Zet je mail even in mijn FoBo danquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja dat magom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
is super gezelligquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heul niet!
Wij hebben het hier gezellig!
De markt!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Fijn. Een man die van alle markten thuis isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind dat ik de 2e usericon moet zijn in de OP.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:11 schreef Gebs het volgende:
[..]
En trouwens ik was mede bedenker van deze SC/FCom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Altijd!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:12 schreef Gebs het volgende:
Het is hieer heel gezellig hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
RESPECTquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vivi is lekkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar je gulden een daalder waard isquote:
is bij jou ook mijn gulden een daalder waard?quote:
Bij mij nie...quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
is bij jou ook mijn gulden een daalder waard?
Alleen gaat het nu wel heul snelquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:12 schreef Gebs het volgende:
Het is hieer heel gezellig hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yup, versterking enzo!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:13 schreef Mobster273 het volgende:
christus, het gaat u wel heel erg snel....
slomequote:Op donderdag 1 juni 2006 16:13 schreef Mobster273 het volgende:
christus, het gaat u wel heel erg snel....
Je vibrator wel een dildo is dat ook goed?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
is bij jou ook mijn gulden een daalder waard?
Het is meer HighSpeedChatquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Alleen gaat het nu wel heul snelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beetje tè...quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Alleen gaat het nu wel heul snelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, ze post d'r tieten omdat ze respect wil afdwingenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:13 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
RESPECT
ze is geen lustopbject...
ViVi is een prachtige vrouwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of Really Fast Chat!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:13 schreef Gebs het volgende:
[..]
Het is meer HighSpeedChatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je vibrator wel een dildo is dat ook goed?
Nog meer tagjes en er is geen ruimte meer voor een TTquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:13 schreef Gebs het volgende:
[..]
Het is meer HighSpeedChatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar zijn die tieten dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, ze post d'r tieten omdat ze respect wil afdwingenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nieuwe [HSC]quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:13 schreef Gebs het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat we maar weer stilletjes een nieuwe moeten gaan bedenkenquote:
Nog meer posts en het topic is weer volquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nog meer tagjes en er is geen ruimte meer voor een TTom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop