zelfdunkquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Oww..
Maar dan moet je je JUIST door al deze onweerstaanbare mannen laten verwennenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*proestquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:26 schreef XQZ-me het volgende:
en weer ben ik er weg van......even sprinten naar mijn bus 10:35, tjah dat moet nog wel te doen zijn!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.haije!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoiequote:Op donderdag 1 juni 2006 10:26 schreef XQZ-me het volgende:
en weer ben ik er weg van......even sprinten naar mijn bus 10:35, tjah dat moet nog wel te doen zijn!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.haije!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar moet je altijd een blik van hebben staanquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:26 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
*proest
waarom heb jij onweerstaanbare mannen thuis?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jah... ikke!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:26 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
*proest
waarom heb jij onweerstaanbare mannen thuis?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee hoor, die heb ik niet nodigquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar moet je altijd een blik van hebben staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ben jij meervoud?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:27 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
jah... ikke!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik en Penisquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:28 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ben jij meervoud?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:27 schreef Mobster273 het volgende:
oeh, 1 postnummer verschil, en toch in een andere tijdzoneom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bij mij zit ie gewoon vastquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:28 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik en Penisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
leeft ie nog wel ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:29 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
bij mij zit ie gewoon vast
en hij heeft geen eigen wilom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1e ben ik het eens.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:29 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
bij mij zit ie gewoon vast
en hij heeft geen eigen wilom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat is dan wellicht wat overdrevenquote:
ik oko!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:30 schreef -Marc- het volgende:
Ik heb honger!
hij deed het vannacht nog primaquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:29 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
leeft ie nog wel ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb nog wel een maagd om te offeren?.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:30 schreef -Marc- het volgende:
Ik heb honger!
ODOL?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:31 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hij deed het vannacht nog primaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb hem prima onder controlequote:Op donderdag 1 juni 2006 10:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
1e ben ik het eens.
2e valt te betwisten!
Nu muis je met links?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:31 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hij deed het vannacht nog primaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar krijg ik alleen maar meer honger van...quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een maagd om te offeren?.
dat is 's ochtends...quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:31 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ODOL?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop