Ja, ik ben enorm benieuwdquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Scan maar in en post maar hier... zou ik zeggen. Eens Dagguz?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:04 schreef BlackSheep het volgende:
Slechte ervaring met mezelf.
Zie je mailquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:35 schreef laurent67 het volgende:
@045casual nog steeds niets van je ontvangen maat, laat me raden, de nederlandse post maakt dezelfde fouten als de duitse post.
Ook met prettig met jouw samen te werken oblivion. Verliep allemaal prima en vlekkeloosquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef Oblivion het volgende:
Snever is prettig om mee zaken te doen!
En hartelijk bedankt voor die kleine attenties die erbij zaten... (batterij en extra spelletje!)
Thumps up!
Kerel het is anno 2006 je hebt toch wel godverdomme internetbankieren. overboeking en klaar het staat er binnen 1 dag op en rara. GEEN FOUTEN.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:36 schreef 045casual het volgende:
Het geld staat bij mij overgemaakt, stuur me je bankdetails nogmaals via de mail dan boek ik het opnieuw via acceptgiro over, mocht het geld dubbel binnenkomen dan ben je vast wel zo netjes om het te retouneren.
mvg
(kan idd niet terugmailen, @home webserver doet al een aantal weken op vreemde momenten raar )
Ik stel voor om samen ff bij 'm langs te gaan. Ik heb zn adresquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:35 schreef laurent67 het volgende:
@045casual nog steeds niets van je ontvangen maat, laat me raden, de nederlandse post maakt dezelfde fouten als de duitse post.
Span anders een civiele rechtzaak aan wegens een wanprestatie.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:22 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Ik stel voor om samen ff bij 'm langs te gaan. Ik heb zn adres
Misschien dat hij me ook niet te pakken krijgt op mn 06..?Dan wil ik wel de moeite nemen om even langs te gaan hoor. Dit is absoluut geen bedreiging. Ik wil gewoon mn geld, zo simpel is hetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Span anders een civiele rechtzaak aan wegens een wanprestatie.
Gozer, heb je er nog steeds vertrouwen in?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:38 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Misschien dat hij me ook niet te pakken krijgt op mn 06..?
De goede ervaring is wederzijds.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:48 schreef Stampurtjuh het volgende:
naar aanleiding van : [TK] Creative soundblaster audigy se 7.1 oem
user : schvvmert
Graag wil ik hem via deze weg bedanken voor de nette reply's op het email verkeer wat wij hadden.
Tevens had de user het pakketje goed ingepakt in een bubbeltjes enveloppe waardoor het de val in mijn brievenbus goed heeft overleefd.
Het pakketje was binnen 1 dag opgestuurd toen hij de betaling binnen had en het lag de volgende dag (vandaag) al op mijn deurmat![]()
Ik had nog een mooie RMA verpakking van Maxtor liggen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:41 schreef Uiteraard het volgende:
Niks dan lof voor Schvvmert:)
perfect ingepakte HD. Snel verstuurd nadat het geld bij hem binnen was.
Dat van die onbereikbare 06 was cynisch bedoelt lieverdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Gozer Mevrouw, heb je er nog steeds vertrouwen in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |