XQZ-me slaapt vrijwillig bij mij!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:44 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
daar heb ik geen slaapplaats voor, misschien bij Erwin nog wel om het goed te makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Suuuurequote:Op donderdag 1 juni 2006 10:45 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
XQZ-me slaapt vrijwillig bij mij!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Betraptquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:45 schreef Mobster273 het volgende:
oeps, komt de baas opeens binnenlopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik moet nu ff weg, even echt iets nuttig doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SLAPENquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Suuuureom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
drugs in iemand z'n drank gooien is niet vrijwilligquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:45 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
XQZ-me slaapt vrijwillig bij mij!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
arme stakkerquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:45 schreef Mobster273 het volgende:
oeps, komt de baas opeens binnenlopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik moet nu ff weg, even echt iets nuttig doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*schreeuwt MOBSTER IS NIET AAN HET WERK!!!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:45 schreef Mobster273 het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
jij bent zoeenequote:Op donderdag 1 juni 2006 10:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
drugs in iemand z'n drank gooien is niet vrijwilligom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
anders gaan ze nooit vrijwillig meequote:
maar ik ben een HUNK1quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
anders gaan ze nooit vrijwillig meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:46 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik ben zoeeneom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Naast Henny Huisman misschienquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:47 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
maar ik ben een HUNK1om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
anders gaan ze nooit vrijwillig meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zie jequote:Op donderdag 1 juni 2006 10:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Naast Henny Huisman misschienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:47 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
maar ik ben een HUNLK1om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee ik ben blindquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:48 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
zie jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ow en ik Kluivert!!!11!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee ik ben blindom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
34-142 voor mexicoquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
wie de uitslag van Nederland-Mexico goed voorspelt krijgt een naaktfoto!
Niet van jou hoop ik?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
2-0quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
hihiquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow en ik Kluivert!!!11!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.:d:Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.:D:D:D::D:D:D:D:D:d;;d;d: HENKTHETANKOMGROFLJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee van henniequote:Op donderdag 1 juni 2006 10:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet van jou hoop ik?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wie weetquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet van jou hoop ik?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij denk ik?.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:51 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
wie weetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik reken hem goed!quote:
Kutquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:51 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik reken hem goed!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hihiquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
pwndquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
als je goed kijkt kun je er dooheen kijkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:53 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
beter dan henniequote:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhou opquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:54 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
als je goed kijkt kun je er dooheen kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel jammer dat Mobster zijn baas niet NU binnen kwam lopenquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
pc vervuildom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
is ie nou besneden of niet?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhou op
Dat durf ik te betwistenquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:54 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
beter dan hennieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik wil best een vergelijking posten!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat durf ik te betwistenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, nee niet nodig!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik wil best een vergelijking posten!
2e hands kapotje met een hangslotje!!!1!!!1111! OMGLOLLEROFLBASSIEENADRIAAN!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik verveel me kapot
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
2e hands kapotje met een hangslotje!!!1!!!1111! OMGLOLLEROFLBASSIEENADRIAAN!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.:D;d;: D:D:;D:D::D:Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.:D:D:D:D:Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.:D:DJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:01 schreef ErwinEHVNL het volgende:
kut plaatje doet het neitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gelukkigquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toch een glimlach heurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
* splash onder mijn schoen
hihiquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:03 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn bandwidth wat doe je?!quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:03 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoehoequote:Op donderdag 1 juni 2006 11:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hihiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kap eens met dat ge hihiquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hihiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hihiquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
kap eens met dat ge hihiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
weet er nog iemand een goeie mop?
boemkoolquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Staat een man op de bus te wachten..quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Zegt de buschauffeur: Hey kom eens van mijn bus afquote:
nou?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:07 schreef ErwinEHVNL het volgende:
het discrimineert en woont in het bos!
Een discriminegerquote:
quote:
Nouquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:08 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Zegt de buschauffeur: Hey kom eens van mijn bus afom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wwwwwoooooooooohhhhhhhhhhquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:08 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Een discriminegerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:08 schreef ErwinEHVNL het volgende:
een SKINHERT
HAHAAHAADFDDSFHJIHIHIHLOOLLLLLLLERLLERLLERLDDD####L#LD#L@!##@$#@$%@#%^#%^$&^sdfsdfsdsfdddsfsdf sge523453534
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:08 schreef ErwinEHVNL het volgende:
een SKINHERT
HAHAAHAADFDDSFHJIHIHIHLOOLLLLLLLERLLERLLERLDDD####L#LD#L@!##@$#@$%@#%^#%^$&^sdfsdfsdsfdddsfsdf sge523453534
En, dus?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:09 schreef -Marc- het volgende:
Komt een Turk bij de Kassa, whahahahaha ROFLOMGWTFNEDERLANDMEXICOTWEENULPWND:D:D;D:;d;d;d111!!11!
TAIDA WORDT HET LAND UITGEZETquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:09 schreef -Marc- het volgende:
Komt een Turk bij de Kassa, whahahahaha ROFLOMGWTFNEDERLANDMEXICOTWEENULPWND:D:D;D:;d;d;d111!!11!
zegt rita verdonkquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:09 schreef -Marc- het volgende:
die geen lijsttrekker is gewordenquote:
maar mark kuttenquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
die geen lijsttrekker is gewordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:12 schreef c0nd0r het volgende:
LAPO!!!111!!! "DD:D:D:D:;d;;d:D:D: DD::D:D ;d;om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.:D;dJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:13 schreef -Marc- het volgende:
Shit gek, we zijn er nog lang niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop