Dat is jou keuze.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:39 schreef eL. het volgende:
[..]
Het is meer een kwestie van geloven. Om precies te zijn : ik geloof je niet.
Daar heb ik zo mijn twijfels over.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:35 schreef Verlosser het volgende:
Maar het is zeker niet dat ik bang ben ofzo.
Waarom zou je bang moeten zijn? Het is een forum.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar heb ik zo mijn twijfels over.
Och, ik word zelfs irl door mensen gebeld welke me met een gefaked neger accent gaan bedreigen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:43 schreef Woldo het volgende:
[..]
Waarom zou je bang moeten zijn? Het is een forum.
Enige wat ik kan bedenken is dat onze uber coole Kasta zijn oh zo gevreesde powers gaat gebruiken en zijn internet gaat plat leggen.![]()
Bedreigingen zijn voor zielige lui. Als je er al niet tegen kan om op het internet afgezeken te worden heb je geen ruggegraat. Als je mij wil bedreigen kom je maar langs in Deventer en doe je het niet stoer op het internet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Och, ik word zelfs irl door mensen gebeld welke me met een gefaked neger accent gaan bedreigen.
In ieder geval is het natuurlijk heel eenvoudig om mensen af te zeiken op persoonlijke gronden wanneer je zelf onder ene kloon post, die nergens aan gekoppeld kan worden. Je kan dan nergens op 'terug gepakt' worden omdat er geen enkele binding is. Laf dus.
Net zoiets als met een witte puntmuts en een heeeeeeeeeeeeeeele grote groep 1 neger in de brand gaan steken ergens in het zuiden van de VS.
Explain please?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:48 schreef BoNi het volgende:Internet-helden....
Knappe manier van die lieve kleine meid om de dans te ontspringen...
Ja maar ik ben niet zo dom als jij. Onder wat voor account ik ook post, mijn persoonlijke gegevens zijn niet te traceren. Mijn leven speelt zich af in het echt. Je weet wel met echte mensen enzo. Internet is gewoon voor de fun en ik plaats dan ook geen gegevens als telefoonnummer en adres.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Och, ik word zelfs irl door mensen gebeld welke me met een gefaked neger accent gaan bedreigen.
In ieder geval is het natuurlijk heel eenvoudig om mensen af te zeiken op persoonlijke gronden wanneer je zelf onder ene kloon post, die nergens aan gekoppeld kan worden. Je kan dan nergens op 'terug gepakt' worden omdat er geen enkele binding is. Laf dus.
Net zoiets als met een witte puntmuts en een heeeeeeeeeeeeeeele grote groep 1 neger in de brand gaan steken ergens in het zuiden van de VS.
Wat heb je tegen op StefanP ? die woont daar gewoon en dat heet 'integratie', je aanpassen aan de lokale cultuur.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Fijn dat je dat erachter zet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:52 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zo dom als jij. Onder wat voor account ik ook post, mijn persoonlijke gegevens zijn niet te traceren. Mijn leven speelt zich af in het echt. Je weet wel met echte mensen enzo. Internet is gewoon voor de fun en ik plaats dan ook geen gegevens als telefoonnummer en adres.
Voel je je aangesproken?quote:
Dat zeg ik. Je bent laf.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:52 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zo dom als jij. Onder wat voor account ik ook post, mijn persoonlijke gegevens zijn niet te traceren. Mijn leven speelt zich af in het echt. Je weet wel met echte mensen enzo. Internet is gewoon voor de fun en ik plaats dan ook geen gegevens als telefoonnummer en adres.
Ik denk het ook. Maar... spannender wordt het niet begrijp ik?quote:
Man.. dat doet me denken aan 'Secret Window'quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dit herinnert me er aan, ik moet niet vergeten om Harry Mülisch aan te klagen voor het feit dat hij het manuscript van een door mij geschreven boek gestolen heeft. Zie hier het onomstotelijke bewijs:
[afbeelding]
Je douche uitsoppen is inderdaad vele malen spannender.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Maar... spannender wordt het niet begrijp ik?
Dan ga ik verder met de douche uitsoppen.
Das het enige waar hij goed in isquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:09 schreef Woldo het volgende:
[..]
Je douche uitsoppen is inderdaad vele malen spannender.
Hoe lullig ook voor het topic, het is helaas wel zoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:09 schreef Woldo het volgende:
Je douche uitsoppen is inderdaad vele malen spannender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |