quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
yoehoe daar ben ik weer
Graag zou ik met haar in contact komen en ga dit jaar dan ook naar betreffende beursquote:klasse SPECIAL
lengte 1,69
confectie 26
schoenmaat 38
bh-maat 70B
kleur haar blond
kleur ogen bruin
geboren 10-11-1985
niet zo enthousiast hequote:
Weblog van de linker heb ik trouwens al welquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:49 schreef c0nd0r het volgende:
[afbeelding]
Dit is ze danze stond vorig jaar November op de Gamexpo waar ik helaas niet heen was.
Na het zien van deze foto was ik verkocht! Beeldschoon en liev.
Na enig speurwerk kwam ik erachter dat ze gecast is door dutchcasting.nl waar ze bekend staat als Nina P.
[..]
Graag zou ik met haar in contact komen en ga dit jaar dan ook naar betreffende beurs.
Alleen is er niet veel over haar te vinden.
Mijn zoektocht gaat verder..
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:49 schreef c0nd0r het volgende:
[afbeelding]
Dit is ze danze stond vorig jaar November op de Gamexpo waar ik helaas niet heen was.
Na enig speurwerk kwam ik erachter dat ze gecast is door dutchcasting.nl waar ze bekend staat als Nina P.
[..]
Graag zou ik met haar in contact komen en ga dit jaar dan ook naar betreffende beurs.
welke van de 3?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:49 schreef c0nd0r het volgende:
[afbeelding]
[..]
JIj ook alquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
yoehoe daar ben ik weer
die middelste>?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:49 schreef c0nd0r het volgende:
[afbeelding]
[..]
dan moet van de andere drie ook best kunnenquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Weblog van de linker heb ik trouwens al wel.
goed he, ik ook pas netquote:
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:51 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan moet van de andere drie ook best kunnen
tis een keus...quote:
Nu ben ik wanhopigquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.
En mijn Google skills zijn master maar...
valt misschien toch een beetje tegenquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.
En mijn Google skills zijn master maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |