als ik je mag pijpen nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Moet ik invoerrechten betalen over mijn onwaarschijnlijk grote fallus?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:52 schreef Biogarde het volgende:
Hij zat een keer tussen de ketting van m'n fietsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar komt het dan uitquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:52 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
je hebt geen plassertjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar gaat ie dan inquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waar komt het dan uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heeft u een grotere?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:53 schreef Gebs het volgende:
[..]
Leg hem maar even op de weegschaal wilt uom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
een plasgaatje!quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waar komt het dan uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lievquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Sorry, ik zal van hem afblijvenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag het een onsje minder zijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heeft u een grotere?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
een ander gaatjequote:Op donderdag 1 juni 2006 15:53 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Waar gaat ie dan inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Picsquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:53 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
een plasgaatje!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze weegschaal gaat tot 10 ton dat lijkt mij toch wel voldoendequote:Op donderdag 1 juni 2006 15:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heeft u een grotere?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eerlijk zullen wij alles delenquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Lievom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar hoeft niet hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zal krap wordenquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:54 schreef Gebs het volgende:
[..]
Deze weegschaal gaat tot 10 ton dat lijkt mij toch wel voldoendeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
plas+ gaatje = plasgaatjequote:Op donderdag 1 juni 2006 15:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Picsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb geen Sense0quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:54 schreef Biogarde het volgende:
Sense0 roeleertom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Koffie.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:54 schreef Biogarde het volgende:
Sense0 roeleertom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat hummus zegtquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:54 schreef Biogarde het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat zal krap wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als het niet gaat dan mag u sowieso niet met eht vliegtuig meequote:Op donderdag 1 juni 2006 15:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat zal krap wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik gebruik een perculatorquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:54 schreef Biogarde het volgende:
Laffe koffie uit zo'n filter is zo 1932om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wel..quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb geen Sense0om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop