quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:33 schreef Verlosser het volgende:
Shit man, ik corrigeer mezelf binnen 2 seconden en er staan al opmerkingen op. Zitten jullie met je neus tegen het beeldscherm mijn reacties aan het lezen ofzo? Wacht ik zal nog een foutje maken kijken wie de snelste is: Ik gaad naar huis
haha, wat grappig, ik moet er bijna van lachenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:33 schreef Verlosser het volgende:
Shit man, ik corrigeer mezelf binnen 2 seconden en er staan al opmerkingen op. Zitten jullie met je neus tegen het beeldscherm mijn reacties aan het lezen ofzo? Wacht ik zal nog een foutje maken kijken wie de snelste is: Ik gaad naar huis
ok,quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dan laat ik me wel ff horen, kunnen juliie ff op mij kankeren, dat zit ie zo vol
GO![]()
Je hoeft geen bewuste fouten te maken, onbewust maak je er al meer dan voldoende....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:33 schreef Verlosser het volgende:
Oeh, die vind ik eerlijk gezegd best goed. Ga doorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:35 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
ok,
You forgot the 'wanna' in you name......
Ik heb dit topic gebookmarked, want deze geniale opmerking dient bewaard te blijven voor het nageslacht.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:28 schreef Verlosser het volgende:
Het interesseert me net zoveel als jouw moeder per uur kost
He dat zei je vader ook tegen je moeder toen je werd geborenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:35 schreef BoNi het volgende:
[..]
Je hoeft geen bewuste fouten te maken, onbewust maak je er al meer dan voldoende....
Queen Bee Wanna **** ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:35 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
ok,
You forgot the 'wanna' in you name......
Totally n00b 1998 opmerkingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:36 schreef Verlosser het volgende:
[..]
He dat zei je vader ook tegen je moeder toen je werd geboren
Ter info: voor nageslacht heb je een vrouw nodig. Daar had je nog niet aan gedacht hequote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:36 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik heb dit topic gebookmarked, want deze geniale opmerking dient bewaard te blijven voor het nageslacht.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:36 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Kijk.......euhhhh ok [d'r bestaat geen smiley hiervoor.....]quote:
In dat geval hoeven we niet bang te zijn voor nog meer Verlossers.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:38 schreef Verlosser het volgende:
Ter info: voor nageslacht heb je een vrouw nodig.
Ik vergeef het je deze keerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:41 schreef Woldo het volgende:
Zit zonder inspiratie atm. Sorry.
Nog zo`n totally n00b opmerkingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:38 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Daarom past ie ook zo goed bij jouw kapsel
Nee sorry wat ik zei dat je voor nageslacht een vrouw nodig hebt klopt niet want jij bent er ook bedenk ik me net. Als je je kwakje over een hoop stront spuit krijg je zoiets als jij maar dan knapper.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:39 schreef chibibo het volgende:
[..]
In dat geval hoeven we niet bang te zijn voor nog meer Verlossers.
Ik doe niet eens meequote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:43 schreef Scorpie het volgende:
Magoed, zoals ik het nu dus zie is het Woldo, kloon Verlosser en Queen_Bee tegen Kastanova, correct?
Fucking great, ik word er stil van.... Helemaal zelf verzonnen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:36 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Nee Kotsta is daklozenkranten aan het verkopen dus hij doet nog niet mee. Als hij genoeg heeft verdiend voor een spuit, kruipt hij weer achter de computerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:43 schreef Scorpie het volgende:
Magoed, zoals ik het nu dus zie is het Woldo, kloon Verlosser en Queen_Bee tegen Kastanova, correct?
Het was toch iedereen tegen Kasta?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:43 schreef Scorpie het volgende:
Hier sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:45 schreef Woldo het volgende:
Ik heb helemaal niks tegen Kastanova, sterker nog, hij kan soms wel grappig uit de hoek komen. Maar hij moet niet mijn tekst gaan claimen en dan poor little Queen Bee gaan beschuldigen van diefstal.
tjah, de rel viel een beetje tegen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:48 schreef Woldo het volgende:
Nou hop, vol dan maar eens?
Wat?? is zij de reden dat dit topic er is?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:45 schreef Woldo het volgende:
Ik heb helemaal niks tegen Kastanova, sterker nog, hij kan soms wel grappig uit de hoek komen. Maar hij moet niet mijn tekst gaan claimen en dan poor little Queen Bee gaan beschuldigen van diefstal.
Lees je niks? Die tekst is van Woldo en 't onderste van Hans Teeuwen. Bij mijn weten is Kasta ofzo, weet z'n naam niet, geen van beide personen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:49 schreef Verlosser het volgende:
Hee ik zie dat de persoon waarover het topic gaat aanwezig is. Hee Queenie heb je de tekst nou van Kotsta gejat of niet? Vertel vertel
Dit was toch een goede post opkrik voor mijn toch al geweldige aantal posts die ik heb.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:51 schreef Sapientiea het volgende:
Nou komop boys and girlz het topic zit bijna vol!
Nou dat is dan duidelijk. Kotstanovo is een echt een MEGA loser.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Lees je niks? Die tekst is van Woldo en 't onderste van Hans Teeuwen. Bij mijn weten is Kasta ofzo, weet z'n naam niet, geen van beide personen.
Dus nee, ik heb het niet van hem gejat. Sterker nog, ik heb zijn profiel nog nooit bekeken![]()
Jij ook Waldoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:55 schreef Woldo het volgende:
Anyways, ik ga maar eens op huis aan. Tot mijn volgende werkdag stelletje Fokkers.
Vrees dat je je pagina 3 dus niet krijgtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:55 schreef Woldo het volgende:
Anyways, ik ga maar eens op huis aan. Tot mijn volgende werkdag stelletje Fokkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |