abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38445953
Een onverlaat manifesteert zich in Veendam als kattenscheerder. Meerdere poezen in de omgeving van de Galjootstraat zijn inmiddels slachtoffer geworden van de onbekende dierenbeul.

De katten die de 'scheerder' onder handen nam, missen allemaal een gedeelte van hun vacht. Een gedupeerde poezenliefhebber heeft de zaak aangekaart bij de politie, maar die zou geen tijd hebben voor een onderzoek. Veel kattenbezitters houden daarom hun beestjes nu binnen.

Sommige poezen zijn al meerdere malen geschoren, vermoedelijk met een scheermesje. Ze missen delen van hun vacht op hun kop, staart en rug.

Toen ik las dat het in de omgeving Galjoot straat is moest ik meteen denken aan 7 jaar geleden.

Toen woonde ik in de Fregatstraat (achter de Galjootstraat).

Er zijn toen een aantal dode katten gevonden in de buurt. Al die katten hadden een grote dikke stok in hun anus.

De idioot die dat toen heeft gedaan hebben ze nooit gevonden
  donderdag 1 juni 2006 @ 18:42:26 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_38446062
Liever een kale kat dan een dode kat.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 1 juni 2006 @ 18:42:35 #3
146781 Jos_Tieband
Jos, van de F.B.I.
pi_38446065
heey katten scheren, dat doet me vriendin ook
Signature http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_profile
Hier kan echt van alles staan, bv je motto. Het kan ook slaan op je Usericon. Je Signature mag bestaan uit 255 tekens, en je kunt er de SML-code voor vet, cursief, onderstreept en links in gebruiken.
  donderdag 1 juni 2006 @ 18:43:01 #4
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_38446080
Zieke lui die dat doen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_38446159
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 18:42 schreef Jos_Tieband het volgende:
heey katten scheren, dat doet me vriendin ook
. Pfff dit is een serieus topic hoor! met zulke grapjes kun je mensen echt kwetsen.
pi_38446173
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 18:42 schreef Lienekien het volgende:
Liever een kale kat dan een dode kat.
Dat is waar. Maar misschien is het wel dezelfde dader.

Er zijn in die buurt vaker dingen met katten gedaan. Even nadat ze 7 jaar geleden die vermoorde katten hadden gevonden werden er ook veel katten ziek (waaronder het katertje dat wij toen hadden). Bleek dat iemand op verschillende plekken gif in struiken had gestrooid.
  donderdag 1 juni 2006 @ 19:33:45 #7
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_38447917
Zieke geest
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_38447982
Als het bij scheren blijft zie ik er de lol van in, maar als ze gemarteld worden is het wat minder
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_38509844
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 19:35 schreef longinus het volgende:
Als het bij scheren blijft zie ik er de lol van in, maar als ze gemarteld worden is het wat minder
Katten scheren Lollig? wat is daar lollig aan?
  zaterdag 3 juni 2006 @ 19:37:31 #10
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_38510574
kalepoes.nl bestaat niet meer

Dan deze maar:

Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_38510648
quote:
My thoughts exactly
pi_38511272
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 19:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
kalepoes.nl bestaat niet meer

Dan deze maar:

[afbeelding]
Tja maar zo`n Spinx Kat als op de foto hoord kaal te zijn. Een doodgewone Europese Korthaar niet, de naam ze het al, korthaar. Zo`n beest moet haar hebben.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 20:03:50 #13
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_38511352
Dat weet ik. Maar het is, zoals al vaker in dit topic gezegd: beter een kale poes dan een dode poes.

Het is goddomme zomer. Doodvriezen omdat ze even een paar kale plekjes hebben zullen ze heus niet doen hoor...
pi_38511383
quote:
Ik denk dat zo'n kat daar anders over denkt, die schrikt natuurlijk helemaal kapot dat'ie opeens kaal wordt geschoren.
Maargoed, dit is inderdaad natuurlijk wel wat minder erg dan dat die beestjes dood worden gemaakt of zwaar mishandeld oid.

edit: en met een scheermes kan je zo'n beest toch flink verwonden, ik verwacht niet dat zo'n kat netjes stil blijft zitten.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_38511390
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 20:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat weet ik. Maar het is, zoals al vaker in dit topic gezegd: beter een kale poes dan een dode poes.

Het is goddomme zomer. Doodvriezen omdat ze even een paar kale plekjes hebben zullen ze heus niet doen hoor...
Dus daarom kan en mag het zomaar? die lui moetn met hun poten van andermans beesten afblijven en zoals hierboven gezegd die katten schrikken zich idd kapot lijkt mij.
pi_38511409
quote:

Daar heb je gelijk in maar stel dat dezelfde persoon als 7 jaar geleden weer actief is dan kan dat scheren weleens gaan veranderen in katten vermoorden.

En ze zullen er niet snel achterkomen wie de dader is omdat de politie het te druk heeft.
pi_38511427
quote:

Je hebt gewoon met je poten van andermans huisdieren af te blijven. Als zo'n beest geregeld bij jou de vissen uit je vijfer plukt, kan ik me er iets bij voorstellen, maar dit lijkt stelselmatig te gebeuren, dus volgens mij is er sprake van opzet om die beesten te mishandelen.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 20:10:08 #18
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_38511507
Er is een groot verschil tussen een kat scheren en een kat vergiftigen/vermoorden.

Natuurlijk moet je van andermans dieren/eigendommen afblijven, maar het is nog altijd beter dat een kat thuiskomt met een paar haren minder dan met een paar poten minder.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 20:13:05 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_38511585
Mijn eerste gedachte was: dat haar groeit wel weer aan. Mijn tweede gedachte: maar ik zou mijn kat wel gaan binnenhouden. En dat wil deze persoon misschien wel bereiken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_38511666
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 20:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Er is een groot verschil tussen een kat scheren en een kat vergiftigen/vermoorden.

Natuurlijk moet je van andermans dieren/eigendommen afblijven, maar het is nog altijd beter dat een kat thuiskomt met een paar haren minder dan met een paar poten minder.
Dus als hij met een rol ducktape om z'n poten thuiskomt zul je ook zeggen dat hij iig nog blij mag wezen dat hij z'n poten nog heeft?

Het gaat er niet om of iemand anders vind dat het mishandeling is of niet, je berokkent zo'n kat schade door hem iets af te nemen waar hij of diens baasje geen toestemming voor gegeven heeft.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 20:27:59 #21
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_38511987
Ik heb al 3 katten verloren. Die zijn niet meer teruggekomen. Ik zou liever hebben dat ze wel waren teruggekomen, desnoods met een pluk haar minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')