OPquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:21 schreef Klonk het volgende:
als ik te lang naar haar kijk krijg ik nachtmerries
idd, we zitten hier in WOW mensen, dus ook geen kotssmilies plaatsen a.u.b.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:23 schreef joost1988 het volgende:
[..]
OPTI
MIS
TISCH
![]()
Niet weer een Harmke Pijpers topic verbaggeren! Harmke is goed!![]()
![]()
ohh, sorry niet gezienquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:23 schreef joost1988 het volgende:
[..]
OPTI
MIS
TISCH
![]()
Niet weer een Harmke Pijpers topic verbaggeren! Harmke is goed!![]()
![]()
Grrrr........quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:27 schreef Schepseltje het volgende:
als lelijkheid strafbaar was kreeg zij de doodstraf
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:25 schreef laffer het volgende:
idd, we zitten hier in WOW mensen, dus ook geen kotssmilies plaatsen a.u.b.![]()
Daarom heb je Roestvrije Rita natuurlijk ook in je avatar staanquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:53 schreef Pikkebaas het volgende:
Ze ziet eruit of ze met 'r kop in de brand heeft gestaan en met een schep is uitgeslagen.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:57 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik zou m'n hond er nog afschoppen, maar ja, het beest moet ook scheiten....
Die bewonder ik om 'r daadkracht en 'r moed. Niet om 'r uiterlijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:57 schreef joost1988 het volgende:
[..]
Daarom heb je Roestvrije Rita natuurlijk ook in je avatar staan![]()
Dan zou je toch ook in staat moeten zijn de kwaliteiten van Harmke te erkennen. Ze staat niet voor niets in WOW en niet in B&H.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:58 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Die bewonder ik om 'r daadkracht en 'r moed. Niet om 'r uiterlijk.
Oeps...quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:00 schreef joost1988 het volgende:
[..]
Dan zou je toch ook in staat moeten zijn de kwaliteiten van Harmke te erkennen. Ze staat niet voor niets in WOW en niet in B&H.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |