Ah.. Nee.quote:
Ja joh, Zweetneger!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:20 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ah.. Nee.
Ik kwam gisteren zo rond 17:20 thuis van werken, ging eten koken, terwijl ik dat op aan het smikkelen was keek ik even op Fok!, zag dit topic, tikte snel die post, maakte screenshot en voor 18:00 uur was ik weer weg om voetbal te kijken bij vrienden. Jij denkt dat ik in 5 minuten dat op het internet heb opgezocht of heb zitten fotoshoppen?![]()
Zweetneger had het ook in 5 minuten gevonden. Maar persoonlijk denk ik dat je al wist hoe het moet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:20 schreef Woldo het volgende:
Ah.. Nee.
Ik kwam gisteren zo rond 17:20 thuis van werken, ging eten koken, terwijl ik dat op aan het smikkelen was keek ik even op Fok!, zag dit topic, tikte snel die post, maakte screenshot en voor 18:00 uur was ik weer weg om voetbal te kijken bij vrienden. Jij denkt dat ik in 5 minuten dat op het internet heb opgezocht of heb zitten fotoshoppen?![]()
Jij denkt dat wij zo naief zijn om te geloven dat alles wat jij post WEL de waarheid is?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:20 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ah.. Nee.
Ja, je hebt helemaal gelijk. Zulke dingen vind ik namelijk mateloos interessant om te weten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:27 schreef eL. het volgende:
[..]
Zweetneger had het ook in 5 minuten gevonden. Maar persoonlijk denk ik dat je al wist hoe het moet.
Ik zou je misschien geloven als je mannentestikels had en het gewoon onder je originele account zou postenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:27 schreef Verlosser het volgende:
Nee mensen Woldo heeft gelijk. Die Kotsta is een dermate fake figuur dat het niet anders kan. Jullie weten toch dat die loser is ontslagen als callcenter-medewerker bij @Home? En ook als Fok-moderator mocht hij niet aanblijven. Normaal nemen mensen ontslag als moderator maar hij krijgt het voor elkaar om ontslagen te worden. Luister niet naar die onzinverhalen van die kotsta want hij is een mega-loser.
He daar hebben we Guus Meeuwis on crack. Onze schipper. Nee jij bent hoogbegaafd he dat je voor matroos aan het leren bent.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:23 schreef hermandeperman het volgende:
Uit de posts van "Verlosser" blijkt wel dat zijn vermogen tot flamen gelijk is aan dat van een 7-jarige
Lekker boeiend, hij post onder een andere naam, en jij post onder die naam. Nou ik had het wel geweten hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou je misschien geloven als je mannentestikels had en het gewoon onder je originele account zou posten
Ik denk ik zet het even vet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:29 schreef Woldo het volgende:
Ja, je hebt helemaal gelijk. Zulke dingen vind ik namelijk mateloos interessant om te weten.
Ik weet, ik ben blond, maar hier kan ik echt geen kaas van maken. Wat bedoel je? Dat iedereen hier onder een nick post?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:32 schreef Woldo het volgende:
[..]
Lekker boeiend, hij post onder een andere naam, en jij post onder die naam. Nou ik had het wel geweten hoor.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:30 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat ik altijd zo triest vind? Users die andere users voor loser of wat dan ook uit lopen maken met een ondertoon waar ontzettend veel frustratie uit spreekt.
Als jij het daardoor duidelijker vindt om met je jampot glazen te zien moet je dat vooral doen.quote:
je zou het bijna denken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:32 schreef CasB het volgende:
Waarschijnlijk is de Verlosser een kloon van Kasta zelf
Het gaat niet alleen om mij natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:34 schreef Woldo het volgende:
Als jij het daardoor duidelijker vindt om met je jampot glazen te zien moet je dat vooral doen.
Wat maakt dat nou uit ? Ik heb inderdaad wel meerdere accounts maar om niet nader te noemen redenen post ik daar niet onder. Maar het is zeker niet dat ik bang ben ofzo. Feit blijft dat die kotsta een zielig figuur is.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou je misschien geloven als je mannentestikels had en het gewoon onder je originele account zou posten
Nee wat ik bedoel is dit. Verlosser post met een dupe blijkbaar en die andere kabouter met 1 van de lompste namen die je maar kan verzinnen. Snappie blontje?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik weet, ik ben blond, maar hier kan ik echt geen kaas van maken. Wat bedoel je? Dat iedereen hier onder een nick post?
Nou, net aan hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:36 schreef Woldo het volgende:
[..]
Nee wat ik bedoel is dit. Verlosser post met een dupe blijkbaar en die andere kabouter met 1 van de lompste namen die je maar kan verzinnen. Snappie blontje?![]()
Blijkbaar ben jij de enige die de functie van de 'quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:35 schreef eL. het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om mij natuurlijk.. terug
Het is meer een kwestie van geloven. Om precies te zijn : ik geloof je niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:37 schreef Woldo het volgende:
Blijkbaar ben jij de enige die de functie van de '' smiley niet door hebt en de sarcasme niet snapt.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |