MARTIJNquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:14 schreef -Wolf- het volgende:
wanneer komt het pedo-forum? wel zo actueel he?
en dan met jou als mentawai-modquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:11 schreef SunChaser het volgende:
Goed nieuws!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kom maar op met het Stad & Land-forum
Eerst wil ik een klapperjavaan-tagjequote:Op donderdag 1 juni 2006 21:16 schreef laffer het volgende:
[..]
en dan met jou als mentawai-modom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er is er nog eentje toch?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:24 schreef static het volgende:
Wat gaan laffer en Cynix modereren? M.a.w.: welk nieuw subforum?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:26 schreef static het volgende:
Ohw, die heb ik uit mijn AT's geknikkerd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie niet?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:28 schreef laffer het volgende:
ik ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop