Het zou mij logisch lijken, uit het oogpunt gezien van Farfan en consorten, dat die clausule nu lager is dan bij z'n vorige contract?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:36 schreef cultheld het volgende:
Die verlenging zegt natuurlijk niks. Er is ook een clausule in opgenomen, die er in de praktijk op neer komt dat Farfán (bij interesse van een club als Barca) voor een vast bedrag mag vertrekken.
Lijkt me niet. PSV verlengt zijn contract, verhoogt zijn salaris (aanzienlijk), als tegenprestatie loopt Farfán pas in 2010 gratis weg of gaat eerder voor een gelimiteerde som (zeg 15 miljoen) weg...quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het zou mij logisch lijken, uit het oogpunt gezien van Farfan en consorten, dat die clausule nu lager is dan bij z'n vorige contract?
Ik hoop dat z'n clausule naar 18 miljoen is opgeschroefd en dat z'n salaris is verdubbeld o.i.d.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het zou mij logisch lijken, uit het oogpunt gezien van Farfan en consorten, dat die clausule nu lager is dan bij z'n vorige contract?
Is bekend hoe de clausule was in z'n vorige contract? 15 miljoen dollar ofzo?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop dat z'n clausule naar 18 miljoen is opgeschroefd en dat z'n salaris is verdubbeld o.i.d..
Ik dacht 14 miljoen euro.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Is bekend hoe de clausule was in z'n vorige contract? 15 miljoen dollar ofzo?
En Farfán daarmee dus ook. Nu niet meer.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:54 schreef Radegast het volgende:
Nee, ik denk dat die vorige clausule in dollars was. Dat ze bij PSV daarom zo snel handelen, en een nieuwe clausule opnemen in euro's. Die dollar wordt met de dag minder waard.
yupsquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets http://psv.netwerk.to/historie/index.php ??
Heerlijkquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, goed kut dus.
Schijtfarfan. Nog een seizoen tegenaan kijken
Denk je nou echt dat een speler die toch wel binnen 1 of 2 jaar weg wil, bij het verlengen van zijn contract zijn gelimiteerde transfersom laat opschroeven? Ik kan de intelligentie van Jefferson overschatten hoor, maar zeker niet die van zijn zaakwaarnemer.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop dat z'n clausule naar 18 miljoen is opgeschroefd en dat z'n salaris is verdubbeld o.i.d..
Als daar een degelijk slaris tegenover staat...quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:57 schreef twi het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat een speler die toch wel binnen 1 of 2 jaar weg wil, bij het verlengen van zijn contract zijn gelimiteerde transfersom laat opschroeven? Ik kan de intelligentie van Jefferson overschatten hoor, maar zeker niet die van zijn zaakwaarnemer.
Dan nog niet, daar is het geld niet te halen voor zaakwaarnemers.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:05 schreef Neoktheone het volgende:
Als daar een degelijk slaris tegenover staat...
Eerst maar eens blijven hopen dat Alex en Ooijer blijven....quote:Op donderdag 8 juni 2006 07:57 schreef Neoktheone het volgende:
Las het vanochtend in AD
Nu nog twee goede backs idd en dan zie ik het helemaal zitten
bron?quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:06 schreef cultheld het volgende:
Theo Lucius gaat morgen naar Feyenoord.
quote:
Bronquote:Theo Lucius speelt de komende drie jaar voor Feyenoord. Daarnaast heeft Lucius, komende van PSV, nog een optie voor een jaar bij de Rotterdammers.
De 29-jarige Lucius kwam eerder uit voor FC Den Bosch en FC Utrecht. Daarnaast speelde hij ook drie maal voor het Nederlands elftal.
Denk je nou echt dat PSV zijn contract gaat verlengen, hem meer geld gaat geven, maar hem voor minder weg laat gaanquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:57 schreef twi het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat een speler die toch wel binnen 1 of 2 jaar weg wil, bij het verlengen van zijn contract zijn gelimiteerde transfersom laat opschroeven? Ik kan de intelligentie van Jefferson overschatten hoor, maar zeker niet die van zijn zaakwaarnemer.
Ik denk 1 miljoen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:14 schreef PyTh het volgende:
Ben benieuwd wat PSV voor Lucius gevangen heeft.
Ik verwacht 2,5 miljoen
Ja, om een speler te behouden moet je concessies doen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:58 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat PSV zijn contract gaat verlengen, hem meer geld gaat geven, maar hem voor minder weg laat gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |