog ene kans maak om het terug te krijgen? Het staat tenslotte op naam...
Dat is een goede idd, ga ik maar eens proberen. Maar bij de thalys zelf geen enkele kans op resistutie?quote:
gewoon losse tickets kopen is in dat geval goedkoper. Ticket van/naar Eurodisney wordt gecontroleerd bij ingang én uitgang, dus je moet een geldig ticket hebben voor 5 zones / met bestemming Marne la Vallée (kun je gewoon uit elke automaat of loket in de metro halen, ziet er ook hetzelfde uit als een metrokaartje)quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:35 schreef hejho het volgende:
heb een dringende vraag :
als ik 3 dagen met parijs wil verkennen en 1 dag naar euro disney wil met de metro
dus dag 1 lopend rond de buurt van hotel
en de overige dagen wil ik met de metro gaan verkennen
is het dan genoeg om een 3 dagen paris viste te halen? met 3 zones?
(ik weet dat eurodisney in zone 5 ligt) maar controleren ze dat?
en parijs verkennen is 3 zones toch wel genoeg?
dus bij de laatste metrostation van zone 3 een retourtje naar marne la vallee kopen dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
gewoon losse tickets kopen is in dat geval goedkoper. Ticket van/naar Eurodisney wordt gecontroleerd bij ingang én uitgang, dus je moet een geldig ticket hebben voor 5 zones / met bestemming Marne la Vallée (kun je gewoon uit elke automaat of loket in de metro halen, ziet er ook hetzelfde uit als een metrokaartje)
De buitenkant was erg bijzonder, maar nog niet helemaal af. Er werd overal nog aan gewerkt, voornamelijk aan de tuin.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:32 schreef k_man het volgende:
Hoe was dat nieuwe museum nou eigenlijk DT?
¤ 6,25 sedert 1 juli aldus http://www.ratp.fr/ voor een enkele reisquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:12 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens een vriend in Parijs kost het een euro of 5 om bij Disney te raken met de RER.
Sinds een aantal jaren werk ik in Parijs. Ik woon in het centrum, nouja, binnen de périphérique en niet in het toeristencentrum, op ongeveer 10 minuten lopen van die roestige metalen torenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:30 schreef tim2308 het volgende:
Delicieux, wat doe jij in Parijs ?
Hmm dat is dus zeg maar 12,50 voor een retourtje. Waar zie jij die prijs overigens?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
¤ 6,25 sedert 1 juli aldus http://www.ratp.fr/ voor een enkele reis
Via de site --> Onder het kopje Bon a savoir (linkerkader op de site) staat Tous les tarifs. Klikken en daarna Marne la Vallee invullenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm dat is dus zeg maar 12,50 voor een retourtje. Waar zie jij die prijs overigens?
Was het wat? Iemand anders raadde me dit hotel ook al aan...quote:Op maandag 24 juli 2006 18:28 schreef Dezz het volgende:
We overnachten in Hotel D'Amiens. Als ik de reviews over dit hotel lees dan ligt het perfect en is het ook nog een redelijk hotel.
Waar?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:07 schreef Vava het volgende:
DT, lees net pas je niet zo positieve reisverslagC'est une drame...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |