Ja we zijn nu allemaal nieuwschierigquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jawel, nu wil ik het GVD weten ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je hoeft het niet voor te doen, alleen te zeggen wat het was...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:52 schreef Muck het volgende:
[..]
bierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan ik ze weer volschietenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
helemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mwa, die heb ik 2 weken geleden al opgehangenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:53 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
en je vriend?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vraag maar in het EHV topique in ONZquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jawel, nu wil ik het GVD weten ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je hoeft het niet voor te doen, alleen te zeggen wat het was...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je schaamt je om het zelf te zeggen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:53 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
vraag maar in het EHV topique in ONZom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Grapje hoor Peter R.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
mwa, die heb ik 2 weken geleden al opgehangenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
goede oplossingquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
mwa, die heb ik 2 weken geleden al opgehangenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
preciesquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kan ik ze weer volschietenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wij willen het van de bron!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:53 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
vraag maar in het EHV topique in ONZom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan wordt mijn ban nog langerquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je schaamt je om het zelf te zeggen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oh?quote:
Juist wij willen het nieuws uit de eerste hand ontvangenquote:
daar kan je ze ook voor gebruiken, maar dan kan je toch wellicht beter een paar luiers van J lenenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kan ik ze weer volschietenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil je niet in zoeen Oranje pyjama bezoekenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:55 schreef Muck het volgende:
[..]
oh?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:55 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
daar kan je ze ook voor gebruiken, maar dan kan je toch wellicht beter een paar luiers van J lenenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jullie willen mij nog langer kwijtquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:55 schreef Gebs het volgende:
[..]
Juist wij willen het nieuws uit de eerste hand ontvangenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag, maar niet te veel. Weet je wat die dingen kosten!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:55 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
daar kan je ze ook voor gebruiken, maar dan kan je toch wellicht beter een paar luiers van J lenenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als je zegt wat je hebt gedaan? alleen als je het nog een keer doet lijkt me, maar dat vragen we niet....quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
dan wordt mijn ban nog langerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
das inderdaad niet echt mijn kleur...quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik wil je niet in zoeen Oranje pyjama bezoekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deed ik ook maar ik mocht van Muck mijn speen niet meer in als ik nou is ophield met die luiersquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee, geen idee, geen kinderen enzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mag, maar niet te veel. Weet je wat die dingen kosten!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
échtquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:56 schreef Muck het volgende:
[..]
das inderdaad niet echt mijn kleur...
in dat geval: het was een grapje hoor Peter Rom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
precies!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Deed ik ook maar ik mocht van Muck mijn speen niet meer in als ik nou is ophield met die luiersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
9 euro per pak ofzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mag, maar niet te veel. Weet je wat die dingen kosten!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop