Ik doe mee. WA.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:52 schreef Wickedangel het volgende:
De toon is gezet, de messen zijn geslepen, etc.![]()
Ik heb het idee dat dit topic wat liefde mist. Dus ik gooi er maar wat![]()
![]()
,
![]()
![]()
en
![]()
![]()
in.
En nou opzouten totdat BB6 begint!![]()
![]()
Wat dat betreft zijn jullie volledig overgeleverd aan de mods van het BB6 forum. Overigens denk ik ook dat een Tanja-topic z'n langste tijd wel heeft gehad. Ach Peter, binnen no-time heb je wel weer iemand gevonden waar je naar hartelust topics over kunt openen. Het blijft BB, dus een underdog zal er ook wel weer in zitten...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat dacht je bij HBB ook, en toen mocht het van Flugel![]()
Shagmod zul je bedoelen....quote:
Gadverdamme, ga jij weer modden?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:57 schreef teamlead het volgende:
ehm.. die reeks zou ik niet te hard op hopen..
Toch vreemd dat ze na HBB compleet verdwenen is. Alleen in het eerst BB6-topic een maand geleden een paar keer gepost.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:48 schreef Peter6000 het volgende:
* danst![]()
Ik heb plannen voor een Tanja Slangenberg topic reeks in BB6.
Dat Tan dan ook weer mee komt posten![]()
En dan serieus ingaan op haar eetpatroon![]()
Hardware acceleratie verlagen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:08 schreef Annelies-G het volgende:
Arrgghhh wie kan me helpen, als ik printscreen doe bij en filmpje heb ik zwart beeld,. nu weet ik dat ik iets moet veranderen in Media player maar ik weet niet meer wat #@^%#@#&
Wil natuurlijk wel screenshots kunnen maken van BB6
dat weet ik nog niet.. maar of ik het nu ben of een ander: een reeks over een oud-bewoner lijkt me niet logischquote:
Waarom nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:21 schreef teamlead het volgende:
dat weet ik nog niet.. maar of ik het nu ben of een ander: een reeks over een oud-bewoner lijkt me niet logisch
Ja, echt zo'n topic dat de crew enorm in de weg moet zitten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:21 schreef teamlead het volgende:
dat weet ik nog niet.. maar of ik het nu ben of een ander: een reeks over een oud-bewoner lijkt me niet logisch
maar speciaal voor jou zal ik het overwegen
Gemie?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:26 schreef flugeltje het volgende:
Het gemie over en weer is alweer begonnen
Jij bent toch die vrouw die de hele tijd zei dat ik naar www.mediawatchers.nl moest gaanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:24 schreef Sanne het volgende:
Zal ik de verzuurde ex-crew komen uithangen?
Nee dat was ik!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij bent toch die vrouw die de hele tijd zei dat ik naar www.mediawatchers.nl moest gaan
Of was dat nu iemand anders
Klemtoon op de ie.... Ge-MIE...quote:
voegt het nog wat toe danquote:
Ik help je even mee WAquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:52 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
,
![]()
![]()
en
![]()
![]()
in.
![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:52 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
,
![]()
![]()
en
![]()
![]()
in.
![]()
huh?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding] Eej Wicked!!! [afbeelding]
En nu zal die suffe Bocal (o.i.d.) ook wel weer snel langskomen om iets van het geklef te zeggen.![]()
Wat schattig trouwens, hoe de behoeft aan baasje-spelen direct al weer opbloeit bij -what's in a name- teamlead.![]()
moet toch iets op een dinsdagavondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |