zie jequote:Op donderdag 1 juni 2006 13:22 schreef -Marc- het volgende:
Geef mijn dat scherm danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kom maar, kom maar!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
zie jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
XQZ-me?quote:
correctie: groene dino!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:21 schreef Gebs het volgende:
[..]
De ridder op de witte dinoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:23 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
XQZ-me?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wil je met me trouwenquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:26 schreef Gebs het volgende:
[..]
Wil je met me trouwenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:27 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wordt helemaal emotioneel....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar natuurlijk mijn liefste!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wil je met me trouwen?quote:
Is helemaal gelukkigquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:27 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wordt helemaal emotioneel....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar natuurlijk mijn liefste!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:29 schreef XQZ-me het volgende:
okay hoeveel mensen wilde er hier met me trouwen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:28 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zie je wel, je geeft niets om me!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
alleen ikke nog... maar Gebs vind dat goed want ik ben Webs!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:29 schreef XQZ-me het volgende:
okay hoeveel mensen wilde er hier met me trouwen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je dacht zeker dat ik het toch niet zou lezen, hè, hè?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:29 schreef XQZ-me het volgende:
ik accepteer de cookies.
de mijne heeft ook nog witte stippen!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:30 schreef XQZ-me het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik wilde niemand kwetsen....vond de groene dino gewoon zo mooi.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja maar....ja maar......quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je dacht zeker dat ik het toch niet zou lezen, hè, hè?
Ook al een slotje aanvragen op ons topic...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!! Doe het niet!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:31 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ja maar....ja maar......
* XQZ-me springt van rots af!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kut joolzquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:31 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ja maar....ja maar......
* XQZ-me springt van rots af!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
<insert polssnijd smiley, wederomquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:32 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
kut joolzom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als je mijn dino mooi vind mag je hem hebbenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:33 schreef XQZ-me het volgende:
ik zag het vandaag toch al niet meer zitten....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb speciale banners!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:33 schreef XQZ-me het volgende:
ik zag het vandaag toch al niet meer zitten....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je van een rots afspringt gaan we in ieder gavel samenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:33 schreef XQZ-me het volgende:
ik accepteer de cookies.
Vandaag hebben we het 40e deel jubileum topic!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:34 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb speciale banners!
Die vrolijken je wel op!
* troostquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:34 schreef XQZ-me het volgende:
ik accepteer de cookies.
* XQZ-me huilt
Aaah kom maar meisquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:34 schreef XQZ-me het volgende:
ik accepteer de cookies.
* XQZ-me huilt
* Jo0Lz omhelsen doet...quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:34 schreef XQZ-me het volgende:
ik accepteer de cookies.
* XQZ-me huilt
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:35 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
* troostom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Jo0Lz schopt paupers wegquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:35 schreef Gebs het volgende:
[..]
Aaah kom maar meisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou moe, wij zijn er voor je!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:36 schreef XQZ-me het volgende:
naja zal jullie er niet teveel mee lastig vallen....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
naja... bijna relatie-breuk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nou moe, wij zijn er voor je!
Vertel het, dat lucht vast op...
DE KLOOTZAKquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:37 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
naja... bijna relatie-breuk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is wel minderquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:37 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
naja... bijna relatie-breuk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Troost gebsquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:37 schreef Gebs het volgende:
* Gebs zit zielig in een hoekje weggetrapt door de restom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
geen tijd voor grappenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:39 schreef c0nd0r het volgende:
Hou is opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:39 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
geen tijd voor grappenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
speikt ook in FoBoquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:39 schreef Gebs het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
c0nd0r --> FoBoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
OK!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:39 schreef Gebs het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
c0nd0r --> FoBoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet XQZ-me is net de'r hart aan het luchtenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel!.
ik zeg gewoon even waarom het vandaag mijn dag niet is. that's all.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:40 schreef Gebs het volgende:
[..]
Niet XQZ-me is net de'r hart aan het luchtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sterkte, we duimen allemaal voor je hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:40 schreef XQZ-me het volgende:
nagoed, vanavond wordt er gepraat....en dan zie ik wel verder.
ik hoop dat het goed komt...quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:40 schreef XQZ-me het volgende:
nagoed, vanavond wordt er gepraat....en dan zie ik wel verder.
Ik zag hetquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:40 schreef Gebs het volgende:
[..]
Niet XQZ-me is net de'r hart aan het luchtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en wat zeggen we dan?!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zag hetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorry Femke..quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:43 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
en wat zeggen we dan?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sorry Femke..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jah he!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:45 schreef c0nd0r het volgende:
Trouwens Sjoel.. Ziet er goed uit mênom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Daar maak ik graag een uitzondering voorquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
TS waardigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik maak van 50!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:47 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
TS waardigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sorry Femke..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
suc6quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:48 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ben nu weer bezig met project....dus kan niet veel meer reageren.
Veel succes met werken danquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:48 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:48 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
wasser eigenlijk met je gezicht gebeurd?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:48 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
Werkzeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Voelt..quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
wasser eigenlijk met je gezicht gebeurd?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
AHAhOEHOAHAHAAAAAquote:
allemaal cijfertjes!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
AHAhOEHOAHAHAAAAAom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neeeeeee, niet wéér!.quote:
beetje enggquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:50 schreef c0nd0r het volgende:
waar HEB je het overom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
staat er nou 01 of 10?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Neeeeeee, niet wéér!.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
10010110quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:51 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
staat er nou 01 of 10?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat betekend dat in bi-sexuele code?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
10010110om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat zit je haar leuk, neucken?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:52 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
wat betekend dat in bi-sexuele code?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dat in 8 bitquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wat zit je haar leuk, neucken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kun je mij nog meer zinnetjes leren!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wat zit je haar leuk, neucken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:53 schreef Gebs het volgende:
[..]
En dat in 8 bitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
01101101quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:53 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
kun je mij nog meer zinnetjes leren!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat is?quote:
Neequote:Op donderdag 1 juni 2006 13:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
dat is?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
I like it when you talk binair to me prrrrauwquote:
10011010quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:58 schreef Gebs het volgende:
[..]
I like it when you talk binair to me prrrrauwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
10011010om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
wat betekend het nou?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Neeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inclusiefquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
alleen: Nee?
01110010 01110101 01110111quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
alleen: Nee?
Wat hij zegtquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:03 schreef Gebs het volgende:
[..]
Inclusiefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.natuurlijkJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja maar 01001011 11010110quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:04 schreef -Marc- het volgende:
[..]
01110010 01110101 01110111om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
leg uit!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:04 schreef -Marc- het volgende:
[..]
01110010 01110101 01110111om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
smakelijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:05 schreef XQZ-me het volgende:
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop