quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:42 schreef Jos_Tieband het volgende:
heey katten scheren, dat doet me vriendin ook
Dat is waar. Maar misschien is het wel dezelfde dader.quote:
Katten scheren Lollig? wat is daar lollig aan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:35 schreef longinus het volgende:
Als het bij scheren blijft zie ik er de lol van in, maar als ze gemarteld worden is het wat minder
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:35 schreef longinus het volgende:
Als het bij scheren blijft zie ik er de lol van in, maar als ze gemarteld worden is het wat minder
Tja maar zo`n Spinx Kat als op de foto hoord kaal te zijn. Een doodgewone Europese Korthaar niet, de naam ze het al, korthaar. Zo`n beest moet haar hebben.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
kalepoes.nl bestaat niet meer
Dan deze maar:
[afbeelding]
Ik denk dat zo'n kat daar anders over denkt, die schrikt natuurlijk helemaal kapot dat'ie opeens kaal wordt geschoren.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:35 schreef longinus het volgende:
Dus daarom kan en mag het zomaar?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat weet ik. Maar het is, zoals al vaker in dit topic gezegd: beter een kale poes dan een dode poes.
Het is goddomme zomer. Doodvriezen omdat ze even een paar kale plekjes hebben zullen ze heus niet doen hoor...
Daar heb je gelijk in maar stel dat dezelfde persoon als 7 jaar geleden weer actief is dan kan dat scheren weleens gaan veranderen in katten vermoorden.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat weet ik. Maar het is, zoals al vaker in dit topic gezegd: beter een kale poes dan een dode poes.
Het is goddomme zomer. Doodvriezen omdat ze even een paar kale plekjes hebben zullen ze heus niet doen hoor...
Je hebt gewoon met je poten van andermans huisdieren af te blijven. Als zo'n beest geregeld bij jou de vissen uit je vijfer plukt, kan ik me er iets bij voorstellen, maar dit lijkt stelselmatig te gebeuren, dus volgens mij is er sprake van opzet om die beesten te mishandelen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dus als hij met een rol ducktape om z'n poten thuiskomt zul je ook zeggen dat hij iig nog blij mag wezen dat hij z'n poten nog heeft?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Er is een groot verschil tussen een kat scheren en een kat vergiftigen/vermoorden.
Natuurlijk moet je van andermans dieren/eigendommen afblijven, maar het is nog altijd beter dat een kat thuiskomt met een paar haren minder dan met een paar poten minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |