De kwaliteit van de OP is ongekend.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:47 schreef -Marc- het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., want de OP is de 1eJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ook sinds ik gebanned ben uit ONZ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
NIET NEE NIET!
Doe het niet, dat zou zooooo jammer zijn, ik post alleen nog maar in WOWom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
moedig hem aan danquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Kansloos, je hebt geen pootje om op te staan.
Je wordt genadeloos afgemaakt als je het doet...
quote:
neequote:
heb je een ONZ ban ja? hoe lang nog?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:47 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik ook sinds ik gebanned ben uit ONZ?
Ik wil de Fok! knokploeg niet voor mijn deur...quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
moedig hem aan danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:48 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
neeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee, ik snap hem helemaal nietquote:
3 maanden nog maarquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
heb je een ONZ ban ja? hoe lang nog?
Dannyquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik wil de Fok! knokploeg niet voor mijn deur...
Kut man, we zijn op pagina 2, nou kan ik niet meer genieten van mijn geniale op!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Oom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Da's zo omquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:48 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
3 maanden nog maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
moeten ze eerst je deur weten te vindenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik wil de Fok! knokploeg niet voor mijn deur...
OMG, wat heb je dan wel niet uitgehaald daarquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:48 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
3 maanden nog maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
3quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Kut man, we zijn op pagina 2, nou kan ik niet meer genieten van mijn geniale op!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dannyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is niet zo moeilijk...quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:49 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
moeten ze eerst je deur weten te vindenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat heb je daar uitgevoerd dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:48 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Maar ik ga je geniale OP nu ook gebruikenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
3om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Gangster smiliequote:Op donderdag 1 juni 2006 14:49 schreef Gebs het volgende:
Als wow dicht gaat gaat deze SC illegaal verder in een ander forumom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pfff, die is 1,50 lang johquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dannyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
JUISTquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:49 schreef Gebs het volgende:
Als wow dicht gaat gaat deze SC illegaal verder in een ander forumom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop