zie jequote:Op donderdag 1 juni 2006 13:22 schreef -Marc- het volgende:
Geef mijn dat scherm danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kom maar, kom maar!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
zie jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
XQZ-me?quote:
correctie: groene dino!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:21 schreef Gebs het volgende:
[..]
De ridder op de witte dinoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:23 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
XQZ-me?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wil je met me trouwenquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:26 schreef Gebs het volgende:
[..]
Wil je met me trouwenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:27 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wordt helemaal emotioneel....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar natuurlijk mijn liefste!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wil je met me trouwen?quote:
Is helemaal gelukkigquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:27 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wordt helemaal emotioneel....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar natuurlijk mijn liefste!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:29 schreef XQZ-me het volgende:
okay hoeveel mensen wilde er hier met me trouwen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:28 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zie je wel, je geeft niets om me!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
alleen ikke nog... maar Gebs vind dat goed want ik ben Webs!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:29 schreef XQZ-me het volgende:
okay hoeveel mensen wilde er hier met me trouwen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je dacht zeker dat ik het toch niet zou lezen, hè, hè?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:29 schreef XQZ-me het volgende:
ik accepteer de cookies.
de mijne heeft ook nog witte stippen!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:30 schreef XQZ-me het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik wilde niemand kwetsen....vond de groene dino gewoon zo mooi.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja maar....ja maar......quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je dacht zeker dat ik het toch niet zou lezen, hè, hè?
Ook al een slotje aanvragen op ons topic...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!! Doe het niet!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:31 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ja maar....ja maar......
* XQZ-me springt van rots af!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kut joolzquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:31 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ja maar....ja maar......
* XQZ-me springt van rots af!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
<insert polssnijd smiley, wederomquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:32 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
kut joolzom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als je mijn dino mooi vind mag je hem hebbenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:33 schreef XQZ-me het volgende:
ik zag het vandaag toch al niet meer zitten....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb speciale banners!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:33 schreef XQZ-me het volgende:
ik zag het vandaag toch al niet meer zitten....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je van een rots afspringt gaan we in ieder gavel samenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:33 schreef XQZ-me het volgende:
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop