OMG!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:12 schreef laurent67 het volgende:
Onbetrouwbaar figuur 045casual, doe daar GEEN zaken mee! Wacht nu a bijna 4 weken op de spullen. Belooft van alles maar komt afspraken niet na.
[TK] samsung DCB-9401R
Had ik ook al slechte ervaring mee. [V&A] ERVARINGENquote:
Ja getver, ik schijt er nogal van. Probeer je iemand te matsen.. Heb dat ding zelfs eerder opgestuurd , stond hier toch maar. Ik had na zijn bod een ander bod ontvangen van 30 euro hoger. Daar ben ik toen niet op ingegaan omdat ik met 045casualquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Had ik ook al slechte ervaring mee. [V&A] ERVARINGEN
Kijk, dat klinkt goed! Ik zal het ff opzoekenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:25 schreef ElisaB het volgende:
Willen jullie mij even linkjes mailen van de betreffende topics en ff kort vertellen wat het verhaal is (wanneer opgestuurd / geld over gemaakt, wat was de deal, etc...) Graag ook eventuele persoonsgegevens die je van 045casual hebt. Dan ga ik er eens even mee aan de slag
Is goed; ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:44 schreef 045casual het volgende:
@elisaB ik zal je zo spoedig mogelijk terugmailen
Zie je mail voor een CC-tjequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:02 schreef Koenijntje het volgende:
ArnhemCasual:
D800 gekocht van hem -> [TK] Samsung D800
Hij was de headset er vergeten bij te doen. Deze zou hij nazenden.
Na 2 weken krijg ik bericht dat hij is verzonden, maar hij hem in de verkeerde brievenbusgleuf heeft gedaan.
Nu ± 2 maanden later nog steeds geen headset, sprak hem hierop aan op msn. Toen begon hij in breezertaal zijn zogenaamde zusje na te doen en heeft hij me geblokkeerd.
Geen zaken meer mee doen
Mooi zoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:55 schreef Guu het volgende:
Erg goede ervaring met Blacksheep. De dag dat ik het geld overmaakte verstuurde hij meteen de cd's.
Even voor de duidelijkheid.. Ik zet het maar hier, want meneer kan niet reageren via mail...(045 casual) Ik heb je geld nog steeds niet binnen! En ja srry, dan worden mensen toch best wantrouwig! Lijkt me niet zo raar. Die centen heb ik gewoon nodig! Ben ook maar student huh! (tis potver nu al 3 weken geleden)quote:
Je hebt mail. En laten we dit nu direct afhandelen zeg...quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:36 schreef 045casual het volgende:
Het geld staat bij mij overgemaakt, stuur me je bankdetails nogmaals via de mail dan boek ik het opnieuw via acceptgiro over, mocht het geld dubbel binnenkomen dan ben je vast wel zo netjes om het te retouneren.
mvg
(kan idd niet terugmailen, @home webserver doet al een aantal weken op vreemde momenten raar )
Als er op een pakje 1.56 had gemoeten, is de strafporto 2.34 weet ik uit ervaring, andere bedragen zullen ook wel zo in diezelfde orde van grootte extra zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:34 schreef BlackSheep het volgende:
Ah ok, dat komt wel goed dan. Bedankt voor de info!
(Edit: nog even een vraagje. Enig idee hoeveel die kosten bedragen, evenveel als de benodigde postzegels?)
Dankuquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:57 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Als er op een pakje 1.56 had gemoeten, is de strafporto 2.34 weet ik uit ervaring, andere bedragen zullen ook wel zo in diezelfde orde van grootte extra zijn.
Scan maar in en post maar hier... zou ik zeggen. Eens Dagguz?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:36 schreef 045casual het volgende:
Het geld staat bij mij overgemaakt, stuur me je bankdetails nogmaals via de mail dan boek ik het opnieuw via acceptgiro over, mocht het geld dubbel binnenkomen dan ben je vast wel zo netjes om het te retouneren.
mvg
(kan idd niet terugmailen, @home webserver doet al een aantal weken op vreemde momenten raar )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |