Jaquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
In je fotoboek staat je oude PR nog.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoi -marc- hihiquote:
Iedereen neemt even rustquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
en toen was het stil....
Is het nou waar dat het record op 9 PR staat?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bedankt voor de tipom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi ouwe relnicht!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hoi -marc- hihiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga je die 1024 vandaag verbreken? Je zit al op 700+quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bedankt voor de tipom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
precies op het moment dat jij binnen komt vallenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:12 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Iedereen neemt even rustom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik vanavond zin hebquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ga je die 1024 vandaag verbreken? Je zit al op 700+om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:12 schreef XQZ-me het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.iemand?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
of hij komt op het moment dat het rustig isquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
precies op het moment dat jij binnen komt vallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met jou altijdquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:12 schreef XQZ-me het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.iemand?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
breaking the ice zeg maarquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:13 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
of hij komt op het moment dat het rustig isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zit geen 'ice' in de thee!! anders kreeg je wel ice-thee!quote:
*kuch* slijmbal *kuch*quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Met jou altijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"Zal ik je beffen om het ijs te breken?quote:
alsof dat niet lekker is met het lekkere zomer weer buitenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:14 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
zit geen 'ice' in de thee!! anders kreeg je wel ice-thee!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Quote van Eddy ZOey heurquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Zal ik je beffen om het ijs te breken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies."Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja maar het is geen lekkere zomer weer buiten nu!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:14 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
alsof dat niet lekker is met het lekkere zomer weer buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop