abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38510190
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 18:46 schreef heiden6 het volgende:
Je zou er agressief van kunnen worden, van zoiets. Zou kunnen natuurlijk.
Naja, ze vroeg me op een gegeven moment nog wel hoe ik nog zo kalm bleef, maar ja... Jij werkt ook op een klantenservice... Kwaad worden op zo'n agent schiet ook niet echt op... Hij volgt slechts procedures en vangt de klappen op, doorverbinden met een supervisor gebeurt toch niet.
I was an atheist until I realized I was God
  zaterdag 3 juni 2006 @ 19:24:36 #52
67385 ROG
Go on, say it.
pi_38510260
Porteren naar bijvoorbeeld een Orange prepaid (onbeperkt geldig) en doorporteren naar T-Mobile abo?
pi_38510557
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 19:24 schreef ROG het volgende:
Porteren naar bijvoorbeeld een Orange prepaid (onbeperkt geldig) en doorporteren naar T-Mobile abo?
Allemaal al te laat... .
pi_38515206
heraansluiten misschien bij debitel? dinsdag ben je uit de lucht gelijk bellen voor een heraansluiting.
dit heb ik onlangs voor een klant ook geregeld alleen dit was bij vodafone dus weet niet of debitel dit ook an

dan weer 3maand aan debitel betalen en dan over 3 maand tmobile in laten gaan.
want hoe dan ooktmobile heeft wel het goedkoopste internet
pi_38587134
Nou, whoopdiefuckingdoo, heb vanaf vanmorgen 8:00 dus geen mobiel ontvangst meer en ben dus afgesloten... Toch mooi om te zien dat providers wel stipt zijn als het in m'n nadeel is...

En nee, uiteraard geen telefoontje van wie dan ook ontvangen voor de afsluiting .
pi_38589356
heb je debitel al gebeld voor een heraansluiting of wil je dat niet?
pi_38591377
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:40 schreef nelisb het volgende:
heb je debitel al gebeld voor een heraansluiting of wil je dat niet?
Nah, dan zal ik ook heraansluitkosten moeten betalen of niet?
pi_38592981
meestal wel inderdaad.

gewoon een nieuw nummer dan maar!!! soms ook weleens makkelijk
pi_38593814
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 15:18 schreef nelisb het volgende:
gewoon een nieuw nummer dan maar!!! soms ook weleens makkelijk
Dat is sowieso geen optie eigenlijk... Dit nummer heb ik al jaren en is in veel gevallen het enige contactgegeven...
  dinsdag 6 juni 2006 @ 16:31:27 #60
67385 ROG
Go on, say it.
pi_38595331
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:34 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, dan zal ik ook heraansluitkosten moeten betalen of niet?
Als ze een beetje coulant zijn niet.
pi_38595488
nou, mooi kut dan
valt me eerlijk gezegd nogal tegen.... meestal valt er toch nog wel wat te organiseren....
pi_38597075
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 16:31 schreef ROG het volgende:

[..]

Als ze een beetje coulant zijn niet.
Sta al een kwartiertje in de wacht, zal m'n best eens doen...
pi_38597134
tja wil niet zeggen goh, had maar geluisterd, maar had dat toch maar gedaan, praktijk leert dat als mensen zelf op gaan zeggen om dan op zeer korte termijn het zelf te gaan regelen het zeer vaak fout gaat, dit komt omdat je dan zelf alles moet regelen, ga je naar een winkel dan vullen ze daar alles in en worden ook de aanvragen verwerkt, dan hoef je zelf geen brieven te sturen enzo...

had je nu minimaal 1 dag van te voren naar debitel opgebeld om de opzegging af te zeggen dan was je nr behouden gebleven, nu wens ik je veel succes, maar ik ben zeer bang dat je je nummer kwijt bent, die gaat nu namelijk al de grote poule in van nummers die gerecycled gaan worden
pi_38597214
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 17:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
had je nu minimaal 1 dag van te voren naar debitel opgebeld om de opzegging af te zeggen dan was je nr behouden gebleven, nu wens ik je veel succes, maar ik ben zeer bang dat je je nummer kwijt bent, die gaat nu namelijk al de grote poule in van nummers die gerecycled gaan worden
Joh... Is echter een beetje lastig als het debitel callcenter Zondag en Maandag (pinksteren) gesloten is...
En dat terwijl een debitel medewerker me notabene zelf aanraadde om 5 juni even te bellen, dan was ik nog ruim op tijd .
Tja, gaat een beetje lastig als jullie dicht zijn op 5 juni hé .
pi_38597266
jah owkee, maar volgens mij heb ik dit zaterdag ook nog gezegd... maar goed hoop voor je dat je je nummer kunt terug krijgen...
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:53:15 #66
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_38597435
De enige oplossing: Boos worden, eisen bij hun neerleggen.
Dan zal je vast wel verbonden worden met het hoofdkantoor of een superieur die wel wat kan regelen.

Bij mij werken dat soort dingen wel altijd
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
  dinsdag 6 juni 2006 @ 18:06:57 #67
67385 ROG
Go on, say it.
pi_38597772
Een sprankje hoop Kasta, ik heb ook ooit na een (onterechte) afsluiting mijn nummer teruggekregen uit de grote poule van verderf (Orange). Welliswaar dankzij een behulpzame callcenter- medewerker maar toch!
pi_38598745
Nah, het nummer heb ik terug... 38,50 euro en weer 3 maanden aan Debitel vast, maar ja...

Coulance aangezien hun eigen medewerker had gezegd dat ik 5 juni ook nog wel kon bellen (terwijl ze dicht waren) was kansloos werd me gezegd...
Zou de eis beter bij T-mobile kunnen leggen...
pi_38599168
heb je bewijs aan een aanvraag bij tmobile?
zo ja dan zou ik het aan hun vragen.

zei inderdaad aldat je heraansluitingskosten moest betalen,maar goed je hebt je nummer nog
  dinsdag 6 juni 2006 @ 19:44:19 #70
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_38601497
Wat een gezeik ook altijd met ovestappen... wordt tijd dat dit aangepakt wordt en dat overstappen simpeleren en minder frusterend wordt.
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_38601890
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:44 schreef IkWilbert het volgende:
Wat een gezeik ook altijd met ovestappen... wordt tijd dat dit aangepakt wordt en dat overstappen simpeleren en minder frusterend wordt.
als je gewoon 3 weken voordat je contract afloopt ergens anders iets aanvraagd heb je nooit maar dan ook nooit gezeik.
makkelijker als nu kan nummerbehoud niet worden.
doe telecomwerk nu ruim 5 jaar en degene waarbij het fout gaat zijn altijd de personen die minder dan 2 weken komen voordat hun huidige nummer afloopt.
pi_38602036
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:54 schreef nelisb het volgende:

[..]

als je gewoon 3 weken voordat je contract afloopt ergens anders iets aanvraagd heb je nooit maar dan ook nooit gezeik.
makkelijker als nu kan nummerbehoud niet worden.
doe telecomwerk nu ruim 5 jaar en degene waarbij het fout gaat zijn altijd de personen die minder dan 2 weken komen voordat hun huidige nummer afloopt.
inderdaad, of verbaasd zijn dat 10 werkdagen geen 10 weekdagen zijn

maar goed gelukkig dat je je nummer terughebt, heb je echt wel geluk mee denk ik, maar loop nu gewoon een telecomboer binnen en laat het daar regelen!
pi_38602128
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:44 schreef IkWilbert het volgende:
nou dat is het al geworden hoor! als je 3 jaar geleden gaat kijken was het een drama wat nooit goed ging, toen moest je de bestaande opzegtermijn plus 2 weken aanhouden, tegenwoordig dus 10 werkdagen, dat was een ramp! tegenwoordig is het gewoon goed geregeld, enige wat verder nog wel eens "fout" gaat is de routing, maar dit is altijd na een telefoontje opgelost, moeten ze gewoon ff bij de oude provider in de peecee zetten dat de gesprekken naar de nieuwe provider moeten gaan
pi_38602520
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:59 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

nou dat is het al geworden hoor! als je 3 jaar geleden gaat kijken was het een drama wat nooit goed ging, toen moest je de bestaande opzegtermijn plus 2 weken aanhouden, tegenwoordig dus 10 werkdagen, dat was een ramp! tegenwoordig is het gewoon goed geregeld, enige wat verder nog wel eens "fout" gaat is de routing, maar dit is altijd na een telefoontje opgelost, moeten ze gewoon ff bij de oude provider in de peecee zetten dat de gesprekken naar de nieuwe provider moeten gaan
Of Debitel vergeet om in de 66 brieven die ze je sturen het JUISTE nummer en procedure zetten om je sim-kaart te activeren Het is dat ik via een goeie Google, uitkwam bij het privé mailadres van een helpdeksmedewerker van Debitel die me het nummer van hun receptie kon geven, anders kon ik nu nog niet bellen met m'n nieuwe abbo.

Maar de nummerportering verliep vlekkeloos, dat dan weer wel
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 6 juni 2006 @ 20:41:00 #75
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_38604077
Dat soort dingen geef ik als voorbeeld dat je dat soort dingen nooit via internet moet regelen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')