Ligt een beetje aan je vrouw. Steek eerst een vinger in dr kont en dan heb je al een beetje een antwoord. Kzou er wel voor gaan dat ze 'leeg' is van binnen. Kan je ook gewoon met de vinger voelen. Ik heb zelf 1 keer meegemaakt dat het gewoon vies was, maar dat was 1 op 60 keer zeg maar. Tis wel zo dat de ene vrouw sterker ruikt dat de andere vrouw.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:43 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik heb de search gebruikt en ben al veel wijzer geworden maar;
Nu wil ik weten van de mensen die anale ervaring hebben.....
Als je gewoon neukt dan krijg je zo'n sexlucht in je kamerNiets mis mee maar dat is zo.
Krijg je dat niet als je anaal neukt? Dat je tijdens de sex dat ruikt?
Dat zal een stuk ranziger ruiken volgens mij...
Er vanuit gaande dat mijn vrouw schoon is etc... (nou daar komen de reacties...) en zij geen klisma ofzo wilt gebruiken, wil ik weten of het niet zo is dat als je neukt je daarna deeltjes "ontlasting" o.i.d. zou zien?
Wij willen het allebei doen, maar zitten met deze twee vragen.
Ik weet dat ik met deze vraag mijn kop in een wespennest steek, want 70% van de antwoorden hier op sexualiteit is allemaal onwijs leuk/grappigmaar goed ik probeer het toch
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:02 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb nog nooit poeplucht geroken...ook die keer dat mij snikkel helemaal onder de stront zat rook ik niets...
Je moet ook niet roken onder de seks, maar roken na de seks.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:02 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb nog nooit poeplucht geroken...ook die keer dat mij snikkel helemaal onder de stront zat rook ik niets...
Ja het klinkt raar maar t is echt zo... Ik doe t altijd wel subtiel... Dus neuk haar gewoon vaginaal en tegelijkertijd vinger ik haar in dr kont en daarna neuk ik dr pas in dr kont.(Dit gaat overigens over mn ex, mn huidige vriendin is NOG anti-anaal).quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:59 schreef fuckbuddy het volgende:
Dat van die vinger kan leuk worden...
Steek je hem erin, je kijkt naar de score...
"Mag ik de handdoek even...."
Nou als je vrouw ook nog nooit in haar kontje is genueckt is dat ook wel de beste manierquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:59 schreef fuckbuddy het volgende:
Dat van die vinger kan leuk worden...
Steek je hem erin, je kijkt naar de score...
"Mag ik de handdoek even...."
Och vertel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:10 schreef JoeyT het volgende:
(Dit gaat overigens over mn ex, mn huidige vriendin is NOG anti-anaal).
Wa kunde gij Vlamingen dat toch mooi omschrijven!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:30 schreef Kizim het volgende:
Kheb bij anaal zelfs nog nooit gemerkt dat er geurtjes vrijkwamen.
En ja, of er kaka-deeltjes meekomen, je moet natuurlijk geen anaal gaan doen wanneer je vriendin 3 dagen niet meer naar het groot wc is kunnen gaan![]()
En stel dat er een bruine substantie aan boord van je lul klimt, dan gewoon ff wegvegen met doekje en verder gaan. Als je er al op voorhand vies van bent, kan je het beter niet doen.
Maar anaal is wel geil ... eens je ervan leert genieten![]()
Ja het kan ruiken, ja als je de boel niet van tevoren opschoont komt er wel eens iets mee.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:43 schreef fuckbuddy het volgende:
Als je gewoon neukt dan krijg je zo'n sexlucht in je kamerNiets mis mee maar dat is zo.
Er vanuit gaande dat mijn vrouw schoon is etc... (nou daar komen de reacties...) en zij geen klisma ofzo wilt gebruiken, wil ik weten of het niet zo is dat als je neukt je daarna deeltjes "ontlasting" o.i.d. zou zien?
Ik weet dat ik met deze vraag mijn kop in een wespennest steek, want 70% van de antwoorden hier op sexualiteit is allemaal onwijs leuk/grappigmaar goed ik probeer het toch
meijse toch? je hoeft het toch niet met spuitbussen te doen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:45 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Je beste vriend voor anale seks.
X marks the spotquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meijse toch? je hoeft het toch niet met spuitbussen te doen?![]()
Een perfect merk glijmiddel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
wat behelst dit pretpakket hier?
Binnenkort met mn fb effe naar de sjop, dus enlighten me
Incl. zaag?quote:
Nee, alleen met spuitbuksenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:49 schreef zoalshetis het volgende:
meijse toch? je hoeft het toch niet met spuitbussen te doen?![]()
godzij dank ik zag je al hannessen met die bussen.quote:
Tis meer dat je dan serieus te werk gaat, het moet zeg maar "spontaan" gebeuren.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
Niks mis met een klysmaatje toch? Je krijgt gvd een lul in je reet maar dat gaat je te ver? Beetje vreemd.
Maar wat heeft het met luchtjes en opgravingen te maken?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een perfect merk glijmiddel.
Gebruikte voorheen nooit glijmiddel, maar sinds ik een keer BodyGlide heb gebruikt, ben ik overstag. Het maakt het nog lekkerder.
Wat je ruikt is hormonen en zweetlucht...sex is sex en die lucht blijf je houdenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:43 schreef fuckbuddy het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |