alles, behalve jouquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Eerlijk zullen wij alles delenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:55 schreef Gebs het volgende:
[..]
Als het niet gaat dan mag u sowieso niet met eht vliegtuig meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag ik Sense0 bij jou komen drinken?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik wel..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
OMFG!quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik gebruik een perculatorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ow..quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:55 schreef Muck het volgende:
[..]
alles, behalve jouom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zijn de regels meneerquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Oom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb een blauwequote:Op donderdag 1 juni 2006 15:55 schreef Biogarde het volgende:
Sense0 is de sjizzleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en een buttplugquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
OMFG!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mits je ertegen kan dat ik mijn pinkie omhoog doe bij het drinken?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mag ik Sense0 bij jou komen drinken?
preciesquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:54 schreef Biogarde het volgende:
Sense0 roeleertom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow..
Dan blijf ik bij jouom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik een 0ranjequote:Op donderdag 1 juni 2006 15:55 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik heb een blauweom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook wel eens een vibrator?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik gebruik een perculatorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik een rozequote:Op donderdag 1 juni 2006 15:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik een 0ranjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ok, jij wint!quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik een 0ranjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Ik verwacht niet andersquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mits je ertegen kan dat ik mijn pinkie omhoog doe bij het drinken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop