Naja, ze vroeg me op een gegeven moment nog wel hoe ik nog zo kalm bleef, maar ja... Jij werkt ook op een klantenservice... Kwaad worden op zo'n agent schiet ook niet echt op... Hij volgt slechts procedures en vangt de klappen op, doorverbinden met een supervisor gebeurt toch niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:46 schreef heiden6 het volgende:
Je zou er agressief van kunnen worden, van zoiets. Zou kunnen natuurlijk.
Allemaal al te laat...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:24 schreef ROG het volgende:
Porteren naar bijvoorbeeld een Orange prepaid (onbeperkt geldig) en doorporteren naar T-Mobile abo?
Nah, dan zal ik ook heraansluitkosten moeten betalen of niet?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:40 schreef nelisb het volgende:
heb je debitel al gebeld voor een heraansluiting of wil je dat niet?
Dat is sowieso geen optie eigenlijk... Dit nummer heb ik al jaren en is in veel gevallen het enige contactgegeven...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:18 schreef nelisb het volgende:
gewoon een nieuw nummer dan maar!!! soms ook weleens makkelijk
Als ze een beetje coulant zijn niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, dan zal ik ook heraansluitkosten moeten betalen of niet?
Sta al een kwartiertje in de wacht, zal m'n best eens doen...quote:
Joh... Is echter een beetje lastig als het debitel callcenter Zondag en Maandag (pinksteren) gesloten is...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
had je nu minimaal 1 dag van te voren naar debitel opgebeld om de opzegging af te zeggen dan was je nr behouden gebleven, nu wens ik je veel succes, maar ik ben zeer bang dat je je nummer kwijt bent, die gaat nu namelijk al de grote poule in van nummers die gerecycled gaan worden
als je gewoon 3 weken voordat je contract afloopt ergens anders iets aanvraagd heb je nooit maar dan ook nooit gezeik.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:44 schreef IkWilbert het volgende:
Wat een gezeik ook altijd met ovestappen... wordt tijd dat dit aangepakt wordt en dat overstappen simpeleren en minder frusterend wordt.
inderdaad, of verbaasd zijn dat 10 werkdagen geen 10 weekdagen zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:54 schreef nelisb het volgende:
[..]
als je gewoon 3 weken voordat je contract afloopt ergens anders iets aanvraagd heb je nooit maar dan ook nooit gezeik.
makkelijker als nu kan nummerbehoud niet worden.
doe telecomwerk nu ruim 5 jaar en degene waarbij het fout gaat zijn altijd de personen die minder dan 2 weken komen voordat hun huidige nummer afloopt.
nou dat is het al geworden hoor! als je 3 jaar geleden gaat kijken was het een drama wat nooit goed ging, toen moest je de bestaande opzegtermijn plus 2 weken aanhouden, tegenwoordig dus 10 werkdagen, dat was een ramp! tegenwoordig is het gewoon goed geregeld, enige wat verder nog wel eens "fout" gaat is de routing, maar dit is altijd na een telefoontje opgelost, moeten ze gewoon ff bij de oude provider in de peecee zetten dat de gesprekken naar de nieuwe provider moeten gaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:44 schreef IkWilbert het volgende:
Wat een gezeik ook altijd met ovestappen... wordt tijd dat dit aangepakt wordt en dat overstappen simpeleren en minder frusterend wordt.
Of Debitel vergeet om in de 66 brieven die ze je sturen het JUISTE nummer en procedure zetten om je sim-kaart te activerenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nou dat is het al geworden hoor! als je 3 jaar geleden gaat kijken was het een drama wat nooit goed ging, toen moest je de bestaande opzegtermijn plus 2 weken aanhouden, tegenwoordig dus 10 werkdagen, dat was een ramp! tegenwoordig is het gewoon goed geregeld, enige wat verder nog wel eens "fout" gaat is de routing, maar dit is altijd na een telefoontje opgelost, moeten ze gewoon ff bij de oude provider in de peecee zetten dat de gesprekken naar de nieuwe provider moeten gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |