Jullie zien deze toch nog nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:26 schreef c0nd0r het volgende:
Kut verkeerde knopjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet hetquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:30 schreef Biogarde het volgende:
Wheheheom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In al zijn droogheid hè?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:28 schreef thefunny het volgende:
Briljant stripje in de opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
woopquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:31 schreef Gebs het volgende:
Check ik heb de LaPoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:31 schreef Gebs het volgende:
Heey ik zag een stofje voorbij flitsen in het vorig topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:31 schreef Gebs het volgende:
Heey ik zag een stofje voorbij flitsen in het vorig topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die had kopkaas aan zijn stok ofzo?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hopelijk vond ie het eng en is ie weer terug naar onzquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja, scribblyquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:28 schreef thefunny het volgende:
Briljant stripje in de opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij had iig geval iets aan zijn stok jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Die had kopkaas aan zijn stok ofzo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geweldig. Ik zit me altijd weer af te vragen hoe mensen op zulke dingen komenquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:32 schreef c0nd0r het volgende:
Ja ja ja Bio en PDL in de OP coming up!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja ja ja Bio en PDL in de OP coming up!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaadquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:33 schreef thefunny het volgende:
[..]
Geweldig. Ik zit me altijd weer af te vragen hoe mensen op zulke dingen komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Donequote:Op donderdag 1 juni 2006 16:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jeeeeeejquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Doneom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet je maar niet ineens een nieuwe nemenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:35 schreef Muck het volgende:
mijn icon is wegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oh natuurlijk, dat is mijn eigen schuldquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:35 schreef Muck het volgende:
mijn icon is wegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die is zoooooo schattigquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:35 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding]
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
'quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:35 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding]
ik accepteer de cookies.
Kwam marc mee aanzettenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:36 schreef Muck het volgende:
[..]
die is zoooooo schattigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat doet ie in de OP eigenlijk?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hijs heel lief hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
'
Don't mess with skaapieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In het derde topic ofzo alquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kwam marc mee aanzettenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
okeequote:Op donderdag 1 juni 2006 16:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
'
Don't mess with skaapieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hijs heel lief hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met deze snelheid kan het ook gisteren zijn geweest toch?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
In het derde topic ofzo alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het lijkt wel gisterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
toch nog een gevoelige jongen die Marcquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
In het derde topic ofzo alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het lijkt wel gisterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hijs heel lief hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En verder?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:37 schreef Muck het volgende:
[..]
okeeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn nieuwe icon in de nieuwe OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dank jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gezien de snelheid wás het ook gisterenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:37 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Met deze snelheid kan het ook gisteren zijn geweest toch?
Zie andere grapje hieroverquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:38 schreef Muck het volgende:
[..]
gezien de snelheid wás het ook gisteren
grap 1 - 64quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zie andere grapje hieroverom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij en Muckquote:
maak je rits maar vast losquote:
* zipppquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:39 schreef Muck het volgende:
[..]
maak je rits maar vast losom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja, jullie gaan zo snelquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zie andere grapje hieroverom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij en Muckom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zie TTquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:39 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, jullie gaan zo snelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
d00dquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:39 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.heb al een duifje!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niks mis met twee duifjesquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:39 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.heb al een duifje!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
2!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:39 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
iets langzamer?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:39 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, jullie gaan zo snelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeker een NVDer?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
d00dom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
volkomen terechtquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zie TTom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In dat geval!.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niks mis met twee duifjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:40 schreef Muck het volgende:
[..]
volkomen terechtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik gebruik altijd een PI mijn liefste!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:40 schreef pussydeluxe het volgende:
Waarom gebruiken jullie eigenlijk geen PI's?
nee een schone!quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat iedereen de quickreply gebruiktquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:40 schreef pussydeluxe het volgende:
Waarom gebruiken jullie eigenlijk geen PI's?
Geen rotte vis?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:41 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
nee een schone!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nederlands ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:41 schreef Biogarde het volgende:
PI gebruik zou geeist moeten wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij welquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd een PI mijn liefste!
neej toch?>quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen de quickreply gebruiktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:41 schreef Muck het volgende:
ik dnek ineens aan de duifjes uit shrek 2om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*beng! tegen een pilaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
late reactiequote:Op donderdag 1 juni 2006 16:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Ik ben dan ook founding father van deze reeksquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
STFU!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nederlands ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor reactie zie PIquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:42 schreef Muck het volgende:
ik nooitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jij hebt al genoeg geroerd vandaagquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ben dan ook founding father van deze reeksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ergo onroerend goed!
das uit 1, maar ook geniaalquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fiona met dat vogeltje op die tak!
Fucken?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
STFU!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik moest em zelfs op msn aansprekenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:42 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
late reactieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zie het helemaal voor mequote:Op donderdag 1 juni 2006 16:43 schreef Muck het volgende:
[..]
das uit 1, maar ook geniaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tjirp, tjirp, tjiiiiiiiiiirp, plof!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:43 schreef Muck het volgende:
[..]
das uit 1, maar ook geniaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tjirp, tjirp, tjiiiiiiiiiirp, plof!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:42 schreef pussydeluxe het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ShrekJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat een ongeinteresseerde zakquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik moest em zelfs op msn aansprekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is nooit genoegquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:43 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
jij hebt al genoeg geroerd vandaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan niet overal tegelijk op reagerenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik moest em zelfs op msn aansprekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik vertel nogal beeldendquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:43 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik zie het helemaal voor meom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hihiquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:44 schreef Muck het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.jaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik lach al als ik accidentily in love hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat wij vervoeren is waar homo's in roerenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het is nooit genoegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo onvriendelijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:44 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
wat een ongeinteresseerde zakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb jij heul geen acht armen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kan niet overal tegelijk op reagerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hahquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
hihiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jahquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:44 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
wat een ongeinteresseerde zakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
d0000000dquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:44 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
wat wij vervoeren is waar homo's in roerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zoek het plaatje
Ben er 1 kwijtquote:
Det I poet douwn in wooooooooooordquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:45 schreef Muck het volgende:
[..]
hahom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
I hope you don't miiiiiiiiiiind
Huiliequote:Op donderdag 1 juni 2006 16:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jahom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Excel mag ookquote:
ik zou um dumpen en met Gebs in bed duikenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jahom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:45 schreef XQZ-me het volgende:
woow we gaan hard vandaag...van 36 - 43om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorryquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:45 schreef XQZ-me het volgende:
woow we gaan hard vandaag...van 36 - 43om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ook hallo.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:46 schreef Gebs het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dat is radicaalJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorryquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ben er 1 kwijtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vuurwerk menom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Huilieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat een woordquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:46 schreef Gebs het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dat is radicaalJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hou wonderfol lijf is nou jor in de wooooooorldquote:
Welkom in casa zooitje ongeregeldquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:46 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ook hallo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wel een zooitje zeg...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We zijn losgeslagenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:46 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ook hallo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wel een zooitje zeg...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Juistem!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:46 schreef Muck het volgende:
[..]
hou wonderfol lijf is nou jor in de wooooooorld
heb er nu 7 en een stompiequote:Op donderdag 1 juni 2006 16:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sorryom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dies te jongquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:46 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik zou um dumpen en met Gebs in bed duikenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar dat was ook weer niet uit shrekquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:46 schreef Muck het volgende:
[..]
hou wonderfol lijf is nou jor in de wooooooorld
zeg dat wel....eerst was het allemaal zo heerlijk rustig ....(toen we nog 1 deel per dag hadden...)quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:46 schreef Gebs het volgende:
[..]
We zijn losgeslagenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:46 schreef Gebs het volgende:
[..]
We zijn losgeslagenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Robbin Williams in Jumanjiquote:STAMPEEEEEEEEEEEEDE
Stomme sterwardesquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:46 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik trouw wel met CamickaezeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De goeie ouwe tijd!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:47 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
zeg dat wel....eerst was het allemaal zo heerlijk rustig ....(toen we nog 1 deel per dag hadden...)
er zijn vast wel meer kerels te vinden in Nederland hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dies te jongom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toen FOK nog snel wasquote:
Jong en gewilligquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dies te jongom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Stomme sterwardesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nauwelijksquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
er zijn vast wel meer kerels te vinden in Nederland hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Best welquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:50 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
is het nu crisis? (als het dat al niet was)
en heeeeeeeeeel goed in bed... een uithoudingsvermogen van een nijlpaardquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:50 schreef Gebs het volgende:
[..]
Jong en gewilligom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Best welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is toch niet anders geweestquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:50 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
is het nu crisis? (als het dat al niet was)
WTF is een ster-war-des?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Stomme sterwardesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vrij weinig helaasquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
er zijn vast wel meer kerels te vinden in Nederland hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan er toch niets aan doen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:51 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Iemand die zorg draagt voor je sterretjequote:
een stewardes die er van houdt in dur ster ....quote:
okay dan is het goed! wie was de dader?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik kan er toch niets aan doen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
's avonds is er geen reet te beleven hierquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Maar ik ga mensenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik post vanavond weer verderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nu dus blijkbaar wel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
's avonds is er geen reet te beleven hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
want dan hoeven we niet te werken!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
's avonds is er geen reet te beleven hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee iddquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Ik weet niet!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:52 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
okay dan is het goed! wie was de dader?
Ow juustemquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Iemand die zorg draagt voor je sterretjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Monologen zijn hipquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Meid, ik moest 34 keer refreshen om m'n zin af te maken.quote:
BABS kom snel!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vaginamonologen zijn hipom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat kan ik niet ontkennenquote:
Meid toch! dat meen je niet!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Meid, ik moest 34 keer refreshen om m'n zin af te maken.
En toen kon ik ineens niet meer editten omdat FOK! weer zo toppie bezig wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kut programma is datquote:
Jawelquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:54 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ontkennenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hihiquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Meid toch! dat meen je niet!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga uit mijn panty!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Meid toch! dat meen je niet!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hihiquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:54 schreef Gebs het volgende:
[..]
hihiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan zou ik liegenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jawelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar het zou niets uithalen!
STERwardess toooooo the resquuuueeequote:Op donderdag 1 juni 2006 16:53 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
BABS kom snel!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:54 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
kut programma is datom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn punt preciesquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:55 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dan zou ik liegenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kun je even mijn ster afvegen..quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:55 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
STERwardess toooooo the resquuuueeeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:55 schreef Gebs het volgende:
Ik ga naar huisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
natte kut humor bestaat nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:55 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
Droge kut humor!
Tsskggnaahh doeiiiquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:55 schreef Muck het volgende:
Ik moet nog boodschappen doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tot vanavondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank jequote:Op donderdag 1 juni 2006 16:56 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
Tot vanavond? Ow nee!
Veel plezier!
Heul wel!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:56 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
natte kut humor bestaat nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:56 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dank jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
kun je even mijn ster afvegen..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben je nog op MSN?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:56 schreef XQZ-me het volgende:
ik meld me bij deze alvast af voor vanavond.....zware avond voor de boeg....save me!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
he?quote:
dagquote:doeiiiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je doet je werk niet goedquote:
vertel!quote:
Laat maarquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:57 schreef Muck het volgende:
[..]
he?
[..]
dagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je weet heul niet wat mijn werk inhoudt!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
je doet je werk niet goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou.. Ik kan zo geen voorbeelden noemen zonder kijkwijzerquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:58 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
vertel!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmm dan ben ik er nog wel even especially for you ok?quote:
in je ster genomen worden/sterretjjes verzorgen toch?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:58 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je weet heul niet wat mijn werk inhoudt!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Werk?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:58 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je weet heul niet wat mijn werk inhoudt!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoeft niet perse voor mij te doen hoor....red me wel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hmm dan ben ik er nog wel even especially for you ok?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet ik maar ik doe het tochquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:59 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
hoeft niet perse voor mij te doen hoor....red me wel.
own choice.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Weet ik maar ik doe het tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Soms een SlowChat soms een FastChatquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:01 schreef XQZ-me het volgende:
maar werken we nu met een SC en FC? of hoe moet ik het zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar wel in 1 deel?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Soms een SlowChat soms een FastChatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:02 schreef XQZ-me het volgende:
ik accepteer de cookies.
Hoi Bar!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
In deel 1 begonnen we als SCquote:
Hoe naïefquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
In deel 1 begonnen we als SCom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gaan die snel?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
jullie gaan met een snelheid van mach 15
quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hoi Bar!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Al begonnen?
Overigens Mach is een snelheidseenheidquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:04 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
ong 900 km per uur?
en daarmee scheren jullie?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:04 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
ong 900 km per uur?
Leermoment!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Overigens Mach is een snelheidseenheidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:04 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
en daarmee scheren jullie?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ouch...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
x15quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:04 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
ong 900 km per uur?
Ah ja!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
langdon stapt de kamer van vetra binnen
quote:
lekker glad dat welquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:04 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
en daarmee scheren jullie?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ouch...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
lekker glad dat welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
you blow my mindquote:
Met 3 mesjes!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
lekker glad dat welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet hetquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
you blow my mindom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
met doctor xavier in z'n rolstoelquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah ja!
Ik was zijn naam kwijtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dus as we langzaam doen blijf je langer?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:07 schreef c0nd0r het volgende:
Deze kan best vol voor ik wegga!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja preciesquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
met doctor xavier in z'n rolstoelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nieuw van gilletquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Met 3 mesjes!
3x15x900om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij bent best slim/scherpquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:07 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
dus as we langzaam doen blijf je langer?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vlijmscherpquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij bent best slim/scherpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* typt nog snellerquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:07 schreef c0nd0r het volgende:
Deze kan best vol voor ik wegga!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Net als Mach?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:08 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
vlijmscherpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Net als Mach?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat bedoelde XQZ-me volgens mij ookquote:
scherpquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Net als Mach?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:08 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.nee dat neitJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat bedoelde XQZ-me volgens mij ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vlijmscherpquote:
Deja vuquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vlijmscherpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oh hihiquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat bedoelde XQZ-me volgens mij ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet ik toch schatquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:09 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Weet ik toch schatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vond het juist een lieve opmerkingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hihihiquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
oh hihiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
uitgegiecheld?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
hihihiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In je fotoboek staat je oude PR nog.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:10 schreef c0nd0r het volgende:
Jaquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
In je fotoboek staat je oude PR nog.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoi -marc- hihiquote:
Iedereen neemt even rustquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
en toen was het stil....
Is het nou waar dat het record op 9 PR staat?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:11 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
Bedankt voor de tipom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi ouwe relnicht!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hoi -marc- hihiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga je die 1024 vandaag verbreken? Je zit al op 700+quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:11 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
Bedankt voor de tipom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
precies op het moment dat jij binnen komt vallenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:12 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Iedereen neemt even rustom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik vanavond zin hebquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ga je die 1024 vandaag verbreken? Je zit al op 700+om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:12 schreef XQZ-me het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.iemand?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
of hij komt op het moment dat het rustig isquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
precies op het moment dat jij binnen komt vallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met jou altijdquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:12 schreef XQZ-me het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.iemand?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
breaking the ice zeg maarquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:13 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
of hij komt op het moment dat het rustig isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zit geen 'ice' in de thee!! anders kreeg je wel ice-thee!quote:
*kuch* slijmbal *kuch*quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Met jou altijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"Zal ik je beffen om het ijs te breken?quote:
alsof dat niet lekker is met het lekkere zomer weer buitenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:14 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
zit geen 'ice' in de thee!! anders kreeg je wel ice-thee!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Quote van Eddy ZOey heurquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Zal ik je beffen om het ijs te breken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies."Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja maar het is geen lekkere zomer weer buiten nu!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:14 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
alsof dat niet lekker is met het lekkere zomer weer buiten
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Zal ik je beffen om het ijs te breken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies."Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu moet ik OF ook gaan OF heel stil blijven zitten voor het alarm!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:15 schreef c0nd0r het volgende:
Kut iedereen gaat weg hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
niet?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:15 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ja maar het is geen lekkere zomer weer buiten nu!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
YES!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:15 schreef c0nd0r het volgende:
Ik ga maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er staat al een nieuwe klaar lieverdsquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:15 schreef c0nd0r het volgende:
Ik ga maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
YES!
doei doeiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ff gefipoot in nieuwe
Somsquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:16 schreef Arcee het volgende:
Zit je nou steeds op jezelf te reageren, c0nd0r?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
word ik later rijk en succesvol?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:16 schreef XQZ-me het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik heb altijd gelijk!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
sorryquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:17 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.so not done!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:17 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.so not done!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
altijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ben eenzaamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zij zeg wat!quote:
ik ben stout hihiquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:18 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
zij zeg wat!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:18 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
Nu ga ik echtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop