quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
yoehoe daar ben ik weer
Graag zou ik met haar in contact komen en ga dit jaar dan ook naar betreffende beursquote:klasse SPECIAL
lengte 1,69
confectie 26
schoenmaat 38
bh-maat 70B
kleur haar blond
kleur ogen bruin
geboren 10-11-1985
niet zo enthousiast hequote:
Weblog van de linker heb ik trouwens al welquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:49 schreef c0nd0r het volgende:
[afbeelding]
Dit is ze danze stond vorig jaar November op de Gamexpo waar ik helaas niet heen was.
Na het zien van deze foto was ik verkocht! Beeldschoon en liev.
Na enig speurwerk kwam ik erachter dat ze gecast is door dutchcasting.nl waar ze bekend staat als Nina P.
[..]
Graag zou ik met haar in contact komen en ga dit jaar dan ook naar betreffende beurs.
Alleen is er niet veel over haar te vinden.
Mijn zoektocht gaat verder..
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:49 schreef c0nd0r het volgende:
[afbeelding]
Dit is ze danze stond vorig jaar November op de Gamexpo waar ik helaas niet heen was.
Na enig speurwerk kwam ik erachter dat ze gecast is door dutchcasting.nl waar ze bekend staat als Nina P.
[..]
Graag zou ik met haar in contact komen en ga dit jaar dan ook naar betreffende beurs.
welke van de 3?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:49 schreef c0nd0r het volgende:
[afbeelding]
[..]
JIj ook alquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
yoehoe daar ben ik weer
die middelste>?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:49 schreef c0nd0r het volgende:
[afbeelding]
[..]
dan moet van de andere drie ook best kunnenquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Weblog van de linker heb ik trouwens al wel.
goed he, ik ook pas netquote:
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:51 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan moet van de andere drie ook best kunnen
tis een keus...quote:
Nu ben ik wanhopigquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.
En mijn Google skills zijn master maar...
valt misschien toch een beetje tegenquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.
En mijn Google skills zijn master maar...
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:53 schreef Gebs het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel lunchen zoals gister besproken
je kent haar?quote:
? vertel....quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:53 schreef Gebs het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel lunchen zoals gister besproken
Dat heb jij gedaan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
gewoon het casting bureau bellen!![]()
Google!quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zeg c0nnie, zoek eens meer foto's van die chickies
je bent al goed bezig geweest merk ik, heb je ook al contact?quote:
Ik zocht die galerij van toen al echt heul veul foto's!quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zeg c0nnie, zoek eens meer foto's van die chickies
rozijntje.web-log.nlquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:56 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je bent al goed bezig geweest merk ik, heb je ook al contact?
hij is er toe in staatquote:
anders kom je het nooit te weten!quote:
Ik weet ook haar achternaam woonplaats en thuistel.quote:
ik zou een kut niet anne-ro noemenquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
anders kom je het nooit te weten!
ik werk op een projectbureau en hebben vaak contact met casting bureaus als deze!
en je bent er niet eens langs gereden?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik weet ook haar achternaam woonplaats en thuistel..
Toen ik naar Arie en Silvester ging in Dronten zat ik 5 min van haar af met de auto.
Dus de bottomline:quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik weet ook haar achternaam woonplaats en thuistel..
Toen ik naar Arie en Silvester ging in Dronten zat ik 5 min van haar af met de auto.
* klikt op gamer.nl op mijn bladwijzerquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zocht die galerij van toen al echt heul veul foto's!
Maar kan niet weer vinden!.
Stonden op gamer.nl.
M'n vriendin was erbijquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en je bent er niet eens langs gereden?
een kutkind danquote:
Ik heb haar met mijn vriendin bezig zien gaan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:59 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dus de bottomline:
Je hebt haar niet geneuckt?
Zoon zou heulemaal lulllig zijn hè?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
een kutkind dan
gefeliciteerd met je dochter
nog niet joh. heb d'r moeder nog niet eens gevondenquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
een kutkind dan
gefeliciteerd met je dochter
MSN, telefoonnr.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:01 schreef ErwinEHVNL het volgende:
wat moet je nog mer weten?!
Jammerquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
even tuusendoor:
mijn boek is binnenwoehoe
ik denk de delta deceptie (ofzoiets)quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Welke lees je daarna?. Dan begin ik daar vast in.
oh crapquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik denk de delta deceptie (ofzoiets)
ik kan wel opvragen op welke beurzen dat ze staat!quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
MSN, telefoonnr..
Op z'n minst of ze dit jaar weer op die beurs staat!.
Dan ben je echt mijn heldquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:05 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik kan wel opvragen op welke beurzen dat ze staat!![]()
ja!quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:05 schreef VASND het volgende:
Jullie alweer bezig voor een hoge dagscore?
we zij ooit wel iets anders?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:05 schreef VASND het volgende:
Jullie alweer bezig voor een hoge dagscore?
o.quote:
discretie? ben je ziek geworden?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan ben je echt mijn held.
Mail wel even voor discretie enzo.
Gmail please.
presentatie komt op de vierde plekquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:07 schreef VASND het volgende:
[..]
o.
Ik geen tijd heb.
Feest, Examenbarbeque, bier, en PRESENTATIE![]()
Nadat ze het lijk hebben onderzocht..quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
* legt bernini mystery opzij en besteld gelijk delta deceptie
Jaa kom op!.quote:
hoofdstuk 1 kan ik denk ik beter overslaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nadat ze het lijk hebben onderzocht...
Het moet wel leuk blijvenquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jaa kom op!.
Ik wil niet dat zoeen meisje gestalkt enzo gaat worden omdat iemand maar zo die gegeven op internet gooit.
Mailen maar, deed ik immers ook.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jaa kom op!.
Ik wil niet dat zoeen meisje gestalkt enzo gaat worden omdat iemand maar zo die gegeven op internet gooit.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hoofdstuk 1 kan ik denk ik beter overslaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |