Een doos negerzoenen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:54 schreef nikky het volgende:
Ik heb een boodschappenlijstje nodig.
Zure bommenquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:54 schreef nikky het volgende:
Daar kom ik het weekend niet mee door heur. De doorgestreepte dingen heb ik al.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een doos negerzoenen.
Een witte reep chocolade.
Een pak Spa Fruit Appel & Kers.
Een pakje aardbeienthee.
Moeten we dat ook al gaan photshoppen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:54 schreef nikky het volgende:
Oh, ik dacht alleen voor vanavond, hihi.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Daar kom ik het weekend niet mee door heur. De doorgestreepte dingen heb ik al.
Er is nog een vacature open voor CULquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:18 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Neuh, ik zie een eend het liefst zo:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zure bommen
Slagroom
Aardbeidie groeien in de tuin
Zure snoepjes
Veeel koffie![]()
!!!
Een mijn geheim, intiem, viva, madelief(of was het margriet), prive, weekend, story, party en de LindaIk zit op FOK!
Koekjes
c h o c o l a d e ! ! ! Weet ik nog niet.![]()
Neem voor mij even een pizza hawaii mee. En die mars dingen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Daar kom ik het weekend niet mee door heur. De doorgestreepte dingen heb ik al.
[ 11:52:44 ] «nikky» ik moet heulgaar niet zoveel snoepenquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:54 schreef nikky het volgende:
Je word toch een moeder? Een oud wijf die chocolade koekjes op een schaal legt, koffie heeft, een pot zure bommen op tafel zet met een bus slagroom en vervolgens de meest stomme tijdschriften gaat lezen?quote:
Vage moeder heb jijquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je word toch een moeder? Een oud wijf die chocolade koekjes op een schaal legt, koffie heeft, een pot zure bommen op tafel zet met een bus slagroom en vervolgens de meest stomme tijdschriften gaat lezen?
Toch?![]()
Tot daar zat je behoorlijk warm.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je word toch een moeder? Een oud wijf
Peuken ukun je vergeten. Er wordt in huis niet meer gerooktquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:59 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Neem voor mij even een pizza hawaii mee. En die mars dingen.. En kitkat chunkys white. En Taxi ananas. En peuken.
quote:
Dus je hebt geen moeder?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kijk meer tv, die amerikaanse series.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Peuken ukun je vergeten. Er wordt in huis niet meer gerookt
Ik lees fok, nergens zo veel roddels van mensen die ik kan aansprekenquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je word toch een moeder? Een oud wijf die chocolade koekjes op een schaal legt, koffie heeft, een pot zure bommen op tafel zet met een bus slagroom en vervolgens de meest stomme tijdschriften gaat lezen?
Toch?![]()
PNG ondersteund transparantie, maar IE niet. Bekijk het plaatje in FIrefox en het is goed, in IE nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
bij mij wel, dus ik ging er van uit bij allemaal.
Maar het antwoord is al *hierboven* gegeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |