wat wij vervoeren is waar homo's in roerenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het is nooit genoegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo onvriendelijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:44 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
wat een ongeinteresseerde zakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb jij heul geen acht armen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kan niet overal tegelijk op reagerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hahquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
hihiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jahquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:44 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
wat een ongeinteresseerde zakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
d0000000dquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:44 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
wat wij vervoeren is waar homo's in roerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zoek het plaatje
Ben er 1 kwijtquote:
Det I poet douwn in wooooooooooordquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:45 schreef Muck het volgende:
[..]
hahom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
I hope you don't miiiiiiiiiiind
Huiliequote:Op donderdag 1 juni 2006 16:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jahom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Excel mag ookquote:
ik zou um dumpen en met Gebs in bed duikenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jahom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:45 schreef XQZ-me het volgende:
woow we gaan hard vandaag...van 36 - 43om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorryquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:45 schreef XQZ-me het volgende:
woow we gaan hard vandaag...van 36 - 43om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ook hallo.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:46 schreef Gebs het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dat is radicaalJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorryquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ben er 1 kwijtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vuurwerk menom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Huilieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat een woordquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:46 schreef Gebs het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dat is radicaalJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hou wonderfol lijf is nou jor in de wooooooorldquote:
Welkom in casa zooitje ongeregeldquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:46 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ook hallo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wel een zooitje zeg...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We zijn losgeslagenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:46 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ook hallo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wel een zooitje zeg...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Juistem!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:46 schreef Muck het volgende:
[..]
hou wonderfol lijf is nou jor in de wooooooorld
heb er nu 7 en een stompiequote:Op donderdag 1 juni 2006 16:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sorryom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dies te jongquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:46 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik zou um dumpen en met Gebs in bed duikenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar dat was ook weer niet uit shrekquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:46 schreef Muck het volgende:
[..]
hou wonderfol lijf is nou jor in de wooooooorld
zeg dat wel....eerst was het allemaal zo heerlijk rustig ....(toen we nog 1 deel per dag hadden...)quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:46 schreef Gebs het volgende:
[..]
We zijn losgeslagenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:46 schreef Gebs het volgende:
[..]
We zijn losgeslagenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Robbin Williams in Jumanjiquote:STAMPEEEEEEEEEEEEDE
Stomme sterwardesquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:46 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik trouw wel met CamickaezeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De goeie ouwe tijd!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:47 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
zeg dat wel....eerst was het allemaal zo heerlijk rustig ....(toen we nog 1 deel per dag hadden...)
er zijn vast wel meer kerels te vinden in Nederland hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dies te jongom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toen FOK nog snel wasquote:
Jong en gewilligquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dies te jongom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Stomme sterwardesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nauwelijksquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
er zijn vast wel meer kerels te vinden in Nederland hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Best welquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:50 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
is het nu crisis? (als het dat al niet was)
en heeeeeeeeeel goed in bed... een uithoudingsvermogen van een nijlpaardquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:50 schreef Gebs het volgende:
[..]
Jong en gewilligom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Best welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is toch niet anders geweestquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:50 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
is het nu crisis? (als het dat al niet was)
WTF is een ster-war-des?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Stomme sterwardesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vrij weinig helaasquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
er zijn vast wel meer kerels te vinden in Nederland hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan er toch niets aan doen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:51 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iemand die zorg draagt voor je sterretjequote:
een stewardes die er van houdt in dur ster ....quote:
okay dan is het goed! wie was de dader?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik kan er toch niets aan doen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
's avonds is er geen reet te beleven hierquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Maar ik ga mensenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik post vanavond weer verderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nu dus blijkbaar wel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
's avonds is er geen reet te beleven hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
want dan hoeven we niet te werken!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
's avonds is er geen reet te beleven hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee iddquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Ik weet niet!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:52 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
okay dan is het goed! wie was de dader?
Ow juustemquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Iemand die zorg draagt voor je sterretjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Monologen zijn hipquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Meid, ik moest 34 keer refreshen om m'n zin af te maken.quote:
BABS kom snel!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vaginamonologen zijn hipom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat kan ik niet ontkennenquote:
Meid toch! dat meen je niet!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Meid, ik moest 34 keer refreshen om m'n zin af te maken.
En toen kon ik ineens niet meer editten omdat FOK! weer zo toppie bezig wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kut programma is datquote:
Jawelquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:54 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ontkennenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hihiquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Meid toch! dat meen je niet!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga uit mijn panty!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Meid toch! dat meen je niet!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hihiquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:54 schreef Gebs het volgende:
[..]
hihiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan zou ik liegenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jawelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar het zou niets uithalen!
STERwardess toooooo the resquuuueeequote:Op donderdag 1 juni 2006 16:53 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
BABS kom snel!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:54 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
kut programma is datom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn punt preciesquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:55 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dan zou ik liegenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kun je even mijn ster afvegen..quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:55 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
STERwardess toooooo the resquuuueeeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:55 schreef Gebs het volgende:
Ik ga naar huisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
natte kut humor bestaat nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Droge kut humor!
Tsskggnaahh doeiiiquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:55 schreef Muck het volgende:
Ik moet nog boodschappen doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tot vanavondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank jequote:Op donderdag 1 juni 2006 16:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tot vanavond? Ow nee!
Veel plezier!
Heul wel!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:56 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
natte kut humor bestaat nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:56 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dank jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
kun je even mijn ster afvegen..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben je nog op MSN?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:56 schreef XQZ-me het volgende:
ik meld me bij deze alvast af voor vanavond.....zware avond voor de boeg....save me!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
he?quote:
dagquote:doeiiiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je doet je werk niet goedquote:
vertel!quote:
Laat maarquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:57 schreef Muck het volgende:
[..]
he?
[..]
dagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je weet heul niet wat mijn werk inhoudt!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
je doet je werk niet goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou.. Ik kan zo geen voorbeelden noemen zonder kijkwijzerquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:58 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
vertel!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmm dan ben ik er nog wel even especially for you ok?quote:
in je ster genomen worden/sterretjjes verzorgen toch?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:58 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je weet heul niet wat mijn werk inhoudt!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Werk?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:58 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je weet heul niet wat mijn werk inhoudt!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoeft niet perse voor mij te doen hoor....red me wel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hmm dan ben ik er nog wel even especially for you ok?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet ik maar ik doe het tochquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:59 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
hoeft niet perse voor mij te doen hoor....red me wel.
own choice.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Weet ik maar ik doe het tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop