Goed afgerichtquote:
Kan die ook kunstjes?.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goed afgerichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goed afgerichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze is zwanger is dat een probleem?.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:31 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Daar krijg ik alleen maar meer honger van...
hij doet imitaties, van fonteinen enzoquote:
extra voedsel, moederkoeken enzoquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:32 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hij doet imitaties, van fonteinen enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Smaakt naar gehaktquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:32 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
extra voedsel, moederkoeken enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik richt ook vaak in het gezichtquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
hij praat nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook de de Boertjes?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Daaromquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:33 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hij praat nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoewel, de de Boertjes ook nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ook maar eens proberen danquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Smaakt naar gehaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar heb je nou een vriendin dan of hoe zit dat?.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daaromom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zal het hem eens proberen aan te lerenquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daaromom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tubcum?.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:34 schreef ErwinEHVNL het volgende:
wie kan er eigenlijk OVER zich heen spuiten
net nog op de wcquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:34 schreef ErwinEHVNL het volgende:
wie kan er eigenlijk OVER zich heen spuiten
Mijne is net zoeen Magic Twistyquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:34 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik zal het hem eens proberen aan te lerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
is een beetje lastig te destilleren uit mijn geweldig consequente mededelingen daarover hequote:Op donderdag 1 juni 2006 10:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar heb je nou een vriendin dan of hoe zit dat?.
met een touwtje ook?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mijne is net zoeen Magic Twistyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee dat was het niet..quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mijne is net zoeen Magic Twistyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die heet wel zo volgens mijquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee dat was het niet..
Hoe heet zoeen wormpje met ontzichtbaar draadje alweer?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop