Inderdaad.quote:
En toch wacht ik in spanning op Kosta's reactiequote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Alleen jammer dat het dan weer met een rel kloontje moet en 'verlosser' te schijterig is om met zijn normale account een kneuterig verhaaltje te tikken.
* geeft z'n krantje aan t-8onequote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:30 schreef t-8one het volgende:
[..]
En toch wacht ik in spanning op Kosta's reactie![]()
Doe ook ff een zakje chippies dan.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:32 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
* geeft z'n krantje aan t-8one
Ik heb hem uit. Hou me plek ff vrij, dan haal ik bier.
Zie ik hier een verkapte Date-verzoek?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:34 schreef Verlosser het volgende:
He Kotsta hier een wat realistischere versie van jouw profiel:
Ik ben niet arrogant, ik beschik echter over voldoende zelfkennis en weet simpelweg wat ik kan en uiteraard wat ik niet kan.
Dat ik toevallig bijna alles niks kan valt mij echter niet te verwijten.
Ik ben geen homo, dat gezeik tegen vrouwen komt voornamelijk omdat ik 99% ervan niet respecteer kan krijgen vanwege hun mijn minimale beoordelings- en inlevingsvermogen, intelligentie, geestelijke weerbaarheid, manipulatieve vaardigheden, realisme, openheid en directheid en ongelofelijke hondekop.
De vrouw man die mij afdoende tegenstand kan bieden zal dan ook op handen gedragen worden.
Ik heb toch echt vrienden; ik schijn zelfs populai:r te zijn, waarschijnlijk omdat ik diezelfde vrienden dus in het weekend drank voorzet een gratis pijpbeurt geef, maar dat terzijde.
Ik heb echter wel een hekel aan vriendschappen en ben dan ook zeer kritisch, voor de vrienden die ik heb ga ik echter door het vuur de kringspier...Onvoorwaardelijk...
De mensen die het er niet eens mee zijn leg ik het zwijgen op laat ik lachen door m'n broek te laten zakken of door ze verbaal de mond te snoeren.
Tevens heb ben ik een grafhekel aan onoprechte, dan wel liegende mensen homo, vandaar dat ik mezelf daarvan distantieer haat.
tegenstand ben je iig wel aan het biedenquote:De vrouw man die mij afdoende tegenstand kan bieden zal dan ook op handen gedragen worden.
quote:
Het is wachten op de M.E.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:50 schreef -Marc- het volgende:
Ik hoorde dat men hier aan het rellen is?
Het is in ieder geval een close call ...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:59 schreef Hammet het volgende:
Persoonlijk vind ik Verlosser nog zieliger dan Kasta
Dat mag jij vinden Hamkaas. Weet je begeleider trouwens dat je alleen achter de computer zit?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:59 schreef Hammet het volgende:
wat maakt dat nou uit, rel = relquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:59 schreef Hammet het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:50 schreef -Marc- het volgende:
Ik hoorde dat men hier aan het rellen is?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Alleen jammer dat het dan weer met een rel kloontje moet en 'verlosser' te schijterig is om met zijn normale account een kneuterig verhaaltje te tikken.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:59 schreef Hammet het volgende:
En iedereen relt met iedereen!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:08 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden Hamkaas. Weet je begeleider trouwens dat je alleen achter de computer zit?
Ik kan ook een document maken met dezelfde tekst.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:05 schreef Woldo het volgende:
Kasta, ga even ergens anders proberen op te scheppen wil je?
Je bent zelf degene die het gejat heeft. Begin 2002, toen ik in de eerste van de ICT (:')) zat heb ik die tekst geschreven samen met een kerel uit me klas, in de tijd dat we ook 'Stiens' zijn CU2 hebben gemaakt (Je moet wat als je ICT doet heRemember it Vincent? Voor als je dit leest
). Dit heeft een jaar ofzo in mijn CU2 gestaan. Kan ik nu niet meer bewijzen aangezien je CU2 blijkbaar wordt verwijderd als je hem niet meer gebruikt. Jammer dat ik het niet eerder op je profiel heb zien staan, had ik toch maar meer moeten gaan Fokken i.pv. een leven hebben.
Echter heb ik deze tekst wel opgeslagen op mijn PC staan. Hierbij een screenshot van de eigenschappen waar overduidelijk de datum te zien waarop hij gemaakt is, wat trouwens ver voor jou fotoboek datum is. Kortom wie is hier nou zielig? Ga jij maar weer terug naar je nerd ICT hoekje proberen dingen te jatten van andere en ga dit niet afschuiven op Queen Bee die dit van mij gekregen heeft omdat ze een goede vriendin van me is. Mensen die me kennen, volgens mij niemand op dit forum behalve Queen Bee en Vincent, weten dat die tekst volkomen op mij van toepassing is.
http://i2.tinypic.com/11bjlev.jpg
Oh en voor de noobs onder ons, de iets nieuwere 'gemaakt op' datum komt doordat het toen destijds gekopieerd is vanaf mijn nog oudere pc naar mijn huidige, nog steeds oude hoestbak.
En nu off voor een WK borrel.Hup Holland
Ik check dit topic van et weekend wel weer als ik tijd heb voor je hoeren reactie "Castanova".
Dat zou blijkbaar kunnen, als ik al wist waar de neuq je het over had.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:14 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik kan ook een document maken met dezelfde tekst.
Attribute changer erover, en je zou denken dat ik hem echt op die dag/tijd heb gemaakt.
Zegt dus geen moet.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:16 schreef Woldo het volgende:
[..]
Dat zou blijkbaar kunnen, als ik al wist waar de neuq je het over had.![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.adobe.com/nl/products/photoshop/
http://www.febooti.com/pr(...)ange-file-dates.html
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:06 schreef Verlosser het volgende:
Shit wat ben jij een zielig hoop verdriet zeg. Hoe noem je jezelf? Kotstanova? Mislukt als callcenter-operator en nou gaan zeuren dat iemand jouw gejatte tekst heeft gekopieerd. Zat bij je geboorte de navelstreng wat te strak over die lelijke hondekop van je waardoor je een acute zuurstoftekort hebt opgelopen? Of ging er iets fout bij de abortus waardoor je anaal ter wereld bent gekomen? Een beetje opscheppen dat je een wijk plat kan leggen. Je moeder zeker als ze uit haar bed rolt ja, dan ligt de wijk wel plat. Dat geloof ik graag. Ik heb trouwens gehoord dat je moeder op dieet is en dat ze tegenwoordig nog maar 6 op de schaal van richter weegt klopt dit? En je schrijft dat je 99% van de vrouwen niet respecteert? Je bedoelt zeker dat je 99% niet kan krijgen of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |