Banner met dank aan Jo0Lz hij is echt heuuuuuuul goed en een vriend van dit topic met 2 schatten van kids!Welkom in het WOW SC topic
![]()
.
Gezelligheid alom, en de strijd voor de PostCount van de dag is ons lust en
ons leven!.
Het is hier zellufs zo gezellig! Dat er een [FC] tag is toegevoegd omdat we
aan het FastChatten zijn in het heetst van de strijd
![]()
.
No n00b allowed
![]()
.
Linkjes naar vorige:
Bijna 2 jaar!Bijna 2 jaar the return[WOW][SC] Wij blijven strijden![WOW][SC] Wij zullen de eerste zijn! Deel 4 alweer![WOW][SC] Deeltje 5 MARC!!!! :([WOW][SC] Gebs is een n00b[WOW][SC] Deel 7: Uhm... Sja.. Nou..[WOW][SC] Deel 8: Ik was lekker sneller![WOW][SC] Deel 9: Wie is de LaPo?[WOW][SC] Deel 10: Ik zet hem vast klaar![WOW][SC] Deel 11: The one where c0nd0r haalt his 10.000e[WOW][SC] Deel 12: De afterpartyyyyyyyy![WOW][SC] Deel 13: 13.. Ongeluk.. We gaan er allemaal aan![WOW][SC] Deel 14: <insert titel hier>[WOW][SC] Deel 15: The quest for the LaPo![WOW][SC] Deel 16: Het is al laat![WOW][SC] Deel 17: Jo0Lz was te vroeg![WOW][SC] Deel 18: 't Grote vliendjes en vliendinnetjes deel[WOW][SC] Deel 19: Het is moeilijk leuke titels te verzinnen[WOW][SC] Deel 20: Doen, durven of waarheid![WOW][SC] Deel 21: Goeiemorgen deze morgen![WOW][SC] Deel 22: Mobbie, Gebbie en Jay-Z O+[WOW][SC] Deel 23: Ik ben grote smurf!Een aantal mensen dachten de zware druk van deze reeks ook aan te kunnen en
begonnen zelf topics te openen (Yeah right!
![]()
) hier het resultaat!
Uiteindelijke 'Deel 24':
[WOW] [SC] Deel 24: Door Gebs wanneer c0nd0r afwezig isWildgroei:
[WOW][SC] Deeltje 24: Omdat Gebs een n00b is.[WOW][SC] Deel 25: Rust, orde, stilte...[WOW][SC] Deel 26: CD-i is gaaf![WOW][SC] Deel 27: Bar-Le-Cupidotje :')[WOW][SC]Deeltje 29, stelletje boeren![WOW][SC][FC] Deel 30: c0nd0r! Nu wil zelf ik in de TT :([WOW][SC][FC] Deel 31: Giet best hard zeau!.[WOW][SC][FC] Deel 32: Dit is echt Crap![WOW][SC][FC] Deel 33: It's all about the .[WOW][SC]{FC] Deel 34: Bernini Mysterie is hip!.[WOW][SC][FC] Deel 35: Nu zónder spelvaud!.[WOW][SC][FC] Deel 36: NVD weg ermee :r.[WOW][SC][FC] Deel 37: Bananen in pyjama's.[WOW][SC][FC] Deel 38: Bijna sjoel, bijna!.[WOW][SC][FC] Deel 39: Nog maar één!.Dit mooie jubileum topic door maatje Jo0Lz welke ook de geweldige banners heeft gemaakt
[WOW][SC] Deel 40: Een Jubileum!Desserteur-topic:
[WOW][SC] Deel 22 Nananananana!![]()
Thee vervangen door een nieuw smaakje
![]()
![]()
De harde kern is natuurlijk:
![]()
c0nd0r
![]()

Gebs

Jo0Lz
XQZ-me

-Marc-
BarraCupraCuda ontbreekt natuurlijk nooit op mijn feestjes!
![]()
ErwinEHVNL
wou er ook bij Op verzoek van XQZ-me iets groter!
![]()
VASND staat niet in de OP
vanwege een niet leuk grapje
![]()
Maar zijn icon mag groter vanwege goede
daden jegens de maatschappij
![]()
Alle plaatjes even groot dan maar
![]()
Wie er nu bij komt komt onderaan!
Want je telt dan toch niet meer mee
![]()
Later erbij gekomen harde kern:

Daar
Mobster273 te kennen heeft gegeven het weerzinwekkend te vinden tot de harde
kennen te behoren, heet ik hem van harte welkom!
![]()
.

Ook later
erbij maar onze special guest Muck
![]()
![]()
Erwin heeft een prijs ontvangen vanwege zijn stylie ban, Erwin deze zal je zo langzaam mogelijk toe worden gestuurd voor op de schoorsteenmantel die je niet hebt!
XQZ-me's eerste LaPo
[WOW][SC] Deel 13: 13.. Ongeluk.. We gaan er allemaal aan!
XQZ-e Lap-o-meter: ![]()
- 4 - Jahahaaaaaaaa dames en heren, zoveul!
Een briljant stripje:
![]()
Niet te vergeten!
Game on
Linkje naar OP mocht ik
plots heen gaan! (Maar ja dan is het topic toch niets meer waard
)
[ Bericht 4% gewijzigd door c0nd0r op 01-06-2006 15:38:11 ]