Ja we zijn nu allemaal nieuwschierigquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jawel, nu wil ik het GVD weten ook![]()
je hoeft het niet voor te doen, alleen te zeggen wat het was...
quote:
mwa, die heb ik 2 weken geleden al opgehangenquote:
vraag maar in het EHV topique in ONZquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jawel, nu wil ik het GVD weten ook![]()
je hoeft het niet voor te doen, alleen te zeggen wat het was...
je schaamt je om het zelf te zeggen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:53 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
vraag maar in het EHV topique in ONZ![]()
Grapje hoor Peter R.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
mwa, die heb ik 2 weken geleden al opgehangen
goede oplossingquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
mwa, die heb ik 2 weken geleden al opgehangen
Wij willen het van de bron!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:53 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
vraag maar in het EHV topique in ONZ![]()
dan wordt mijn ban nog langerquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je schaamt je om het zelf te zeggen?
daar kan je ze ook voor gebruiken, maar dan kan je toch wellicht beter een paar luiers van J lenenquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:55 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
daar kan je ze ook voor gebruiken, maar dan kan je toch wellicht beter een paar luiers van J lenen
jullie willen mij nog langer kwijtquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:55 schreef Gebs het volgende:
[..]
Juist wij willen het nieuws uit de eerste hand ontvangen
Mag, maar niet te veel. Weet je wat die dingen kosten!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:55 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
daar kan je ze ook voor gebruiken, maar dan kan je toch wellicht beter een paar luiers van J lenen
als je zegt wat je hebt gedaan? alleen als je het nog een keer doet lijkt me, maar dat vragen we niet....quote:
das inderdaad niet echt mijn kleur...quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik wil je niet in zoeen Oranje pyjama bezoeken
Deed ik ook maar ik mocht van Muck mijn speen niet meer in als ik nou is ophield met die luiersquote:
nee, geen idee, geen kinderen enzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mag, maar niet te veel. Weet je wat die dingen kosten!!
échtquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:56 schreef Muck het volgende:
[..]
das inderdaad niet echt mijn kleur...
in dat geval: het was een grapje hoor Peter R
precies!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Deed ik ook maar ik mocht van Muck mijn speen niet meer in als ik nou is ophield met die luiers
9 euro per pak ofzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mag, maar niet te veel. Weet je wat die dingen kosten!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |