abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38595488
nou, mooi kut dan
valt me eerlijk gezegd nogal tegen.... meestal valt er toch nog wel wat te organiseren....
pi_38597075
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 16:31 schreef ROG het volgende:

[..]

Als ze een beetje coulant zijn niet.
Sta al een kwartiertje in de wacht, zal m'n best eens doen...
I was an atheist until I realized I was God
pi_38597134
tja wil niet zeggen goh, had maar geluisterd, maar had dat toch maar gedaan, praktijk leert dat als mensen zelf op gaan zeggen om dan op zeer korte termijn het zelf te gaan regelen het zeer vaak fout gaat, dit komt omdat je dan zelf alles moet regelen, ga je naar een winkel dan vullen ze daar alles in en worden ook de aanvragen verwerkt, dan hoef je zelf geen brieven te sturen enzo...

had je nu minimaal 1 dag van te voren naar debitel opgebeld om de opzegging af te zeggen dan was je nr behouden gebleven, nu wens ik je veel succes, maar ik ben zeer bang dat je je nummer kwijt bent, die gaat nu namelijk al de grote poule in van nummers die gerecycled gaan worden
pi_38597214
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 17:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
had je nu minimaal 1 dag van te voren naar debitel opgebeld om de opzegging af te zeggen dan was je nr behouden gebleven, nu wens ik je veel succes, maar ik ben zeer bang dat je je nummer kwijt bent, die gaat nu namelijk al de grote poule in van nummers die gerecycled gaan worden
Joh... Is echter een beetje lastig als het debitel callcenter Zondag en Maandag (pinksteren) gesloten is...
En dat terwijl een debitel medewerker me notabene zelf aanraadde om 5 juni even te bellen, dan was ik nog ruim op tijd .
Tja, gaat een beetje lastig als jullie dicht zijn op 5 juni hé .
I was an atheist until I realized I was God
pi_38597266
jah owkee, maar volgens mij heb ik dit zaterdag ook nog gezegd... maar goed hoop voor je dat je je nummer kunt terug krijgen...
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:53:15 #66
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_38597435
De enige oplossing: Boos worden, eisen bij hun neerleggen.
Dan zal je vast wel verbonden worden met het hoofdkantoor of een superieur die wel wat kan regelen.

Bij mij werken dat soort dingen wel altijd
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
  dinsdag 6 juni 2006 @ 18:06:57 #67
67385 ROG
Go on, say it.
pi_38597772
Een sprankje hoop Kasta, ik heb ook ooit na een (onterechte) afsluiting mijn nummer teruggekregen uit de grote poule van verderf (Orange). Welliswaar dankzij een behulpzame callcenter- medewerker maar toch!
pi_38598745
Nah, het nummer heb ik terug... 38,50 euro en weer 3 maanden aan Debitel vast, maar ja...

Coulance aangezien hun eigen medewerker had gezegd dat ik 5 juni ook nog wel kon bellen (terwijl ze dicht waren) was kansloos werd me gezegd...
Zou de eis beter bij T-mobile kunnen leggen...
I was an atheist until I realized I was God
pi_38599168
heb je bewijs aan een aanvraag bij tmobile?
zo ja dan zou ik het aan hun vragen.

zei inderdaad aldat je heraansluitingskosten moest betalen,maar goed je hebt je nummer nog
  dinsdag 6 juni 2006 @ 19:44:19 #70
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_38601497
Wat een gezeik ook altijd met ovestappen... wordt tijd dat dit aangepakt wordt en dat overstappen simpeleren en minder frusterend wordt.
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_38601890
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:44 schreef IkWilbert het volgende:
Wat een gezeik ook altijd met ovestappen... wordt tijd dat dit aangepakt wordt en dat overstappen simpeleren en minder frusterend wordt.
als je gewoon 3 weken voordat je contract afloopt ergens anders iets aanvraagd heb je nooit maar dan ook nooit gezeik.
makkelijker als nu kan nummerbehoud niet worden.
doe telecomwerk nu ruim 5 jaar en degene waarbij het fout gaat zijn altijd de personen die minder dan 2 weken komen voordat hun huidige nummer afloopt.
pi_38602036
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:54 schreef nelisb het volgende:

[..]

als je gewoon 3 weken voordat je contract afloopt ergens anders iets aanvraagd heb je nooit maar dan ook nooit gezeik.
makkelijker als nu kan nummerbehoud niet worden.
doe telecomwerk nu ruim 5 jaar en degene waarbij het fout gaat zijn altijd de personen die minder dan 2 weken komen voordat hun huidige nummer afloopt.
inderdaad, of verbaasd zijn dat 10 werkdagen geen 10 weekdagen zijn

maar goed gelukkig dat je je nummer terughebt, heb je echt wel geluk mee denk ik, maar loop nu gewoon een telecomboer binnen en laat het daar regelen!
pi_38602128
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:44 schreef IkWilbert het volgende:
Wat een gezeik ook altijd met ovestappen... wordt tijd dat dit aangepakt wordt en dat overstappen simpeleren en minder frusterend wordt.
nou dat is het al geworden hoor! als je 3 jaar geleden gaat kijken was het een drama wat nooit goed ging, toen moest je de bestaande opzegtermijn plus 2 weken aanhouden, tegenwoordig dus 10 werkdagen, dat was een ramp! tegenwoordig is het gewoon goed geregeld, enige wat verder nog wel eens "fout" gaat is de routing, maar dit is altijd na een telefoontje opgelost, moeten ze gewoon ff bij de oude provider in de peecee zetten dat de gesprekken naar de nieuwe provider moeten gaan
pi_38602520
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:59 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

nou dat is het al geworden hoor! als je 3 jaar geleden gaat kijken was het een drama wat nooit goed ging, toen moest je de bestaande opzegtermijn plus 2 weken aanhouden, tegenwoordig dus 10 werkdagen, dat was een ramp! tegenwoordig is het gewoon goed geregeld, enige wat verder nog wel eens "fout" gaat is de routing, maar dit is altijd na een telefoontje opgelost, moeten ze gewoon ff bij de oude provider in de peecee zetten dat de gesprekken naar de nieuwe provider moeten gaan
Of Debitel vergeet om in de 66 brieven die ze je sturen het JUISTE nummer en procedure zetten om je sim-kaart te activeren Het is dat ik via een goeie Google, uitkwam bij het privé mailadres van een helpdeksmedewerker van Debitel die me het nummer van hun receptie kon geven, anders kon ik nu nog niet bellen met m'n nieuwe abbo.

Maar de nummerportering verliep vlekkeloos, dat dan weer wel
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 6 juni 2006 @ 20:41:00 #75
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_38604077
Dat soort dingen geef ik als voorbeeld dat je dat soort dingen nooit via internet moet regelen..
pi_38604470
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Dat soort dingen geef ik als voorbeeld dat je dat soort dingen nooit via internet moet regelen..


idd samen met het gezeik wat mensen hebben als er een toestel kapot gaat
pi_38604515
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:07 schreef Syrena het volgende:

[..]

Of Debitel vergeet om in de 66 brieven die ze je sturen het JUISTE nummer en procedure zetten om je sim-kaart te activeren Het is dat ik via een goeie Google, uitkwam bij het privé mailadres van een helpdeksmedewerker van Debitel die me het nummer van hun receptie kon geven, anders kon ik nu nog niet bellen met m'n nieuwe abbo.

Maar de nummerportering verliep vlekkeloos, dat dan weer wel
huh das toch gewoon 0900DEBITEL?
pi_38605726
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:48 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

huh das toch gewoon 0900DEBITEL?
Nope. Dat nummer kun je alleen gebruiken als je nummer bekend is bij Debitel. Als je nummer geporteerd is werkt dat niet. Dan kom je in de eindeloze cyclus van: Uw nummer is niet bekend, druk sterretje. Uw sim wordt geactiveerd... wacht 30 min./24 uur/zes dagen.... *not gonna happen*.

Je moet de receptie van Debitel bellen, die verbinden je door met de klantenservice zodat je een mens aan de telefoon krijgt i.p.v. dat eindeloze bandje. Een menselijk persoon kijkt je gegevens na en activeert dan pas je kaart. Handmatig. 15 minuten telefoon laten uitstaan et voila, je kan bellen. Dit is dus om misbruik van je simmetje tegen te gaan.

Maar alleen vertelt Debitel de goeie procedure nergens, dus blijven mensen eindeloos wachten tot hun kaart geactiveerd wordt via het menu en dat kan helemaal niet. Je krijgt daar ook nooit een medewerker te spreken. Debitel herkent immers je nummer niet Ook vertellen ze nergens dat je telefoon moet uit staan als je dat doet (of iig de sim die je wil activeren mag niet aangemeld zijn op een netwerk, want je kunt wel gebeld worden inmiddels, maar niet zelf bellen).

Het zou wel moeten gaan als je geen nummerportering doet. Denk ik
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_38606085
ow dat soort dingen dat je die moet ingeven gewoon # doen dan kom je er vanzelf uit bij de klantenservice
pi_38606272
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
ow dat soort dingen dat je die moet ingeven gewoon # doen dan kom je er vanzelf uit bij de klantenservice
Niet bij Debitel
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_38609998
Waarom heb je je Debitel-abonnement niet door T-Mobile laten opzeggen? Naar mijn weten moet je wanneer je je nummer wil behouden, nooit zelf opzeggen omdat de nummerportering dan door de huidige telco wordt geblokkeerd met de melding dat er een opzegprocedure in werking is. Althans, dit is het geval bij vaste telefonie.

Is de nummerbehoudprocedure bij mobiele telefonie anders dan bij vaste telefonie?

Ik kom zelf helaas vaak tegen dat een klant zijn KPN-abonnement heeft opgezegd terwijl hij zijn nummer wilde meenemen naar UPC. KPN houdt zo'n porteringsverzoek dan tegen, en dan moet de klant ervoor zorgen dat de opzegging ongedaan wordt bij KPN (en dan mag je hopen dat de klant de juiste medewerker bij KPN aan de lijn krijgt die op de hoogte is van de procedures)...
pi_38612468
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Dat soort dingen geef ik als voorbeeld dat je dat soort dingen nooit via internet moet regelen..
Als je een laptop voor 50 piek via markplaats besteld, geef ik je gelijk, maar bij een groot, notabene internationaal bedrijf, mag je toch verwachten dat ze hun zaken op orde hebben en hun afspraken nakomen... .
I was an atheist until I realized I was God
pi_38612873
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 22:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Waarom heb je je Debitel-abonnement niet door T-Mobile laten opzeggen? Naar mijn weten moet je wanneer je je nummer wil behouden, nooit zelf opzeggen omdat de nummerportering dan door de huidige telco wordt geblokkeerd met de melding dat er een opzegprocedure in werking is. Althans, dit is het geval bij vaste telefonie.
I know, ben VOIP specialist bij 1 van de grotere providers geweest.
quote:
Is de nummerbehoudprocedure bij mobiele telefonie anders dan bij vaste telefonie?
Dat werd me in ieder geval wel door T-mobile verteld... En overigens ook door Debitel bevestigd.
quote:
Ik kom zelf helaas vaak tegen dat een klant zijn KPN-abonnement heeft opgezegd terwijl hij zijn nummer wilde meenemen naar UPC. KPN houdt zo'n porteringsverzoek dan tegen, en dan moet de klant ervoor zorgen dat de opzegging ongedaan wordt bij KPN (en dan mag je hopen dat de klant de juiste medewerker bij KPN aan de lijn krijgt die op de hoogte is van de procedures)...
Naja, dat is dus in mijn geval ook het probleem geweest;
- medewerkers bij zowel T-mobile als Debitel die elkaar constant tegenspreken.
- beloftes (inmiddels tot 6x toe) die simpelweg niet nagekomen (kunnen) worden.
- de ene medewerker die over de ander beweert dat ze de juiste, nieuwe procedure niet kent.
- "Deadlines" en data die afgesproken worden, maar waarbij ook simpelweg niets gebeurt
- Toezeggingen met betrekking tot het coulancebeleid die onwaar blijken

Vanmiddag wederom contact gehad met T-Mobile.
"Ja euuuh, ik denk, ik bel zelf maar weer eens even, *verhaal uitlegt*"
- Ja u heeft het toestel gewoon kunnen bestellen via de site, dus was het ook nog op voorraad... Zelfs al mocht het problemen opleveren qua levering, dan wordt u toch in ieder geval binnen 10 dagen opgebeld met de vraag of de bestelling alsnog doorgang moet vinden.
"Tja, dat stond idd ook in de orderbevestiging, sterker nog, daarin stond dat ik het toestel binnen 2 dagen binnen zou krijgen, maarreuh, ondanks tig beloftes heb ik nog steeds niets gehoord. En die tien dagen zijn inmiddels toch echt al ruim voorbij."
- Oh . Euuuuh, nou... Als ze u niet gebeld over een vertraagde levering van het toestel, dan zal het toch echt gewoon bij het transportbedrijf liggen
"Lijkt me sterk, dan hadden ze het immers gewoon binnen 2 dagen geleverd... 3 van je collega's beweerden notabene vorige week nog dat het nog wel een maand kon duren voordat het toestel weer beschikbaar is"
Welnee joh, als ze u niet bellen dat er problemen zijn, dan wordt het gewoon geleverd *geeft nummer van transportbedrijf* En mochten er toch nog problemen zijn, belt u gewoon direct even terug en gaan we alsnog kijken wat het probleem is.

Ik bellen, is dat transportbedrijf van ze al ruim een half uur gesloten... .
I was an atheist until I realized I was God
pi_38613042
ik zou gewoon annuleren en dan lekker naar een tmobile shop gaan en het daar inclusief nummerbehoud meteen goed regelen
pi_38613100
grrrrrrrrrr ik zit me al op te fokken bij het hele verhaal!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_38613194
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 00:02 schreef kastanova het volgende:
Dat werd me in ieder geval wel door T-mobile verteld... En overigens ook door Debitel bevestigd.
Weer eens iets nieuws geleerd. Nu weet ik trouwens ook waarom ik geen calls voor UPC Mobile afhandel.

Voel je je nu net een pingpong-bal? Ik vrees dat je nét die juiste medewerker die op de hoogte is van alle procedures aan de lijn moet krijgen.

Jij hebt trouwens niks met dat transportbedrijf te maken, T-Mobile zou zelf contact moeten opnemen met dat transportbedrijf. Waarschijnlijk zal dat bedrijf jou ook niks willen vertellen omdat jij geen klant bent (T-Mobile is namelijk de klant).

Bij T-Mobile zullen ze toch wel een retentie-afdeling hebben? Zij hebben doorgaans wel wat meer bevoegdheden (of kunnen harder schreeuwen naar de andere afdelingen toe). Maar ik lees net dat je niet doorverbonden mag worden met die retentie-afdeling (waar is die afdeling dan in godsnaam voor?!), of lees ik het verkeerd?
pi_38613646
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 00:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Bij T-Mobile zullen ze toch wel een retentie-afdeling hebben? Zij hebben doorgaans wel wat meer bevoegdheden (of kunnen harder schreeuwen naar de andere afdelingen toe). Maar ik lees net dat je niet doorverbonden mag worden met die retentie-afdeling (waar is die afdeling dan in godsnaam voor?!), of lees ik het verkeerd?
Retentie, escalatie, 2e lijn, senior, teammanager, etc.

Ik schrijf zelf (mede) de procedures voor de afhandeling tussen de verschillende afdelingen en filialen bij klantenservices, vandaar dat ik de termen en procedures enigszins ken...
Bij ons (en bij elk callcenter wat ook maar enigszins in de buurt wil komen van een COPC certificering) is het echter zo dat er geen garanties gegeven mogen worden als ze niet nagekomen (kunnen) worden, ook met betrekking tot terugbelafspraken.
Het is notabene een fatal error .

Dat kun je van de part-time telefoniste van Jan's Ketelhuis te Schubbekutteveen misschien nog enigszins begrijpen, maar van mensen waarvan het notabene hun baan is om mensen te helpen met dergelijke problemen niet.
En bij mij doen ze het notabene vrijwel ieder gesprek... .
I was an atheist until I realized I was God
pi_38614031
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 00:35 schreef kastanova het volgende:

[..]

Retentie, escalatie, 2e lijn, senior, teammanager, etc.

Ik schrijf zelf (mede) de procedures voor de afhandeling tussen de verschillende afdelingen en filialen bij klantenservices, vandaar dat ik de termen en procedures enigszins ken...
Bij ons (en bij elk callcenter wat ook maar enigszins in de buurt wil komen van een COPC certificering) is het echter zo dat er geen garanties gegeven mogen worden als ze niet nagekomen (kunnen) worden, ook met betrekking tot terugbelafspraken.
Het is notabene een fatal error .

Dat kun je van de part-time telefoniste van Jan's Ketelhuis te Schubbekutteveen misschien nog enigszins begrijpen, maar van mensen waarvan het notabene hun baan is om mensen te helpen met dergelijke problemen niet.
En bij mij doen ze het notabene vrijwel ieder gesprek... .
Wat is de functie-omschrijving van de klantenservice/helpdesk-miepen bij T-Mobile? Moeten ze de incidenten niet bijhouden en waarnodig bijsturen?

Als ik zelf iets escaleer, verwacht ik binnen afzienbare tijd (afhankelijk van de situatie binnen 1 á 4 uur) terugkoppeling. Wanneer ik geen terugkoppeling krijg, blijf ik doorzeuren totdat ik wel terugkoppeling heb gekregen. Daarna blijf ik het bijhouden (en doorzeuren ) totdat het probleem is opgelost. Bij T-Mobile werkt het blijkbaar anders.

Jammer dat ik tot begin januari 2008 bij T-Mobile aan een contract vast zit.
pi_38614195
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 00:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat is de functie-omschrijving van de klantenservice/helpdesk-miepen bij T-Mobile? Moeten ze de incidenten niet bijhouden en waarnodig bijsturen?

Als ik zelf iets escaleer, verwacht ik binnen afzienbare tijd (afhankelijk van de situatie binnen 1 á 4 uur) terugkoppeling. Wanneer ik geen terugkoppeling krijg, blijf ik doorzeuren totdat ik wel terugkoppeling heb gekregen. Daarna blijf ik het bijhouden (en doorzeuren ) totdat het probleem is opgelost. Bij T-Mobile werkt het blijkbaar anders.

Jammer dat ik tot begin januari 2008 bij T-Mobile aan een contract vast zit.
Tja, toen ik zelf nog escalaties inschoot en klantcontact had, hield ik ook gewoon een lijstje van klantnamen en samenvattingen van de probleemomschrijving bij en dan ging ik in een rustig uurtje even kijken of het inmiddels allemaal op was gelost.
Maar toen ik dus laatst belde met de vraag waarom alle beloftes met betrekking tot terugbellen niet nagekomen waren, kon ze niet eens tickets/calls/incidenten vinden...
Maar ik zou nu al 4x teruggebeld worden door een senior? Hoeveel terugbelafspraken hebben die senioren op een dag? En dan ook nog een probleem met dit in de betreftregelen?
Wel ja, ik maak nog wel een onvindbaar incident aan joh... Ze bellen weer over 48 uur joh!
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 7 juni 2006 @ 01:12:39 #90
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_38614336
Mooi kut als ik het zo lees, ik ben overgestapt van vadafone naar kpn (via de winkel) en dat is gelukkig wel goed gegaan, ik zou dit nummer echt niet kwijt willen . Bij mijn zegde kpn trouwens mijn vodafone abbo op, en ik denk ook dat daar hier de kink zit .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')